Skocz do zawartości
Shadow

[Rozwiązane] Usuwanie upuszczonego medi shota

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć szukam jakiegoś prostego pluginu który będzie działał tak, że jeśli vip upuści medi shota to go odrazu usunie. W sumie można tak zrobić, że jak ktokolwiek upusci to usunie i tak gracz go nie będzie miał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używasz sobie OnEntityCreated
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! tak:

pubic void OnEntityCreated(int entity, const char[] classname)
{
	PrintToChatAll("%s", classname);
}

W grze upuszczasz medkit. Na czasie pojawia się jego classname. Następnie modyfikujesz OnEntityCreated że jeśli classname jest równy (StrEqual
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!) nazwie classname medkitu, to usuwasz ten byt (entity) (RemoveEdict
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serwery może i potrafie robić ale za **** nie rozumiem co mam zrobić xDDD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz napisać prosty plugin z powyższym kodem który podałem. OnEntityCreated wywołuje się za każdym razem, gdy jakiś byt (w tym medkit) jest tworzony. Dzięki temu, na czasie będą wyświetlać się nazwy wszystkich bytów jakie zostają stworzone na serwerze (nazwa bytu jest zawarta w zmiennej classname). 

 

Gdy wejdziesz na serwer z wgranym tym pluginem, wystarczy, że ktoś wyrzuci medkit na ziemię, wtedy pojawi się jego nazwa na czacie. Dzięki temu wiemy, co mamy skasować.

 

Następnie modyfikujesz ten plugin, by sprawdzał, czy podany classname jest równy temu co wyświetliło się na czacie w czasie wyrzucania medkitu. Jeśli tak, to kasujesz ten byt, jeśli nie, nic nie robisz. Kompilujesz ten nowo napisany plugin i wgrywasz na serwer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serio ja się na tym kompletnie nie znam.... nie potrafie nic napisać, jedyną rzecz która napisałem jest skrypt do minecrafta xDDDD

 

EDIT aaa dobra czekajcie chyba czaje powoli

Edytowane przez Shadow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#pragma newdecls required

public Plugin myinfo =
{
	name = "",
	author = "SUPER TIMOR",
	description = "",
	version = "1.0.0",
	url = "http://steamcommunity.com/id/bonkwszlaufrocku"
};
public void OnEntityCreated(int entity, const char[] classname)
{
	if(StrEqual(classname, "weapon_healthshot"))
	{
		if(IsValidEntity(entity))
		{
			AcceptEntityInput(entity, "Kill");
		}
	}
}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowałem skompilować ten kawałek kodu lecz mam error 010...  idk czemu 

ten kod który suppertimor podał też nie da się u mnie skompilować. Serio moje kompilatory jakieś słabe są

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki, ale nie wiem czemu mi nie chce kompilować... to jest dziwne naprawde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wklej tutaj treść błędu.

@Shadow include są u góry? 🙂

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@supertimor ale mi chodzi o kompilatory ściągniete 

image.thumb.png.e1bb784b8219fe48b7b178b795a11e8f.png

tamto skompilowalo w spiderze

 

tak były

 

 

EDIT: plugin powoduje też brak powstania medi shotów dla vipa

 

przepraszam za kłopoty pogrzebałem troche w konsoli i zobaczyłem komende

mp_death_drop_healthshot 

więc można to po prostu wyłączyć
można zamknąc/usunąć bo nie spojrzalem i pisałem odrazu 😕

Edytowane przez Shadow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...