zorix Napisano 9 Kwietnia 2019 Witam mam jedno pytanko odnośnie trybu deathrun. Nie wiedziałem w którym dziale to napisać ale chyba dobry. Chciałbym się zapytać czy ktoś wie jak wyglądają mapy na deathrun ,a mianowicie czy da radę scamować przez ścianę gdy ct posiada broń Zakładam ,że zależy to od mapy ale kwestia czy da radę to zablokować albo czy jest na tyle map ,żeby grać na różnych i żeby to nie przeszkadzało Z góry dzięki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Napisano 9 Kwietnia 2019 Można to zablokować poprzez plugin, nie pamiętam tylko jaki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorix Napisano 9 Kwietnia 2019 Właśnie też nie pamiętam a chodzi mi tylko o tą barierę , ścianę czy jak to nazwać aby nie można było scamować zna ktoś coś ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) po co ci coś takiego? przecież gdy CT się respi jest start rundy w sensie to nie powinni wgl posiadać broni a jeśli to ściągnij https://www69.zippyshare.com/v/7cLK3G7R/file.htmlHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! kolejke na dra. która powoduje, że osoby które nie przeszły mapy nawet nie mogą zadać hp TT ani przez ściane ani nawet jak stoją na przeciw niego. Plugin może i jest stary i nie wiem czy nadal będzie dobrze działał miałem go 2 lata temu i działał więc sprawdź. I nie bardzo wiem czy dobrze zrozumiałem ale w csie nie da się scamować jedynie scan przez ściane skan skanować scanować nie wiem. Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez Shadow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorix Napisano 10 Kwietnia 2019 5 godzin temu, Shadow napisał: po co ci coś takiego? przecież gdy CT się respi jest start rundy w sensie to nie powinni wgl posiadać broni a jeśli to ściągnij https://www69.zippyshare.com/v/7cLK3G7R/file.htmlHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! kolejke na dra. która powoduje, że osoby które nie przeszły mapy nawet nie mogą zadać hp TT ani przez ściane ani nawet jak stoją na przeciw niego. Plugin może i jest stary i nie wiem czy nadal będzie dobrze działał miałem go 2 lata temu i działał więc sprawdź. I nie bardzo wiem czy dobrze zrozumiałem ale w csie nie da się scamować jedynie scan przez ściane skan skanować scanować nie wiem. Chodzi o to że robię system broni(tzn w sumie to nie ja to robię ) za lvl i dostaje się je automatycznie przy respie - ct i tt a chodzi o to żeby tt miał szansę się bronic. Plugin ma nie pozwalać zadawać hp przez ścianę ani w jedną ani w drugą stronę . Sprawdzę sb ten co wysłałeś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde 1 Napisano 24 Maja 2019 Hej! Nie mam jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie ani żadnego konkretnego pluginu. Zapodam natomiast rozwiązanie które było użyte w deathrunach w CS 1.6. Otóż plugin mierzący czas ukończenia mapy (tak zwana kolejka) miał w sobie opcję pojedynku 1v1 - tylko pierwszy CT który skończył mapę może zabić TT. Było to zarządzane poprzez "łapanie" jakichkolwiek obrażeń od CT którzy nie mogą zaatakować TT i ich usuwanie (odbywało się to dzięki modułowi hamsandwich). To samo rozwiązanie możesz zaimplementować u siebie (moduł sdkhooks do łapania obrażeń). Jest ono perfekcyjne, gdyż po przejściu mapy możesz ustawić cokolwiek chcesz - albo 1v1, albo po prostu dozwolone zadawanie obrażeń przez CT. Odwrotnie do samego pluginu "zakaz skanowania przez ściany", obsługiwałby on wyłącznie strzały z broni palnej. Z tej racji, gdyż strzelanie jest kompletnie inaczej obsługiwane niż wybuchy granatów czy wybuchy innych rzeczy które można dodać na serwer i w wyniku czego ten plugin nie będzie idealny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde Napisano 27 Maja 2019 Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach