Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
-Gamer-

[Rozwiązane] Problem przy kompilacji pluginu

Recommended Posts

Próbuje od kilku godzin coś sklecić z różnych pluginów, ale opornie mi to idzie. Nie mogę ogarnąć tych błędów

Chciałem zrobić sobie plugin by wyświetlał się czas oraz ilość kredytów w HUD no ale nie jest to takie łatwe jak by się mogło wydawać przynajmniej dla mnie 😉

 

Mógłbym po prostu użyć 2 pluginów osobno, ale wolałbym to zrobić w jednym by dodatkowo nie obciążać serwera

 

#include <sourcemod> 
#include <sdktools>
#include <clientprefs>
#include <store>

public Plugin myinfo =  
{ 
    name = " Timeleft i Kredyty", 
    author = "Fastmancz", 
    description = "Edit", 
    version = "1.0" 
}; 

#define slots 26                                 // Number of your server slots
#define rgba 97, 252, 0, 255                     // Color of the text (default = green)

Handle g_HUDv2_Cookie;
bool g_IsHudEnabled;

public void OnPluginStart()
{
	g_HUDv2_Cookie = RegClientCookie("HudCookie_V2", "HudCookie_V2", CookieAccess_Protected);

	CreateTimer(1.0, TIMER, _, TIMER_REPEAT);
	RegConsoleCmd("shud", Command_hud);
}

public void OnClientPutInServer(client)
{
    hTimer[client] = CreateTimer(0.1, CreditsTimer, GetClientUserId(client), TIMER_REPEAT);
	char buffer[64];
	GetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, buffer, sizeof(buffer));
	if(StrEqual(buffer,""))
	{
		g_IsHudEnabled = true;
	}
	else
	g_IsHudEnabled = false;
}

public Action Command_hud(client, args) 
{
	if(g_IsHudEnabled)
	{
		PrintToChat(client, " ★ \x02HUD is now off")
		g_IsHudEnabled = false;
		SetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, "0");
	}
	else
	{
		PrintToChat(client, " ★ \x04HUD is now on")
		g_IsHudEnabled = true;
		SetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, "1");
	}
	
}
public Action TIMER(Handle timer)
{
    int clientCount = 0;
	for (int i = 1; i <= MaxClients; i++)
	if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i))++clientCount;
	char sTime[60];
	int iTimeleft;

    char szTime[60];
    FormatTime(szTime, sizeof(szTime), "[%i]", CreditsTimer());
	int client = GetClientOfUserId(userid);
	int credits = Store_GetClientCredits(client)
	

	GetMapTimeLeft(iTimeleft);
	if(iTimeleft > 0)
	{
		FormatTime(sTime, sizeof(sTime), "%M:%S", iTimeleft);
		for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
		{
			if(IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && g_IsHudEnabled == true)
			{

                char message[60];
				Format(message, sizeof(message), "Timeleft: %s", sTime);
				SetHudTextParams(0.0, 0.0, 1.0, rgba, 0, 0.1, 0.0, 0.0);
				ShowHudText(i, -1, message);

                char credits[60];
				Format(credits, sizeof(credits), "Credits: [%i]", credits;
				SetHudTextParams(0.0, 0.03, 1.0, rgba, 0, 0.1, 0.0, 0.0);
				ShowHudText(i, -1, credits); 

		}
		}
	}
	return Plugin_Continue;
}

stock bool IsClientValid(int client)
{
    if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client))
        return true;
    return false;
}

Błędy

 

/ C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : error 017: undefined symbol "hTimer"
// C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : warning 215: expression has no effect
// C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : error 001: expected token: ";", but found "]"
// C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : fatal error 190: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 4 Errors.
//
// Compilation Time: 0,22 sec

 

By Vasto_Lorde,

Dodaję błędy z kompilatora do tagu code ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

w OnPluginStart robisz timer do pokazywania hudu gdzie później robisz to w OnClientPutInServer

CreateTimer(1.0, TIMER, _, TIMER_REPEAT);


W OnClientPutInServer masz 

 hTimer[client] = CreateTimer(0.1, CreditsTimer, GetClientUserId(client), TIMER_REPEAT);

hTimer nie ma nigdzie indziej zadeklarowanego. CreditsTimer również


W TIMER masz funkcję która liczy graczy, a później ich nigdzie nie używa?

int clientCount = 0;
for (int i = 1; i <= MaxClients; i++)
if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i))++clientCount;


