Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Kerel 303

[Rozwiązane] r_screenoverlay - czy da się wyświetli graczowi bez sv_cheats 1

Recommended Posts

Witam próbuję napisać plugin, który po wpisaniu sm_regulamin używając RegConsolecmd wyświetlić obraz za pomocą r_screenoverlay, ale bez uaktywniania sv_cheats 1 dziękuję za pomoc z góry ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czemu ci uaktywnia sv_cheats 1?
Przecież ta komenda nie ma z tym nic wspólnego o.O albo ja nie zrozumiałem

 

ClientCommand(client, "r_screenoverlay "ścieżka");

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
#include <sourcemod>


public void OnPluginStart() {
RegConsoleCmd("sm_regulamin", PojRegulamin, "pojawianie się regulaminu w HUD");
}


public Action PojRegulamin(int client, int args) {
ClientCommand(client, "r_screenoverlay", "C:\Users\Karol\Desktop\ja.jpg");
}

 

// regulamin.sp(8) : error 027: invalid character constant
// regulamin.sp(8) : error 027: invalid character constant

 

Próbowałem równierz innymi sposobami napisać ClientCommand, lecz efekt był taki, że pojawiły się fatal error'y. Bardzo proszę o pomoc

By Vasto_Lorde,

Hej! Wstawiaj proszę kod pluginu w tagi [code] by post był czytelny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Masz błędną ścieżkę overlay musi być w katalogu csgo po za tym overlay jak się nie mylę nie może mieć .jpg

Edited by szogun

Share this post


Link to post
Share on other sites

@szogun poprawiłem, ale i tak nie działa ? 

 

#include <sourcemod>


public void OnPluginStart() {
RegConsoleCmd("sm_regulamin", PojRegulamin, "pojawianie się regulaminu w HUD");
}


public Action PojRegulamin(int client, int args) {
ClientCommand(client, "r_screenoverlay", "C:\Users\Karol\Desktop\CS_Kerelowcy\steamapps\common\csgo\Heavy_red_x.png");
}

 

 

może po prostu coś z compiler'em jest coś nie tak. Wezmę i jeszcze raz pobiorę

 

 

zainstalowałem jeszcze raz, nic nie pomogło ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 godzinę temu, Kerel 303 napisał:

public Action PojRegulamin(int client, int args) {

ClientCommand(client, "r_screenoverlay", "C:\Users\Karol\Desktop\CS_Kerelowcy\steamapps\common\csgo\Heavy_red_x.png");

}

Wstaw ścieżkę do pliku na FTP serwera oraz użyj tego include https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=298248
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Spoiler

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <overlays>
 
public void OnPluginStart()
{
	RegConsoleCmd("sm_regulamin", PojRegulamin, "pojawianie się regulaminu w HUD");
}

public void OnMapStart()
{
	PrecacheDecalAnyDownload("regulamin"); // Ścieżka do overlaya pomijając folder csgo/materials/ (Plik musi mieć rozszerzenie .vtf oraz .vmt)
}
  
public Action PojRegulamin(int client, int args) 
{
	ShowOverlay(client, "regulamin", 10.0); // 1. Client 2. Ścieżka do pliku pomijając folder csgo/materials/ 3. Czas przez jaki overlay ma być wyświetlany.
}

 

 

Edited by Yamakashi
Dodaję #include <sdktools>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...