Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
fejmek

[Rozwiązane] Błąd przy kompilacji

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam,
mam pewien problem z pluginem, ktory za pomoca komendy, tworzy tabelke z danymi.

Zdziwilem sie, bo ten sam plugin tylko ze z  mniejsza iloscia danych, dzialal bez zadnego problemu.

 

Compile:

Spoiler

//SourceMod Batch Compiler
// by the SourceMod Dev Team


//// servers.sp
//
// X:\sourcemod\servers.sp(227) : warning 217: loose indentation
// X:\sourcemod\servers.sp(227) : error 014: invalid statement; not in switch
// X:\sourcemod\servers.sp(227) : warning 240: 'MenuAction_End:' is an old-style tag operation; use view_as<MenuAction_End>(expression) instead
// X:\sourcemod\servers.sp(227 -- 228) : error 029: invalid expression, assumed zero
// X:\sourcemod\servers.sp(228) : warning 217: loose indentation
// X:\sourcemod\servers.sp(228) : warning 215: expression has no effect
// X:\sourcemod\servers.sp(230) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
// X:\sourcemod\servers.sp(230) : warning 215: expression has no effect
// X:\sourcemod\servers.sp(293) : warning 220: expression with tag override must appear between parentheses
//
// 3 Errors.
//
// Compilation Time: 0,34 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...


Zawartosc:
 

Spoiler

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <clientprefs>
#include <sdkhooks>
#include <colors> 

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

#define nullstr        NULL_STRING

public Plugin myinfo =

    name    = "servermenu",
    author    = "fejmek",
    version    = "1.1",
    url        = ""
};

public void OnPluginStart()
{
    RegConsoleCmd("sm_serwery", cmd_servers);
    RegConsoleCmd("sm_servers", cmd_servers1);
    RegConsoleCmd("sm_aim", cmd_aim);
    RegConsoleCmd("sm_aimserver", cmd_aim1);
    RegConsoleCmd("sm_awp", cmd_awp);
    RegConsoleCmd("sm_awpserver", cmd_awp1);
    RegConsoleCmd("sm_surf", cmd_surf);
    RegConsoleCmd("sm_surfserver", cmd_surf1);
    RegConsoleCmd("sm_5maps", cmd_5maps);
    RegConsoleCmd("sm_5mapsserver", cmd_5maps1);
    RegConsoleCmd("sm_onlymirage", cmd_mirage);
    RegConsoleCmd("sm_mirageonly", cmd_mirage1);
    RegConsoleCmd("sm_TTT", cmd_ttt);
    RegConsoleCmd("sm_TTTserver", cmd_ttt1);
}

//komendy polski

public Action cmd_aim(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERWER CSGO AIM");
 CPrintToChat(client, "{green}Sprawdź konsole!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.116:27015");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.116:27015");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 91.224.117.116:27015");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 91.224.117.116:27015");
 PrintToConsole(client, "Wpisz 'connect 91.224.117.116:27015' aby automatycznie połączyć się z serwerem!");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.116:27015 ");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.116:27015 ");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.116:27015 ");
}
public Action cmd_awp(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERWER CSGO AWP");
 CPrintToChat(client, "{green}Sprawdź konsole!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.102:27070");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.102:27070");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 91.224.117.102:27070");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 91.224.117.102:27070");
 PrintToConsole(client, "Wpisz 'connect 91.224.117.102:27070' aby automatycznie połączyć się z serwerem!");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.102:27070 ");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.102:27070 ");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.102:27070 ");
}

public Action cmd_surf(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERWER CSGO SURF+RPG");
 CPrintToChat(client, "{green}Sprawdź konsole!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 54.38.142.181:30012");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 54.38.142.181:30012");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 54.38.142.181:30012");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 91.224.117.116:27015");
 PrintToConsole(client, "Wpisz 'connect 54.38.142.181:30012' aby automatycznie połączyć się z serwerem!");
 PrintToConsole(client, "connect 54.38.142.181:30012");
 PrintToConsole(client, "connect 54.38.142.181:30012 ");
 PrintToConsole(client, "connect 54.38.142.181:30012 ");
}

