Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Shadow

[Rozwiązane] Błąd z pluginem DisableGameSounds

Recommended Posts

Posted (edited)

Zanim napiszecie, że to jest banalnie proste to przeczytajcie xD. Mam problem z tym pluginem BrumBrum mi go wysłał i tłumaczył jak coś dodać ale ja nie ogarniałem o co chodzi nie wiem o jaką pętle chodzi xD mam nadzieję, że ktoś pomoże 

Spoiler

#pragma semicolon 1
public Plugin:myinfo =
{
	name = "Disable Game Sounds",
	author = "Mitch",
	description = "Fix to the annoying round sounds, and death sounds",
	version = "1.3.1",
	url = "https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=???"
};
public OnPluginStart()
{
	CreateConVar("sm_disablegamesounds_version", "1.3.0", "DisableGameSounds Version", FCVAR_DONTRECORD|FCVAR_NOTIFY);
	HookEvent("round_poststart", Event_Standard);
	HookEvent("round_start", Event_Standard);
	HookEvent("round_end", Event_Standard);
	HookEvent("round_freeze_end", Event_Standard);
	HookEvent("teamplay_round_start", Event_Standard);
	HookEvent("player_death", Event_Player);
	HookEvent("player_spawn", Event_Player);
}
public Action:Event_Player(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = (GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")));
	
	ClientCommand(client, "playgamesound Music.StopAllMusic");
}
public Action:Event_Standard(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
		if(IsClientInGame(i))
			ClientCommand(i, "playgamesound Music.StopAllMusic");
}

 

 

 

image.thumb.png.c28752e3b17fe16ff4de8711a0fbe08c.png

Przepraszam ale mam downa xDD

 

Edited by Shadow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie chodziło mu o to ;p

 

#pragma semicolon 1
public Plugin myinfo =
{
	name = "Disable Game Sounds",
	author = "Mitch",
	description = "Fix to the annoying round sounds, and death sounds",
	version = "1.3.1",
	url = "https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=???"
};

public void OnPluginStart()
{
	CreateConVar("sm_disablegamesounds_version", "1.3.0", "DisableGameSounds Version", FCVAR_DONTRECORD|FCVAR_NOTIFY);
	HookEvent("round_poststart", Event_Standard);
	HookEvent("round_start", Event_Standard);
	HookEvent("round_end", Event_Standard);
	HookEvent("round_freeze_end", Event_Standard);
	HookEvent("teamplay_round_start", Event_Standard);
	HookEvent("player_death", Event_Player);
	HookEvent("player_spawn", Event_Player);
}
public Action Event_Player(Event hEvent, const char[] name, bool bDontBroadcast)
{
	int client = (GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")));
	
	ClientCommand(client, "snd_playsounds Music.StopAllExceptMusic");
}

public Action Event_Standard(Event hEvent, const char[] name, bool bDontBroadcast)
{
	for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
		if(IsClientInGame(i))
			StopMusic(i);
}

void StopMusic(int client)
{
    if (!IsValidClient(client))return;

    ClientCommand(client, "snd_playsounds Music.StopAllExceptMusic");
}

bool IsValidClient(int client)
{
    if(client <= 0 || client > MaxClients || !IsClientInGame(client))
        return false;
    return true;
}

 

  • Kocham to! 1
By Brum Brum,

Tak, dokładnie o to mi chodziło :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...