Shadow Napisano 31 Lipca 2019 Cześć szukam jakiegoś prostego pluginu który będzie działał tak, że jeśli vip upuści medi shota to go odrazu usunie. W sumie można tak zrobić, że jak ktokolwiek upusci to usunie i tak gracz go nie będzie miał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde Napisano 31 Lipca 2019 Używasz sobie OnEntityCreatedHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! tak: pubic void OnEntityCreated(int entity, const char[] classname) { PrintToChatAll("%s", classname); } W grze upuszczasz medkit. Na czasie pojawia się jego classname. Następnie modyfikujesz OnEntityCreated że jeśli classname jest równy (StrEqualHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!) nazwie classname medkitu, to usuwasz ten byt (entity) (RemoveEdictHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 31 Lipca 2019 serwery może i potrafie robić ale za **** nie rozumiem co mam zrobić xDDD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde 1 Napisano 31 Lipca 2019 Masz napisać prosty plugin z powyższym kodem który podałem. OnEntityCreated wywołuje się za każdym razem, gdy jakiś byt (w tym medkit) jest tworzony. Dzięki temu, na czasie będą wyświetlać się nazwy wszystkich bytów jakie zostają stworzone na serwerze (nazwa bytu jest zawarta w zmiennej classname). Gdy wejdziesz na serwer z wgranym tym pluginem, wystarczy, że ktoś wyrzuci medkit na ziemię, wtedy pojawi się jego nazwa na czacie. Dzięki temu wiemy, co mamy skasować. Następnie modyfikujesz ten plugin, by sprawdzał, czy podany classname jest równy temu co wyświetliło się na czacie w czasie wyrzucania medkitu. Jeśli tak, to kasujesz ten byt, jeśli nie, nic nie robisz. Kompilujesz ten nowo napisany plugin i wgrywasz na serwer Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 31 Lipca 2019 (edytowane) serio ja się na tym kompletnie nie znam.... nie potrafie nic napisać, jedyną rzecz która napisałem jest skrypt do minecrafta xDDDD EDIT aaa dobra czekajcie chyba czaje powoli Edytowane 31 Lipca 2019 przez Shadow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 31 Lipca 2019 #include <sourcemod> #include <sdktools> #pragma newdecls required public Plugin myinfo = { name = "", author = "SUPER TIMOR", description = "", version = "1.0.0", url = "http://steamcommunity.com/id/bonkwszlaufrocku" }; public void OnEntityCreated(int entity, const char[] classname) { if(StrEqual(classname, "weapon_healthshot")) { if(IsValidEntity(entity)) { AcceptEntityInput(entity, "Kill"); } } } Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 31 Lipca 2019 próbowałem skompilować ten kawałek kodu lecz mam error 010... idk czemu ten kod który suppertimor podał też nie da się u mnie skompilować. Serio moje kompilatory jakieś słabe są Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 31 Lipca 2019 Spróbuj użyć https://spider.limetech.io/Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 31 Lipca 2019 dzieki, ale nie wiem czemu mi nie chce kompilować... to jest dziwne naprawde Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 31 Lipca 2019 (edytowane) Wklej tutaj treść błędu. @Shadow include są u góry? 🙂 Edytowane 31 Lipca 2019 przez Gość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 31 Lipca 2019 (edytowane) @supertimor ale mi chodzi o kompilatory ściągniete tamto skompilowalo w spiderze tak były EDIT: plugin powoduje też brak powstania medi shotów dla vipa przepraszam za kłopoty pogrzebałem troche w konsoli i zobaczyłem komende mp_death_drop_healthshot więc można to po prostu wyłączyć można zamknąc/usunąć bo nie spojrzalem i pisałem odrazu 😕 Edytowane 31 Lipca 2019 przez Shadow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde Napisano 31 Lipca 2019 Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach