Shadow Napisano 2 Sierpnia 2019 Cześć mam pytanko w którym miejscu mogę zmienić miejsce wyświetlania tekstu w sensie "koordynaty" jeśli tak to moge nazwać Spoiler #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #include <clientprefs> public Plugin myinfo = { name = "HUDv2", author = "xSLOW", description = "Server Hud", version = "1.4" }; enum { RED = 0, GREEN, BLUE } ConVar g_cvarMessage1; ConVar g_cvarMessage2; ConVar g_cvarMessage3; ConVar g_cvarSlots; ConVar g_cvarHUDColors; Handle g_hHUDv2Cookie; bool g_bIsHudEnabled[MAXPLAYERS + 1]; int g_iHUDColors[3]; public void OnPluginStart() { g_hHUDv2Cookie = RegClientCookie("HudCookie_V2", "HudCookie_V2", CookieAccess_Protected); g_cvarMessage1 = CreateConVar("sm_hud_message1", "MESSAGE 1", "Top-Left first message", FCVAR_NOTIFY); g_cvarMessage2 = CreateConVar("sm_hud_message2", "MESSAGE 2", "Top-Left second message", FCVAR_NOTIFY); g_cvarMessage3 = CreateConVar("sm_hud_message3", "[ MESSAGE 3 ]", "Top-Mid third message", FCVAR_NOTIFY); g_cvarSlots = CreateConVar("sm_hud_slots", "32", "Number of server's slots", FCVAR_NOTIFY); g_cvarHUDColors = CreateConVar("sm_hud_rgb", "230,57,0", "RGB of the text. You can get more colors from https://www.hexcolortool.com/", FCVAR_NOTIFY); AutoExecConfig(true, "HUDv2"); UpdateHUDColor(); g_cvarHUDColors.AddChangeHook(cvarChanged_HUDColor); CreateTimer(1.0, TIMER, _, TIMER_REPEAT); RegConsoleCmd("hud", Command_hud); } public void OnClientPutInServer(int client) { g_bIsHudEnabled[client] = true; char buffer[64]; GetClientCookie(client, g_hHUDv2Cookie, buffer, sizeof(buffer)); if(StrEqual(buffer,"0")) g_bIsHudEnabled[client] = false; } public void cvarChanged_HUDColor(ConVar convar, const char[] oldValue, const char[] newValue) { UpdateHUDColor(); } public Action Command_hud(int client, int args) { if(g_bIsHudEnabled[client]) { PrintToChat(client, " ★ \x02HUD is now off"); g_bIsHudEnabled[client] = false; SetClientCookie(client, g_hHUDv2Cookie, "0"); } else { PrintToChat(client, " ★ \x04HUD is now on"); g_bIsHudEnabled[client] = true; SetClientCookie(client, g_hHUDv2Cookie, "1"); } } public Action TIMER(Handle timer, any client) { int clientCount = 0, iTimeleft; char sTime[64], szTime[30], iMessage1[32], iMessage2[32], iMessage3[32], MapTimeLeft[128]; for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)) ++clientCount; } g_cvarMessage1.GetString(iMessage1, sizeof(iMessage1)); g_cvarMessage2.GetString(iMessage2, sizeof(iMessage2)); g_cvarMessage3.GetString(iMessage3, sizeof(iMessage3)); GetMapTimeLeft(iTimeleft); FormatTime(szTime, sizeof(szTime), "%H:%M:%S", GetTime()); FormatTime(sTime, sizeof(sTime), "%M:%S", iTimeleft); for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(g_bIsHudEnabled[i] && IsClientValid(i)) { char iBuffer[1024]; if(!(iTimeleft > 0)) Format(MapTimeLeft,sizeof(MapTimeLeft), "Last Round"); else Format(MapTimeLeft,sizeof(MapTimeLeft), "%s", sTime); Format(iBuffer, sizeof(iBuffer),"%s\n%s\nGraczy: %d/%d\nDo konca: %s\nZegar: %s",iMessage1, iMessage2, clientCount, g_cvarSlots.IntValue, MapTimeLeft, szTime); SetHudTextParams(0.0, 0.0, 1.02, g_iHUDColors[RED], g_iHUDColors[GREEN], g_iHUDColors[BLUE], 255, 0, 0.0, 0.0, 0.0); ShowHudText(i, -1, iBuffer); SetHudTextParams(-1.0, 0.075, 1.02, g_iHUDColors[RED], g_iHUDColors[GREEN], g_iHUDColors[BLUE], 255, 0, 0.0, 0.0, 0.0); ShowHudText(i, -1, iMessage3); } } } bool IsClientValid(int client) { return (0 < client <= MaxClients) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client); } void UpdateHUDColor() { char buffer[16]; g_cvarHUDColors.GetString(buffer, sizeof(buffer)); char buffer2[3][4]; ExplodeString(buffer, ",", buffer2, sizeof(buffer2), sizeof(buffer2[])); for (int i = 0; i < 3; i++) { g_iHUDColors[i] = StringToInt(buffer2[i]); } } Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Master 1 Napisano 2 Sierpnia 2019 SetHudTextParams(0.0, 0.0, 1.02, g_iHUDColors[RED], g_iHUDColors[GREEN], g_iHUDColors[BLUE], 255, 0, 0.0, 0.0, 0.0); SetHudTextParams(-1.0, 0.075, 1.02, g_iHUDColors[RED], g_iHUDColors[GREEN], g_iHUDColors[BLUE], 255, 0, 0.0, 0.0, 0.0); Dwie pierwsze wartości odpowiadają za pozycję na ekranie. Pamiętaj, że musi to być wartość float, pomocny będzie również mój plugin do łatwego dostosowania pozycji hud'a Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde Napisano 3 Sierpnia 2019 Tutaj jest co nieco na ten temat: Jak również i tu: https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/halflife/SetHudTextParamsHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 3 Sierpnia 2019 prawy gorny róg zawsze nie działał? bo przy zmianie miejsca wyświetlania na prawą strone tekst znika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VestSmart 2 Napisano 3 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, Shadow napisał: prawy gorny róg zawsze nie działał? bo przy zmianie miejsca wyświetlania na prawą strone tekst znika Pokaż kod pluginu... Mamy Ci z fusów wróżyć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow 1 Napisano 3 Sierpnia 2019 @VestSmart z fusów..... u góry kolega podał plugin do zarzadzania hudem wiec w obydwu pluginach to i tak nie działało więc mhmh no a jakbyś czytał temat to byś zobaczył kolego 😉 więc zajrzyj na samą góre 😉 EDIT: nie mogę zedytować więc @Vasto_Lorde jeśli możesz wsadzisz to tam? czy ma zostać jako drugi post? hmm po prostu zmienialem to SetHudTextParams(0.0, 0.0, 1.02, g_iHUDColors[RED], g_iHUDColors[GREEN], g_iHUDColors[BLUE], 255, 0, 0.0, 0.0, 0.0); Przez Vasto_Lorde, 3 Sierpnia 2019 Myślę że chodziło mu o to jak poprawiłeś ten plugin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde Napisano 9 Października 2019 @Shadow Nie mam pojęcia co może być nie tak, jeśli chcesz w lewym górnym rogu to spróbuj dać 0.01 oba koordynaty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde Napisano 12 Stycznia 2020 Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty i przeniesiony do działu "Przestarzałe tematy". Powodem jest brak rozwiązania problemu zawartego w temacie lub brak zainteresowania autora w jego rozwiązaniu. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach