Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Recommended Posts

Źródło: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=308912
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

SourceMod 1.9 został oficjalnie oznaczony, jako stabilna wersja. Wszystkie poniższe zmiany obejmują okres od momentu oznaczenia jako stabilnej wersji SourceMod 1.8

 

Łatki:

Spoiler

- Naprawna sendprop'ów, które działały niepoprawnie dla CS:GO*
- naprawiono masowego rename'a (sm_rename @all "Something")
- Naprawiona buga, w którym natywy opcjonalne stawały się nieopcjonalne po przeładowaniu pluginu
- Pluginy do nominacji nie będą już zwracały Plugin_Continue a callbacku komendy
- Naprawiono sytuacje, w których niektóre znaki UTF-8 były ucinane*
- Naprawiono crashe w SQLite, w których baza danych próbowała uzyskać dostęp do martwej instancji silnika SQL
- Poprawiono zwracany typ danych UserMessageToBfRead*
- Naprawiono błąd, w którym OnMapTimeLeftChanged nie był wywoływany w CS:GO*
- Naprawiono crash, kiedy pluginy zamykały uchwyty do zapytań SQL*
- Naprawiono crash występujący podczas używnia CloneArray na dużych tablicach
- Naprawiono błąd "native not bound" z Panel.Style*
- Fixed issue where sourcemod would trigger an assert if game isn't bult with RELEASE
- Załatano wycieki pamięci z wyrażeń Regexa
- Naprawiono błąd występujący podczas niepowodzenia transakcji SQL
- Naprawiono błąd, przez który menu nie pokazywało się
- Poprawiono rozmiar bitu dla wektorów z FindDataMapInfo
- Naprawiono błąd, w którym AllowClLanguageVar było ignorowane dla CS:GO*
- Naprawiono błąd polegający na crashowaniu się podczas wchodzenia do gamerules podczas zmiany mapy*
- Naprawiono błąd, w którym GetCommandLineParam zawsze zwracał wartość domyślną*
- Fixed ICommandLine lookup on Linux for Insurgency and DOI*
- Naprawiono ucinane wartości dla KeyValues.SetUInt64*
- Naprawiono błąd, w którym OnEntityCreated nie było zawsze wywoływane
- Naprawiono błąd, w którym CS_GetWeaponPrice zwracał ceny złych broni*
- Naprawiono błąd, w którym wartości z configów nie zawsze były przetwarzane
- Naprawiono błąd polegający na crashowaniu się przy używaniu OnPlayerRunCmd ze złym wskaźnikiem CUserCmd
- Naprawiono problem zduplikowanego ładowania się pluginów na Windows oraz MacOS

 

 

Dodano:

Spoiler

- Database.Format, natyw używany przy tworzeniu zapytań SQL (auto-escape)
- Możliwość skonfigurowania wielu znaków chat triggera
- Plik konfiguracyjny dla basevotes oraz funvotes
- Wsparcie dla większej ilości opcji SQLite, jak np. :memory:
- ArrayList.BlockSize oraz ArrayStack.BlockSize
- Natyw FireEntityOutput
- Natywy IsNativeParamNullVector oraz IsNativeParamNullString
- Natyw PrintToConsoleAll
- Natyw OnPlayerRunCmdPost
- Natyw GetGameFrameTime
- Natywy IsNullVector oraz IsNullString
- Natywy Call_PushNullVector oraz Call_PushNullString
- Wsparcie dla natywu CreateItemEntityByName
- Natywy CS_ItemDefIndexToID oraz CS_WeaponIDToItemDefIndex
- Natywy KeyValues.ExportToString oraz KeyValues.ExportLength
- Nowy rodzaj uchwytu - FrameIterator do iterowania się po stosie
- TranslationPhraseExists oraz IsTranslatedForLanguage

 

 

Inne:

Spoiler

- Odblokowano menu radiowe dla Black Mesa
- Zwiększony rozmiar buffera TopMenu
- Usunięto TFHoliday_SpyVsEngyWar
- Ulepszona dokumentacja dla sm_reserve_type, CharToLower, CharToUpper, RadToDeg*, ArrayList.Resize/ResizeArray* and GetSteamAccountID
- Poprawiono literówki w OnRemoveBan*
- Dodano interfejs ICellArray
- Usunięto reduant () w DebugReport:: outputs*
- Od teraz sm_msay będzie używał wartości MaxPageItems, zamiast zakodowanej na stałe wartości 10
- rockthevote zaokrągla teraz rezultaty w górę, zamiast w dół
- Dodano dwie gamerules CSGO netprops to blocklisty CSGO
- CHalfLife2::GetMapDisplayName będzie zawsze sprawdzał, czy nie wystąpiła podmiana stringa*
- Ignorowanie fake graczy w targetowaniu przy pomocy @spec
- Ulepszono sm_map, aby lepiej odzwierciedlała wyniki FindMap/GetMapDisplayName
- Pozwala na Event.FireToClient, niezależnie od tego, czy broadcasting jest włączony
- Dodano brakujący parametr do DataPack.IsReadable*
- Boty są prawidłowo wliczane do kolejki kick'ów
- Removed gender from nomination changed translation phrase
- Function names are now included in cstrike ext signature failures*
- Operacje związane z głosowaniem są ignorowane, jeśli cel nie jest dłużej dostępny w basevotes
- Od teraz można przeszukiwać DataPacki do samego końca
- Zaktualizowano TF2_IsPlayerInCondition*
- Rozszerzenia, którym nieudało się załadować są pokazywany tylko, jeśli dane rozszerzenie jest wymagane
- Various sourcemod include `const` corrections
- Dodano wygodną logikę dla parametru "offset" w definicjach Address'ów w GameConf

 

* Nowe, ale mogły już istnieć w późniejszych wersjach SourceMod 1.8

 

Download
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...