Również jest to, a też nigdzie nie jest używane i posiada nazwę CreditsTimer? Dlaczego skoro w OnClientPutInServer próbujesz wykonać timer, który ma dokładnie taką nazwę.

char szTime[60];
FormatTime(szTime, sizeof(szTime), "[%i]", CreditsTimer());


Pobierasz gracza żeby pobrać jego ilość kredytów okej, ale skąd go bierzesz skoro nie jest to nawet w pętli for, która jest niżej.

int client = GetClientOfUserId(userid);
int credits = Store_GetClientCredits(client);

 

W forze natomiast sprawdzasz boola globalnego. Jak mniemam on miał być dla danego gracza. zamiast g_IsHudEnable == true możesz zrobić g_IsHudEnable lub !g_IsHudEnable jeżeli jest wyłączony

if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && g_IsHudEnabled == true)


Jest również twój stock, którego nigdzie nie używasz.

stock bool IsClientValid(int client)
{
	if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client))
		return true;
	return false;
} 


Myślę, że to powinno działać tak jak chcesz. Uprzedzam, że nie testowałem tylko patrzyłem czy się kompiluje 😛 Ale powinno działać

Spoiler

#include <sourcemod> 
#include <sdktools>
#include <clientprefs>
#include <store>

public Plugin myinfo = 
{
	name = " Timeleft i Kredyty", 
	author = "Fastmancz", 
	description = "Edit", 
	version = "1.0"
};

#define slots 26                                 // Number of your server slots
#define rgba 97, 252, 0, 255                     // Color of the text (default = green)

Handle g_HUDv2_Cookie;
bool g_IsHudEnabled[MAXPLAYERS + 1];

public void OnPluginStart()
{
	g_HUDv2_Cookie = RegClientCookie("HudCookie_V2", "HudCookie_V2", CookieAccess_Protected);
	
	RegConsoleCmd("shud", Command_hud);
}

public void OnClientPutInServer(client)
{
	CreateTimer(1.0, CreditsTimer, GetClientUserId(client), TIMER_REPEAT);
	char buffer[64];
	GetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, buffer, sizeof(buffer));
	if (StrEqual(buffer, ""))
	{
		g_IsHudEnabled[client] = true;
	}
	else
		g_IsHudEnabled[client] = false;
}

public Action Command_hud(client, args)
{
	if (g_IsHudEnabled[client])
	{
		PrintToChat(client, " ★ \x02HUD is now off")
		g_IsHudEnabled[client] = false;
		SetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, "0");
	}
	else
	{
		PrintToChat(client, " ★ \x04HUD is now on")
		g_IsHudEnabled[client] = true;
		SetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, "1");
	}
	
}

public Action CreditsTimer(Handle timer, int userid)
{
	int client = GetClientOfUserId(userid);
	if (!IsValidClient(client))return Plugin_Stop;
	if (!g_IsHudEnabled[client])return Plugin_Stop;
	
	char sTime[64];
	int TimeLeft;
	int credits = Store_GetClientCredits(client)
	
	GetMapTimeLeft(TimeLeft);
	FormatTime(sTime, sizeof(sTime), "%M:%S", TimeLeft);
	
	SetHudTextParams(0.0, 0.0, 1.0, rgba, 0, 0.1, 0.0, 0.0);
	ShowHudText(client, -1, "Timeleft: %s",sTime);
	
	SetHudTextParams(0.0, 0.03, 1.0, rgba, 0, 0.1, 0.0, 0.0);
	ShowHudText(client, -1, "Credits: [%d]",credits);
	
	return Plugin_Continue;
}

stock bool IsValidClient(int client)
{
	if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client))
		return true;
	return false;
} 

 

 

  • Kocham to! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

No teraz to działa tylko, że napotkałem kolejny problem.

Użyłem komendy do włączania/wyłączania. Niestety po wyłączeniu i włączeniu HUD się już nie pokazuje nie wiem pojęcia dlaczego 

 

Tutaj jest to zrobione w podobny sposób tylko że u mnie HUD się znów nie pojawia 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
public void OnClientPutInServer(client)
{
    hTimer[client] = CreateTimer(0.1, CreditsTimer, GetClientUserId(client), TIMER_REPEAT);
	char buffer[64];
	GetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, buffer, sizeof(buffer));
	if(StrEqual(buffer,""))
	{
		g_IsHudEnabled = true;
	}
	else
	g_IsHudEnabled = false;
}

Zamień na i sprawdź

 

public void OnClientPutInServer(client)
{
    hTimer[client] = CreateTimer(0.1, CreditsTimer, GetClientUserId(client), TIMER_REPEAT);
	char buffer[64];
	GetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, buffer, sizeof(buffer));
	if(StrEqual(buffer,"1"))
	{
		g_IsHudEnabled = true;
	}
	else
	g_IsHudEnabled = false;
}

 

Edited by szogun
  • Lubię to! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Te same błędy co wcześniej po zmianie 

// C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(29) : error 017: undefined symbol "hTimer"
// C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(29) : warning 215: expression has no effect
// C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(29) : error 001: expected token: ";", but found "]"
// C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(29) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(29) : fatal error 190: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 4 Errors.

Najwyżej wyłączę całkowicie możliwość włączania/wyłączania i będzie z głowy 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To sprawdź inną wersję, kiedyś lekko zmieniona ale nie testowana

 

Spoiler

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

#include <sourcemod>
#include <cstrike> 
#include <sdktools>
#include <clientprefs>
#include <store>

public Plugin myinfo = 
{
	name = "HUDv2",
	author = "xSLOW",
	description = "Server Hud",
	version = "1.4"
};

enum {
	RED = 0,
	GREEN,
	BLUE
}

ConVar g_cvarMessage1;
ConVar g_cvarMessage2;
ConVar g_cvarMessage3;
ConVar g_cvarSlots;
ConVar g_cvarHUDColors;

Handle g_hHUDv2Cookie;
bool g_bIsHudEnabled[MAXPLAYERS + 1];
int g_iHUDColors[3];


public void OnPluginStart()
{
	g_hHUDv2Cookie = RegClientCookie("HudCookie_V2", "HudCookie_V2", CookieAccess_Protected);

	g_cvarMessage1 = CreateConVar("sm_hud_message1", "Forum: OneFrag.pl", "Top-Left first message", FCVAR_NOTIFY);
	g_cvarMessage2 = CreateConVar("sm_hud_message2", "TS3: OneFrag.pl", "Top-Left second message", FCVAR_NOTIFY);
	g_cvarMessage3 = CreateConVar("sm_hud_message3", "[Wpisz /sklepsms aby kupic Vipa]", "Top-Mid third message", FCVAR_NOTIFY);
	g_cvarSlots = CreateConVar("sm_hud_slots", "32", "Number of server's slots", FCVAR_NOTIFY);
	g_cvarHUDColors = CreateConVar("sm_hud_rgb", "230,57,0", "RGB of the text. You can get more colors from https://www.hexcolortool.com/", FCVAR_NOTIFY);

	AutoExecConfig(true, "HUDv2");

	UpdateHUDColor();
	g_cvarHUDColors.AddChangeHook(cvarChanged_HUDColor);

	CreateTimer(1.0, TIMER, _, TIMER_REPEAT);

	RegConsoleCmd("hud", Command_hud);
}

public void OnClientPutInServer(int client)
{
	g_bIsHudEnabled[client] = true;
	char buffer[64];
	GetClientCookie(client, g_hHUDv2Cookie, buffer, sizeof(buffer));
	if(StrEqual(buffer,"0"))
		g_bIsHudEnabled[client] = false;
}

public void cvarChanged_HUDColor(ConVar convar, const char[] oldValue, const char[] newValue) {
	UpdateHUDColor();
}

public Action Command_hud(int client, int args) 
{
	if(g_bIsHudEnabled[client])
	{
		PrintToChat(client, " ★ \x02HUD is now off");
		g_bIsHudEnabled[client] = false;
		SetClientCookie(client, g_hHUDv2Cookie, "0");
	}
	else
	{
		PrintToChat(client, " ★ \x04HUD is now on");
		g_bIsHudEnabled[client] = true;
		SetClientCookie(client, g_hHUDv2Cookie, "1");
	}
}


public Action TIMER(Handle timer, any client)
{
	int clientCount = 0, iTimeleft;
    int credits = Store_GetClientCredits(client);
	char sTime[64], szTime[30], credits[64], iMessage1[32], iMessage2[32], iMessage3[32], MapTimeLeft[128];

	for (int i = 1; i <= MaxClients; i++)
	{
		if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i))
			++clientCount;
	}

	g_cvarMessage1.GetString(iMessage1, sizeof(iMessage1));
	g_cvarMessage2.GetString(iMessage2, sizeof(iMessage2));
	g_cvarMessage3.GetString(iMessage3, sizeof(iMessage3));

