Skocz do zawartości
j1gg

Losowanie vipa na mape

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukam pluginu na losowanie vipa na mapę tak aby nie dostawał go gotv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#include <sourcemod>

public Plugin:myinfo =
{
	name = "LosowyVip",
	author = "Hanys",
	description = "Plugin losuje losowa osobe ktora otrzyma flage",
	version = "1.0",
	url = "http://hanys.dispark.pl"
}

new Handle:Random_round;
new Handle:Random_player;
new Rounds = 0;

public OnPluginStart()
{
	CreateConVar("sm_randomvip", "1.0", "Losowy VIP", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY|FCVAR_DONTRECORD);
	
	Random_round = CreateConVar("random_round", "0", "W ktorej rundzie ma losowac losowego vip'a (Uwaga: Rozgrzewka liczona jest jako 1 runda!) 0:Losowy vip wylaczony", FCVAR_NOTIFY);
	Random_player = CreateConVar("random_player", "0", "Ile osob wymaganych jest do wylosowania losowego vip'a", FCVAR_NOTIFY);
	
	
	AutoExecConfig(true, "sm_vip_random");
	
	HookEvent("round_start", Event_RoundStart);
	HookEvent("cs_win_panel_match", RestartRound);
}

public Event_RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new winner = GetRandomPlayer(3);
	new g_random_round = GetConVarInt(Random_round);
	
	Rounds = Rounds + 1;
	
	if (Rounds == g_random_round)
	
	{
		if (winner == -1)
		
		{
			
			PrintToChatAll("\x04[\x04VIP\x01] \x06Na serwerze znajduje sie za malo graczy do wylosowania losowego VIP'a\x01");
			
		}
		AddUserFlags(winner, Admin_Reservation);
		AddUserFlags(winner, Admin_Custom1);
		PrintToChatAll("[\x04VIP\x01] \x06Trwa losowanie VIP'a...\x01");
		PrintToChatAll("[\x04VIP\x01] \x06-----\x01");
		PrintToChatAll("[\x04VIP\x01] \x06-----\x01");
		PrintToChatAll("[\x04VIP\x01] \x06-----\x01");
		PrintToChatAll("[\x04VIP\x01] \x06Losowym VIP'em zostaje \x02%N\x01\x06! Gratulujemy!\x01", winner);
		
	}
}

public Action:RestartRound(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	Rounds = 0;
}

stock GetRandomPlayer(team)
{
	
	new g_random_player = GetConVarInt(Random_player);
	new clients[MaxClients + 1], clientCount;
	
	for (new i = 1; i <= MaxClients; i++)
	if (IsClientInGame(i))
	clients[clientCount++] = i;
	
	if (clientCount <= g_random_player)
	return -1;
	
	return clients[GetRandomInt(0, clientCount - 1)];
}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast 

 

if (IsClientInGame(i) daj

if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i))

 

Edytowane przez szogun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.06.2019 o 17:38, szogun napisał:

Zamiast 

 

if (IsClientInGame(i) daj

if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i))

  

// losvip.sp(18) : warning 234: symbol "FCVAR_PLUGIN" is marked as deprecated: No logic using this flag ever existed in a released game. It only ever appeared in the first hl2sdk.
//
//
// losvip.sp(70) : error 001: expected token: ")", but found "´"
// losvip.sp(70) : error 029: invalid expression, assumed zero
// losvip.sp(70) : error 029: invalid expression, assumed zero
// losvip.sp(70) : fatal error 190: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 4 Errors.
//
// Compilation Time: 0,36 sec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...