Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Mesharsky

Projekt SklepSMS, daj swoją propozycję!

Recommended Posts

Witajcie, jako iż tworzę kompletnie nowy darmowy SklepSMS pod serwery CSGO, chciałbym wam zaprezentować co będzie ten serwer miał w sobie oraz chętnie bym wysłuchał waszych propozycji co wy byście chcieli widzieć w takim sklepie.

Od razu najważniejsza wiadomość.

Sklep będzie darmowy, będzie darmowy publiczny zgodnie z licencją wszystkie pliki źródłowe dostępne na GitHub.

Sklep będzie Server Side, oraz panel administracyjny WWW side.

Server side nadzoruję ja i jest skończony już w 80 procentach a WWW side backend zajmuje się mój znajomy z powodu tego że ja na WWW side nie mam doświadczenia.

Sklep mamy zamiar udostępnić w dwóch wersjach.

1. Instalacja na twoim serwerze WWW.

2. Otworzenie sklepu poprzez naszą stronę, czyli my stawiamy ci sklep na naszej bazie i sobie działasz (To jest opcja dobra dla osób co nie mają swojej sieci lub nie mają hostingu WWW kupionego).

Co nasz sklep będzie posiadał?

• Płatności SMS (Wszystkie hostingi gier, MicroSMS, CashBill, Przelewy24, itd itd..)
  • Płatności PaySafeCard.
  • Płatności PayPal.
  • Rejestracja poprzez serwer, rejestracja jest bardzo prosta, i dzięki rejestracji masz swoje konto jak i ilość pieniędzy wpłaconych na konto.
  • System voucherów, możemy wykorzystać kod wygenerowany z panelu na x zł lub na jakąś usługę.
  • Darmowy VIP testowy na 1 dzień (Modyfikowane przez panel).
  • Szczegółowe informacje o twoim vipie, kiedy kupiłeś oraz kiedy ci się kończy, ilość ogólnych zakupów, metody płatności, daty, mnóstwo pierdół.
  • ZNIŻKI, jak kupisz usługę raz np vipa na miesiąc, to następny vip na miesiąc będzie miał 5% zniżki. +5 co zakup, max 30% zniżki
  • ( Tą opcję można wyłączyć przez panel ).
  • Bardzo prosty sposób podłączenia swoich prywatnych lub publicznych pluginów do sklepu, np monety punkty itd, do tego fajne api.