	GetMapTimeLeft(iTimeleft);
	FormatTime(szTime, sizeof(szTime), "%H:%M:%S", GetTime());
	FormatTime(sTime, sizeof(sTime), "%M:%S", iTimeleft);

	for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
	{
		if(g_bIsHudEnabled[i] && IsClientValid(i))
		{
			char iBuffer[1024];
			if(!(iTimeleft > 0))
				Format(MapTimeLeft,sizeof(MapTimeLeft), "Last Round");
			else
				Format(MapTimeLeft,sizeof(MapTimeLeft), "%s", sTime);

			Format(iBuffer, sizeof(iBuffer),"%s\n%s\nGraczy: %d/%d\nGodzina: %s \nKredyty: %d\nDo konca mapy: %s",iMessage1, iMessage2, clientCount, g_cvarSlots.IntValue, MapTimeLeft, szTime, credits);
			SetHudTextParams(0.0, 0.0, 1.02, g_iHUDColors[RED], g_iHUDColors[GREEN], g_iHUDColors[BLUE], 255, 0, 0.0, 0.0, 0.0);  
			ShowHudText(i, -1, iBuffer);  

			SetHudTextParams(-1.0, 0.075, 1.02, g_iHUDColors[RED], g_iHUDColors[GREEN], g_iHUDColors[BLUE], 255, 0, 0.0, 0.0, 0.0);  
			ShowHudText(i, -1, iMessage3);  
		}
	}
}

bool IsClientValid(int client)
{
    return (0 < client <= MaxClients) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client);
}

void UpdateHUDColor() {
	char buffer[16];
	g_cvarHUDColors.GetString(buffer, sizeof(buffer));

	char buffer2[3][4];
	ExplodeString(buffer, ",", buffer2, sizeof(buffer2), sizeof(buffer2[]));
	
	for (int i = 0; i < 3; i++) {
		g_iHUDColors[i] = StringToInt(buffer2[i]);
	}
}

 

 

Edited by szogun
  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dużo błędów z kompilacją w tym pluginie co podałeś.

Ten jak dla mnie wystarczy nie musi być wyłączania HUDu poprawiłem pozycję by było w jednej linij i jest dobrze.

qa.thumb.PNG.137fa395862241786794425ffb9f1105.PNG

 

Chciałem jeszcze dodać do tego pozycję w rankingu Rank: 1/200 ale niestety nie ma ani poradnika ani nawet pluginu jak takie coś zrobić

Edited by -Gamer-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gamer, kumplu. Wystarczy stworzyć funkcję tak jak ja w poradniku z huden zrobilem, a wyświetlać zmienne z pozycją/na ile pozycji. Zmienne są w pluginie z rankingiem, i tam też to zrób. Chyba że ten plugin ma plik .inc, a w nim natywy do pobrania pozycji/maks pozycji, to możesz w osobnym używając tych natywów.

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

hmm...

jeden warning który informuje że nigdzie nie ma zdefiniowanego tagu z shop store, ale tym nie ma co się przejmować bo nigdzie na czacie plugin nie dodaje wiadomości

 

Spoiler

#pragma semicolon 1

#include <sourcemod>
#include <cstrike> 
#include <sdktools>
#include <clientprefs>
#include <store>

public Plugin myinfo = 
{
	name = "HUDv2",
	author = "xSLOW",
	description = "Server Hud",
	version = "1.4"
};

enum {
	RED = 0,
	GREEN,
	BLUE
}

ConVar g_cvarMessage1;
ConVar g_cvarMessage2;
ConVar g_cvarMessage3;
ConVar g_cvarSlots;
ConVar g_cvarHUDColors;

Handle g_hHUDv2Cookie;
bool g_bIsHudEnabled[MAXPLAYERS + 1];
int g_iHUDColors[3];


public void OnPluginStart()
{
	g_hHUDv2Cookie = RegClientCookie("HudCookie_V2", "HudCookie_V2", CookieAccess_Protected);

	g_cvarMessage1 = CreateConVar("sm_hud_message1", "Forum: OneFrag.pl", "Top-Left first message", FCVAR_NOTIFY);
	g_cvarMessage2 = CreateConVar("sm_hud_message2", "TS3: OneFrag.pl", "Top-Left second message", FCVAR_NOTIFY);
	g_cvarMessage3 = CreateConVar("sm_hud_message3", "Wpisz /sklepsms aby kupic Vipa", "Top-Mid third message", FCVAR_NOTIFY);
	g_cvarSlots = CreateConVar("sm_hud_slots", "32", "Number of server's slots", FCVAR_NOTIFY);
	g_cvarHUDColors = CreateConVar("sm_hud_rgb", "230,57,0", "RGB of the text. You can get more colors from https://www.hexcolortool.com/", FCVAR_NOTIFY);

	AutoExecConfig(true, "HUDv2");

	UpdateHUDColor();
	g_cvarHUDColors.AddChangeHook(cvarChanged_HUDColor);
	RegConsoleCmd("hud", Command_hud);
}

public void OnClientPutInServer(int client)
{
	g_bIsHudEnabled[client] = true;
	char buffer[64];
	GetClientCookie(client, g_hHUDv2Cookie, buffer, sizeof(buffer));
	if(StrEqual(buffer,"0"))
		g_bIsHudEnabled[client] = false;

	CreateTimer(0.1, CreditsTimer, GetClientUserId(client), TIMER_REPEAT | TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
}

public void cvarChanged_HUDColor(ConVar convar, const char[] oldValue, const char[] newValue) {
	UpdateHUDColor();
}

public Action Command_hud(int client, int args) 
{
	if(g_bIsHudEnabled[client])
	{
		PrintToChat(client, " ★ \x02HUD pomyslnie wylaczony");
		g_bIsHudEnabled[client] = false;
		SetClientCookie(client, g_hHUDv2Cookie, "0");
	}
	else
	{
		PrintToChat(client, " ★ \x04HUD pomyslnie wlaczony");
		g_bIsHudEnabled[client] = true;
		SetClientCookie(client, g_hHUDv2Cookie, "1");
	}
}


public Action CreditsTimer(Handle timer, any userid)
{
	int client = GetClientOfUserId(userid);
	int credits = Store_GetClientCredits(client);
	int clientCount = 0, iTimeleft;
	char sTime[64], szTime[30], iMessage1[32], iMessage2[32], iMessage3[32], MapTimeLeft[128];

	for (int i = 1; i <= MaxClients; i++)
	{
		if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i))
			++clientCount;
	}

	g_cvarMessage1.GetString(iMessage1, sizeof(iMessage1));
	g_cvarMessage2.GetString(iMessage2, sizeof(iMessage2));
	g_cvarMessage3.GetString(iMessage3, sizeof(iMessage3));

	GetMapTimeLeft(iTimeleft);
	FormatTime(szTime, sizeof(szTime), "%H:%M:%S", GetTime());
	FormatTime(sTime, sizeof(sTime), "%M:%S", iTimeleft);

	for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
	{
		if(g_bIsHudEnabled[i] && IsClientValid(i))
		{
			char iBuffer[1024];
			if(!(iTimeleft > 0))
				Format(MapTimeLeft,sizeof(MapTimeLeft), "Last Round");
			else
				Format(MapTimeLeft,sizeof(MapTimeLeft), "%s", sTime);

			Format(iBuffer, sizeof(iBuffer),"%s\n%s\nGraczy: %d/%d\nPozostalo: %s\nGodzina: %s\nKredyty: %i",iMessage1, iMessage2, clientCount, g_cvarSlots.IntValue, MapTimeLeft, szTime, credits);
			SetHudTextParams(0.0, 0.0, 1.02, g_iHUDColors[RED], g_iHUDColors[GREEN], g_iHUDColors[BLUE], 255, 0, 0.0, 0.0, 0.0);  
			ShowHudText(i, -1, iBuffer);  

			SetHudTextParams(-1.0, 0.075, 1.02, g_iHUDColors[RED], g_iHUDColors[GREEN], g_iHUDColors[BLUE], 255, 0, 0.0, 0.0, 0.0);  
			ShowHudText(i, -1, iMessage3);  
		}
	}
}



bool IsClientValid(int client)
{
    return (0 < client <= MaxClients) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client);
}

void UpdateHUDColor() {
	char buffer[16];
	g_cvarHUDColors.GetString(buffer, sizeof(buffer));

	char buffer2[3][4];
	ExplodeString(buffer, ",", buffer2, sizeof(buffer2), sizeof(buffer2[]));
	
	for (int i = 0; i < 3; i++) {
		g_iHUDColors[i] = StringToInt(buffer2[i]);
	}
}

 

531363982_Beztytuu.thumb.png.62418391d4f84eb0fb58934a5bbb805c.png

 

 

 

 

Edited by szogun
  • Lubię to! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...