Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Źródło: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=308912
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

SourceMod 1.9 został oficjalnie oznaczony, jako stabilna wersja. Wszystkie poniższe zmiany obejmują okres od momentu oznaczenia jako stabilnej wersji SourceMod 1.8

 

Łatki:

Spoiler
- Naprawna sendprop'ów, które działały niepoprawnie dla CS:GO*
- naprawiono masowego rename'a (sm_rename @all "Something")
- Naprawiona buga, w którym natywy opcjonalne stawały się nieopcjonalne po przeładowaniu pluginu
- Pluginy do nominacji nie będą już zwracały Plugin_Continue a callbacku komendy
- Naprawiono sytuacje, w których niektóre znaki UTF-8 były ucinane*
- Naprawiono crashe w SQLite, w których baza danych próbowała uzyskać dostęp do martwej instancji silnika SQL
- Poprawiono zwracany typ danych UserMessageToBfRead*
- Naprawiono błąd, w którym OnMapTimeLeftChanged nie był wywoływany w CS:GO*
- Naprawiono crash, kiedy pluginy zamykały uchwyty do zapytań SQL*
- Naprawiono crash występujący podczas używnia CloneArray na dużych tablicach
- Naprawiono błąd "native not bound" z Panel.Style*
- Fixed issue where sourcemod would trigger an assert if game isn't bult with RELEASE
- Załatano wycieki pamięci z wyrażeń Regexa
- Naprawiono błąd występujący podczas niepowodzenia transakcji SQL
- Naprawiono błąd, przez który menu nie pokazywało się
- Poprawiono rozmiar bitu dla wektorów z FindDataMapInfo
- Naprawiono błąd, w którym AllowClLanguageVar było ignorowane dla CS:GO*
- Naprawiono błąd polegający na crashowaniu się podczas wchodzenia do gamerules podczas zmiany mapy*
- Naprawiono błąd, w którym GetCommandLineParam zawsze zwracał wartość domyślną*
- Fixed ICommandLine lookup on Linux for Insurgency and DOI*
- Naprawiono ucinane wartości dla KeyValues.SetUInt64*
- Naprawiono błąd, w którym OnEntityCreated nie było zawsze wywoływane
- Naprawiono błąd, w którym CS_GetWeaponPrice zwracał ceny złych broni*
- Naprawiono błąd, w którym wartości z configów nie zawsze były przetwarzane
- Naprawiono błąd polegający na crashowaniu się przy używaniu OnPlayerRunCmd ze złym wskaźnikiem CUserCmd
- Naprawiono problem zduplikowanego ładowania się pluginów na Windows oraz MacOS

 

 

Dodano:

Spoiler
- Database.Format, natyw używany przy tworzeniu zapytań SQL (auto-escape)
- Możliwość skonfigurowania wielu znaków chat triggera
- Plik konfiguracyjny dla basevotes oraz funvotes
- Wsparcie dla większej ilości opcji SQLite, jak np. :memory:
- ArrayList.BlockSize oraz ArrayStack.BlockSize
- Natyw FireEntityOutput
- Natywy IsNativeParamNullVector oraz IsNativeParamNullString
- Natyw PrintToConsoleAll
- Natyw OnPlayerRunCmdPost
- Natyw GetGameFrameTime
- Natywy IsNullVector oraz IsNullString
- Natywy Call_PushNullVector oraz Call_PushNullString
- Wsparcie dla natywu CreateItemEntityByName
- Natywy CS_ItemDefIndexToID oraz CS_WeaponIDToItemDefIndex
- Natywy KeyValues.ExportToString oraz KeyValues.ExportLength
- Nowy rodzaj uchwytu - FrameIterator do iterowania się po stosie
- TranslationPhraseExists oraz IsTranslatedForLanguage

 

 

Inne:

Spoiler
- Odblokowano menu radiowe dla Black Mesa
- Zwiększony rozmiar buffera TopMenu
- Usunięto TFHoliday_SpyVsEngyWar
- Ulepszona dokumentacja dla sm_reserve_type, CharToLower, CharToUpper, RadToDeg*, ArrayList.Resize/ResizeArray* and GetSteamAccountID
- Poprawiono literówki w OnRemoveBan*
- Dodano interfejs ICellArray
- Usunięto reduant () w DebugReport:: outputs*
- Od teraz sm_msay będzie używał wartości MaxPageItems, zamiast zakodowanej na stałe wartości 10
- rockthevote zaokrągla teraz rezultaty w górę, zamiast w dół
- Dodano dwie gamerules CSGO netprops to blocklisty CSGO
- CHalfLife2::GetMapDisplayName będzie zawsze sprawdzał, czy nie wystąpiła podmiana stringa*
- Ignorowanie fake graczy w targetowaniu przy pomocy @spec
- Ulepszono sm_map, aby lepiej odzwierciedlała wyniki FindMap/GetMapDisplayName
- Pozwala na Event.FireToClient, niezależnie od tego, czy broadcasting jest włączony
- Dodano brakujący parametr do DataPack.IsReadable*
- Boty są prawidłowo wliczane do kolejki kick'ów
- Removed gender from nomination changed translation phrase
- Function names are now included in cstrike ext signature failures*
- Operacje związane z głosowaniem są ignorowane, jeśli cel nie jest dłużej dostępny w basevotes
- Od teraz można przeszukiwać DataPacki do samego końca
- Zaktualizowano TF2_IsPlayerInCondition*
- Rozszerzenia, którym nieudało się załadować są pokazywany tylko, jeśli dane rozszerzenie jest wymagane
- Various sourcemod include `const` corrections
- Dodano wygodną logikę dla parametru "offset" w definicjach Address'ów w GameConf

 

* Nowe, ale mogły już istnieć w późniejszych wersjach SourceMod 1.8

 

Download
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...