public Action cmd_5maps(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERWER CSGO 5MAPS");
 CPrintToChat(client, "{green}Sprawdź konsole!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 145.239.237.109:27100");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 145.239.237.109:27100");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}145.239.237.109:27100");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}145.239.237.109:27100");
 PrintToConsole(client, "Wpisz 'connect 145.239.237.109:27100' aby automatycznie połączyć się z serwerem!");
 PrintToConsole(client, "connect 145.239.237.109:27100");
 PrintToConsole(client, "connect 145.239.237.109:27100");
 PrintToConsole(client, "connect 145.239.237.109:27100 ");
}

public Action cmd_mirage(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERWER CSGO ONLY MIRAGE");
 CPrintToChat(client, "{green}Sprawdź konsole!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 51.77.34.138:30021");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 51.77.34.138:30021");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}51.77.34.138:30021");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}51.77.34.138:30021");
 PrintToConsole(client, "Wpisz 'connect 51.77.34.138:30021' aby automatycznie połączyć się z serwerem!");
 PrintToConsole(client, "connect 51.77.34.138:30021");
 PrintToConsole(client, "connect 51.77.34.138:30021");
 PrintToConsole(client, "connect 51.77.34.138:30021");
}

public Action cmd_ttt(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERWER CSGO TTT");
 CPrintToChat(client, "{green}Sprawdź konsole!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.104:27090");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.104:27090");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}    91.224.117.104:27090");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}    91.224.117.104:27090");
 PrintToConsole(client, "Wpisz 'connect 91.224.117.104:27090' aby automatycznie połączyć się z serwerem!");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.104:27090");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.104:27090");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.104:27090 ");
}

//komendy english

public Action cmd_aim1(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERVER CSGO AIM");
 CPrintToChat(client, "{green}Check console!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.116:27015");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.116:27015");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 91.224.117.116:27015");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 91.224.117.116:27015");
 PrintToConsole(client, "Write 'connect 91.224.117.116:27015' to automatically connect to the server!");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.116:27015 ");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.116:27015 ");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.116:27015 ");
}
public Action cmd_awp1(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERVER CSGO AWP");
 CPrintToChat(client, "{green}Check console!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.102:27070");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.102:27070");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 91.224.117.102:27070");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 91.224.117.102:27070");
 PrintToConsole(client, "Write 'connect 91.224.117.102:27070' to automatically connect to the server!");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.102:27070 ");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.102:27070 ");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.102:27070 ");
}

public Action cmd_surf1(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERWER CSGO SURF+RPG");
 CPrintToChat(client, "{green}Check console!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 54.38.142.181:30012");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 54.38.142.181:30012");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 54.38.142.181:30012");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred} 91.224.117.116:27015");
 PrintToConsole(client, "Write 'connect 54.38.142.181:30012'  to automatically connect to the server!");
 PrintToConsole(client, "connect 54.38.142.181:30012");
 PrintToConsole(client, "connect 54.38.142.181:30012 ");
 PrintToConsole(client, "connect 54.38.142.181:30012 ");
}

public Action cmd_5maps1(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERWER CSGO 5MAPS");
 CPrintToChat(client, "{green}Check console!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 145.239.237.109:27100");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 145.239.237.109:27100");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}145.239.237.109:27100");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}145.239.237.109:27100");
 PrintToConsole(client, "Write 'connect 145.239.237.109:27100'  to automatically connect to the server!");
 PrintToConsole(client, "connect 145.239.237.109:27100");
 PrintToConsole(client, "connect 145.239.237.109:27100");
 PrintToConsole(client, "connect 145.239.237.109:27100 ");
}

public Action cmd_mirage1(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERVER CSGO ONLY MIRAGE");
 CPrintToChat(client, "{green}Check console!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 51.77.34.138:30021");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 51.77.34.138:30021");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}51.77.34.138:30021");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}51.77.34.138:30021");
 PrintToConsole(client, "Write 'connect 51.77.34.138:30021' to automatically connect to the server!");
 PrintToConsole(client, "connect 51.77.34.138:30021");
 PrintToConsole(client, "connect 51.77.34.138:30021");
 PrintToConsole(client, "connect 51.77.34.138:30021");
}

public Action cmd_ttt1(int client, int args) {
 CPrintToChat(client, "{purple}SERVER CSGO TTT");
 CPrintToChat(client, "{green}Check console!!");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.104:27090");
 CPrintToChat(client, "{lightred}connect 91.224.117.104:27090");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}    91.224.117.104:27090");
 CPrintToChat(client, "{green}IP {lightred}    91.224.117.104:27090");
 PrintToConsole(client, "Write 'connect 91.224.117.104:27090' to automatically connect to the server!");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.104:27090");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.104:27090");
 PrintToConsole(client, "connect 91.224.117.104:27090 ");
}

//tabelka polski

public Action cmd_servers(int client, int args)
{
    Menu menu = new Menu(Menu_Handler);
    menu.SetTitle("Nasze serwery! \n \n  AceKill.pl ");
    menu.AddItem(nullstr, "AIM ");
    menu.AddItem(nullstr, "AWP ");
    menu.AddItem(nullstr, "SURF+RPG ");
    menu.AddItem(nullstr, "TTT ");
    menu.AddItem(nullstr, "5MAPS ");
    menu.AddItem(nullstr, "ONLY MIRAGE");
    menu.Display(client, 60);


public int Menu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int a)
{
    switch(action)
    {
        case MenuAction_Select:
        {
            switch(a)
            {
                case 0:FakeClientCommandEx(client, "sm_aim"), DrawPanel(client, "Serwer AIM jest jednym z najlepszych serwerów \n do ćwiczenia swoich umiejętności aimowych jak i movementowych. \n Nasz serwer AIM jest dosowany do rozgrywek 7vs7. \n Serdecznie zapraszamy do testowania serwera i \n sięgania po pierwsze miejsca w rankingu w każdym miesiącu, \n gdyż macie do wygrania bardzo ciekawe nagrody. \n Powodzenia życzy Zarząd AceKill.pl");
                case 1:FakeClientCommandEx(client, "sm_awp"), DrawPanel(client, "Serwer AWP to jeden z najlepszych serwerów \n do szlifowania swoich umiejętności snajperskich. \n Tryb AWP jest dosowany do rozgrywek 7vs7. \n Serdecznie zapraszamy do testowania serwera i \n sięgania po pierwsze miejsca w rankingu w każdym miesiącu, \n gdyż macie do wygrania bardzo ciekawe nagrody. \n Powodzenia życzy Zarząd AceKill.pl");                
                case 2:FakeClientCommandEx(client, "sm_surf"), DrawPanel(client,"Serwer SURF to , który pomoże ci w wyrobieniu sobie movementu, \n ale także dostarczy ci mase zabawy i smiechu. \n Maksymalna ilość graczy na serwerze to aż 20! \n Serdecznie zapraszamy do grania na serwerze! \n Powodzenia życzy Zarząd AceKill.pl" );
                case 3:FakeClientCommandEx(client, "sm_ttt"), DrawPanel(client, "Serwer TTT inaczej Trouble in Terrorist Town! \n Rzadko spotykany mod w Polsce, \n który zamienia cię w dedyktywa, zdrajce czy niewinnego gracz \n Dedyktyw musi znaleźć zdrajce a \n zdrajca zabic wszystich niewinnych \n niesamowity tryb, który nigdy ci się nie znudzi! \n Powodzenia życzy Zarząd AceKill.pl ");
                case 4:FakeClientCommandEx(client, "sm_5maps"), DrawPanel(client, "Serwer 5MAPS , na którym możesz \n ćwiczyć swoje zdolności aimowe i teamowe \n na 5 oficjalnych mapach  z pui map turniejowych! \n Tryb dostosowany jest do rozgrywek 5vs5 \n Serdecznie zapraszamy do grania na serwerze! \n Powodzenia życzy Zarząd AceKill.pl");
                case 5:FakeClientCommandEx(client, "sm_mirage"), DrawPanel(client, "Serwer ONLY MIRAGE, umożliwia rozgrywke nawet 10vs10  ! \n Znajdująca się masa przeróżnych dodatków, \n urozmaiceń i zabaw, z poważnej rozgrywki \n tworzy świetną zabawe i niezapomniane emocje!Serdecznie zapraszamy do grania na serwerze! \n Powodzenia życzy Zarząd AceKill.pl ");
        }
        case MenuAction_End: 
            delete menu;
    }
    return 1;
}

public void DrawPanel(int client, const char[] buffer)
{
    Panel panel = new Panel();
    panel.SetTitle("AceKill.pl");
    panel.DrawText("--------------------------------------");
    panel.DrawText(buffer);
    panel.DrawText("Sprawdź czat i konsole!!");
    panel.DrawItem("Wróć");
    panel.DrawItem("Wyjdź");
    panel.Send(client, PanelHandler, 30);
    delete panel;
}
public int PanelHandler(Menu menu, MenuAction action, int client, int item)
{
    switch(action)
    {
        case MenuAction_Select:
        {
            switch(item)
            {
                case 1: cmd_servers(client, 0);
                case 2: delete menu;
            }
        }
    }
}
    


