Skocz do zawartości
Shadow

[Rozwiązane] Błąd z pluginem DisableGameSounds

Rekomendowane odpowiedzi

Zanim napiszecie, że to jest banalnie proste to przeczytajcie xD. Mam problem z tym pluginem BrumBrum mi go wysłał i tłumaczył jak coś dodać ale ja nie ogarniałem o co chodzi nie wiem o jaką pętle chodzi xD mam nadzieję, że ktoś pomoże 

Spoiler
#pragma semicolon 1
public Plugin:myinfo =
{
	name = "Disable Game Sounds",
	author = "Mitch",
	description = "Fix to the annoying round sounds, and death sounds",
	version = "1.3.1",
	url = "https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=???"
};
public OnPluginStart()
{
	CreateConVar("sm_disablegamesounds_version", "1.3.0", "DisableGameSounds Version", FCVAR_DONTRECORD|FCVAR_NOTIFY);
	HookEvent("round_poststart", Event_Standard);
	HookEvent("round_start", Event_Standard);
	HookEvent("round_end", Event_Standard);
	HookEvent("round_freeze_end", Event_Standard);
	HookEvent("teamplay_round_start", Event_Standard);
	HookEvent("player_death", Event_Player);
	HookEvent("player_spawn", Event_Player);
}
public Action:Event_Player(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = (GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")));
	
	ClientCommand(client, "playgamesound Music.StopAllMusic");
}
public Action:Event_Standard(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
		if(IsClientInGame(i))
			ClientCommand(i, "playgamesound Music.StopAllMusic");
}

 

 

 

image.thumb.png.c28752e3b17fe16ff4de8711a0fbe08c.png

Przepraszam ale mam downa xDD

 

Edytowane przez Shadow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodziło mu o to ;p

 

#pragma semicolon 1
public Plugin myinfo =
{
	name = "Disable Game Sounds",
	author = "Mitch",
	description = "Fix to the annoying round sounds, and death sounds",
	version = "1.3.1",
	url = "https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=???"
};

public void OnPluginStart()
{
	CreateConVar("sm_disablegamesounds_version", "1.3.0", "DisableGameSounds Version", FCVAR_DONTRECORD|FCVAR_NOTIFY);
	HookEvent("round_poststart", Event_Standard);
	HookEvent("round_start", Event_Standard);
	HookEvent("round_end", Event_Standard);
	HookEvent("round_freeze_end", Event_Standard);
	HookEvent("teamplay_round_start", Event_Standard);
	HookEvent("player_death", Event_Player);
	HookEvent("player_spawn", Event_Player);
}
public Action Event_Player(Event hEvent, const char[] name, bool bDontBroadcast)
{
	int client = (GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")));
	
	ClientCommand(client, "snd_playsounds Music.StopAllExceptMusic");
}

public Action Event_Standard(Event hEvent, const char[] name, bool bDontBroadcast)
{
	for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
		if(IsClientInGame(i))
			StopMusic(i);
}

void StopMusic(int client)
{
    if (!IsValidClient(client))return;

    ClientCommand(client, "snd_playsounds Music.StopAllExceptMusic");
}

bool IsValidClient(int client)
{
    if(client <= 0 || client > MaxClients || !IsClientInGame(client))
        return false;
    return true;
}

 

Przez Brum Brum,

Tak, dokładnie o to mi chodziło :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

choć działa z opóźnieniem to i tak dziękuję <3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...