Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Shadow

[Rozwiązane] Usuwanie upuszczonego medi shota

Recommended Posts

Cześć szukam jakiegoś prostego pluginu który będzie działał tak, że jeśli vip upuści medi shota to go odrazu usunie. W sumie można tak zrobić, że jak ktokolwiek upusci to usunie i tak gracz go nie będzie miał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Używasz sobie OnEntityCreated
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! tak:

pubic void OnEntityCreated(int entity, const char[] classname)
{
	PrintToChatAll("%s", classname);
}

W grze upuszczasz medkit. Na czasie pojawia się jego classname. Następnie modyfikujesz OnEntityCreated że jeśli classname jest równy (StrEqual
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!) nazwie classname medkitu, to usuwasz ten byt (entity) (RemoveEdict
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

serwery może i potrafie robić ale za **** nie rozumiem co mam zrobić xDDD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz napisać prosty plugin z powyższym kodem który podałem. OnEntityCreated wywołuje się za każdym razem, gdy jakiś byt (w tym medkit) jest tworzony. Dzięki temu, na czasie będą wyświetlać się nazwy wszystkich bytów jakie zostają stworzone na serwerze (nazwa bytu jest zawarta w zmiennej classname). 

 

Gdy wejdziesz na serwer z wgranym tym pluginem, wystarczy, że ktoś wyrzuci medkit na ziemię, wtedy pojawi się jego nazwa na czacie. Dzięki temu wiemy, co mamy skasować.

 

Następnie modyfikujesz ten plugin, by sprawdzał, czy podany classname jest równy temu co wyświetliło się na czacie w czasie wyrzucania medkitu. Jeśli tak, to kasujesz ten byt, jeśli nie, nic nie robisz. Kompilujesz ten nowo napisany plugin i wgrywasz na serwer

  • Kocham to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

serio ja się na tym kompletnie nie znam.... nie potrafie nic napisać, jedyną rzecz która napisałem jest skrypt do minecrafta xDDDD

 

EDIT aaa dobra czekajcie chyba czaje powoli

Edited by Shadow

Share this post


Link to post
Share on other sites
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#pragma newdecls required

public Plugin myinfo =
{
	name = "",
	author = "SUPER TIMOR",
	description = "",
	version = "1.0.0",
	url = "http://steamcommunity.com/id/bonkwszlaufrocku"
};
public void OnEntityCreated(int entity, const char[] classname)
{
	if(StrEqual(classname, "weapon_healthshot"))
	{
		if(IsValidEntity(entity))
		{
			AcceptEntityInput(entity, "Kill");
		}
	}
}

 

  • Lubię to! 1
  • Kocham to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

próbowałem skompilować ten kawałek kodu lecz mam error 010...  idk czemu 

ten kod który suppertimor podał też nie da się u mnie skompilować. Serio moje kompilatory jakieś słabe są

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki, ale nie wiem czemu mi nie chce kompilować... to jest dziwne naprawde

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@supertimor ale mi chodzi o kompilatory ściągniete 

image.thumb.png.e1bb784b8219fe48b7b178b795a11e8f.png

tamto skompilowalo w spiderze

 

tak były

 

 

EDIT: plugin powoduje też brak powstania medi shotów dla vipa

 

przepraszam za kłopoty pogrzebałem troche w konsoli i zobaczyłem komende

mp_death_drop_healthshot 

więc można to po prostu wyłączyć
można zamknąc/usunąć bo nie spojrzalem i pisałem odrazu 😕

Edited by Shadow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...