Skocz do zawartości
szogun

[Rozwiązane] Nie działający warunek

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Mam mały problem z kodem, mianowicie chodzi mi o hp dla vipa na start.

W kodzie pluginu wzorowałem się na już istniejącej funkcji hp_start która dodałem ponownie pod hp_vip_start lecz po wejściu zamiast vip np. mieć 110hp ma ciągle 100hp.

 

W załączniku dodaje cały plik

 

deathmatch.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpisz proszę w konsolę

sm_cvar dm_hp_start

Żeby upewnić się że na pewno cvar jest poprawnie ustawiony. Po zerknięciu na kod nie ma żadnych nieprawidłowości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Vasto_Lorde tutaj chodzi o jej duplikat hp_vip_start

sm_cvar dm_hp_vip_start
[SM] Wartość zmiennej "dm_hp_vip_start": "120"

 

Edytowane przez szogun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! 3
Spoiler
	if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1)
	{
	if (g_cvDM_hp_vip_start.IntValue != 120)
		SetEntityHealth(client, g_cvDM_hp_vip_start.IntValue);
	}

 

Zamień na:

Spoiler
if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1)
	if(g_cvDM_hp_vip_start.IntValue != 100)
		SetEntityHealth(client, g_cvDM_hp_vip_start.IntValue);

 

 

 

W tym momencie "if(g_cvDM_hp_vip_start.IntValue != 120)" jeżeli wartość Cvara nie jest równa 120 to wykona się akcja SetEntityHealth, a aktualnie jest równa 120, więc nic się nie wykona ;).

Edytowane przez Yamakashi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno tylko teraz mam problem z hp_vip_max i tym razem nie mogę tego w ogóle już skompilować bo sypie błędami

 

// deathmatch.sp(1321) : warning 219: local variable "client" shadows a variable
 at a preceding level
// deathmatch.sp(1359) : warning 219: local variable "client" shadows a variable
 at a preceding level
// deathmatch.sp(1503) : error 017: undefined symbol "client"

 

deathmatch.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Linijka 1503 - Zamień client na victim

Poza tym nie wyskakują mi te 2 warningi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej protestuje i zobaczę, teraz kod się kompiluje

Edytowane przez szogun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, można zamknąć ?

Edytowane przez szogun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...