Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
MAGNET

Lista UserMessages

Recommended Posts

W tym poście umieszczane będą UserMessages, które zostały już przetestowane i znamy ich działanie.

Na tej stronie
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! znajdziemy całą listę, jednak brak na niej opisów, co te wiadomości właściwie robią

 

Przykład użycia:

Spoiler

UserMsg FadeMsg;

public OnPluginStart()
{
	FadeMsg = GetUserMessageId("Fade");
	RegConsoleCmd("sm_fade", Fade);
}

public Action Fade(int client, int args)
{
	PrintToChat(client, "Wysylam: Fade");
	int clients[2];
	clients[0] = client;	
 
	int  duration = 255;
	int holdtime = 255;
	int flags = 0x0002;
	int color[4] = { 0, 0, 0, 128 };
	color[0] = GetRandomInt(0,255);
	color[1] = GetRandomInt(0,255);
	color[2] = GetRandomInt(0,255);
 
	Handle message = StartMessageEx(FadeMsg, clients, 1);
 
	PbSetInt(message, "duration", duration);
	PbSetInt(message, "hold_time", holdtime);
	PbSetInt(message, "flags", flags);
	PbSetColor(message, "clr", color);
 
	EndMessage();	
}

 

 

Fade - koloruje graczowi ekran

Spoiler

1. [int] duration - określa jak długo ekran ma być "pokolorowany"

2. [int] hold_time - określa ile "kolorowanie" ma się utrzymywać

3. [int] flags - tryb:

Spoiler


#define FFADE_IN 0x0001 // Just here so we don't pass 0 into the function

#define FFADE_OUT 0x0002 // Fade out (not in)

#define FFADE_MODULATE 0x0004 // Modulate (don't blend)

#define FFADE_STAYOUT 0x0008 // ignores the duration, stays faded out until new ScreenFade message received

#define FFADE_PURGE 0x0010 // Purges all other fades, replacing them with this one

 

4. [CMsgRGBA] clr - Definiuje kolory RGBA (podajemy 4-elementową tablice intów)

 

Shake - Trzęsie ekranem gracza

Spoiler

1. [int] command - Jeden z 5 trybów (przeważnie używamy po prostu 0, żeby uruchomić trzęsienie):

Spoiler


 #define    SHAKE_START                    0            // Starts the screen shake for all players within the radius. 
#define    SHAKE_STOP                    1            // Stops the screen shake for all players within the radius. 
#define    SHAKE_AMPLITUDE                2            // Modifies the amplitude of an active screen shake for all players within the radius. 
#define    SHAKE_FREQUENCY                3            // Modifies the frequency of an active screen shake for all players within the radius. 
#define    SHAKE_START_RUMBLEONLY        4            // Starts a shake effect that only rumbles the controller, no screen effect. 
#define    SHAKE_START_NORUMBLE        5            // Starts a shake that does NOT rumble the controller.

 

2. [float] local_amplitude - amplituda (jak mocno ma trząść)

3. [float] frequency - jak często ma trząść

4. [float] duration - jak długo ma trząść

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...