//tabelka english

public Action cmd_servers1(int client, int args)
{
    Menu menu = new Menu(Menu_Handler1);
    menu.SetTitle("Our servers! \n \n  AceKill.pl ");
    menu.AddItem(nullstr, "AIM ");
    menu.AddItem(nullstr, "AWP ");
    menu.AddItem(nullstr, "SURF+RPG ");
    menu.AddItem(nullstr, "TTT ");
    menu.AddItem(nullstr, "5MAPS ");
    menu.AddItem(nullstr, "ONLY MIRAGE");
    menu.Display(client, 60);


public int Menu_Handler1 (Menu menu, MenuAction action, int client, int a)
{
    switch(action)
    {
        case MenuAction_Select:
        {
            switch(a)
            {
                case 0:FakeClientCommandEx(client, "sm_aimserver"), DrawPanel1(client, "The AIM server is one of the best servers \n for performing your aiming and movement skills. \n Our AIM server is dosed to 7vs7 games. \n We cordially invite you to test our server \n and reach for the first place in the ranking in every city, \n as the mother of winning very interesting prizes. \n Good luck wishes the AceKill.pl Board"); 
                case 1:FakeClientCommandEx(client, "sm_awpserver"), DrawPanel1(client, "The AWP server is one of the best servers \n for grinding your sniper skills. \n The AWP mode is packed into 7vs7 games. \n We cordially invite you to test our server \n and reach for the first place in the ranking every month, \n because you have very interesting prizes to win. \n Good luck wishes from the AceKill.pl board");    
                case 2:FakeClientCommandEx(client, "sm_surfserver"), DrawPanel(client, "The SURF server is the one that will help you to shape your movement, \n but it will also provide you with a lot of fun and laughter. \n The maximum number of players on the server is 20! \n We cordially invite you to play on the server! \n Good luck wishes from the AceKill.pl board");
                case 3:FakeClientCommandEx(client, "sm_ttt"), DrawPanel(client, "TTT server otherwise Trouble in Terrorist Town! \n A rare mod in Poland, \n which turns you into a deduction, a traitor or an innocent player. \n djections must find a traitor and the traitor to kill all innocents \n an amazing mode that you will never get bored of! \n Good luck wishes from the AceKill.pl board");
                case 4:FakeClientCommandEx(client, "sm_5mapsserver"), DrawPanel(client,"The 5MAPS server that you can be trained on in your teams! \n The mode is adapted to the 5vs5 game. \n We cordially invite you to play on the server! \n Good luck wishes the AceKill.pl Board ");
                case 5:FakeClientCommandEx(client, "sm_mirage"), DrawPanel(client, "ONLY MIRAGE server, enables the game up to 10vs10! \n The mass of various additions, variations and games, \n from serious gameplay creates great fun and unforgettable emotions! \n  We invite you to play on the server! \n Good luck wishes from the AceKill.pl board");
            }
        }
        case MenuAction_End:
            delete menu;
    }
    return 0;
}

public void DrawPanel1(int client, const char[] buffer)
{
    Panel panel = new Panel();
    panel.SetTitle("AceKill.pl");
    panel.DrawText("--------------------------------------");
    panel.DrawText(buffer);
    panel.DrawText("Check chat and console!!");
    panel.DrawItem("Back");
    panel.DrawItem("Exit");
    panel.Send(client, PanelHandler1, 30);
    delete panel;
}

public int PanelHandler1(Menu menu, MenuAction action, int client, int item)
{
    switch(action)
    {
        case MenuAction_Select:
        {
            switch(item)
            {
                case 1: cmd_servers1(client, 0);
                case 2: delete menu;
            }
        }
    }
}


Linia (226)-(230) 
 

Spoiler

        }
        case MenuAction_End: 
            delete menu;
    }
    return 0;

 

Linia (293)-(296)
 

Spoiler

  case MenuAction_End:
            delete menu;
    }
    return 0;


 

Edited by fejmek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej! Istnieje specjalny temat który może pomóc Ci rozwiązać Twój problem. Jeśli po przeczytaniu nadal będziesz miał problem, daj nam znać

 

  • Dobry pomysł! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...