Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

O Pluginie:

  • Plugin zabiera na koniec rundy nóż gracza aby uniknąć sytuacji opisanej w tym temacie: 

 

Kod:

Spoiler
/* [ Includes ] */
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <smlib>

/* [ Compiler Options ] */
#pragma newdecls required
#pragma semicolon 1

/* [ Plugin Author and Information ] */
public Plugin myinfo =
{
	name = "[CS:GO] Knife Fix",
	author = "Yamakashi",
	description = "Plugin zabiera nóż na koniec rundy, aby uniknąć powielenia go.",
	version = "1.0",
	url = "https://steamcommunity.com/id/yamakashisteam"
};

/* [ Plugin Startup ] */
public void OnPluginStart()
{
	/* [ Hooks ] */
	HookEvent("round_end", Event_RoundEnd);
}

/* [ Events ] */
public Action Event_RoundEnd(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
	for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
		if(IsValidClient(i))
		{
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_karambit", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_m9_bayonet", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_bayonet", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_butterfly", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_push", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_ursus", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_stiletto", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_gypsy_jackknife", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_widowmaker", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_gut", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_flip", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_falchion", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_survival_bowie", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_tactical", true, false);
		}
}		

/* [ Helpers ] */
stock bool IsValidClient(int client)
{
	if(client <= 0 ) return false;
	if(client > MaxClients) return false;
	if(!IsClientConnected(client)) return false;
	if(IsFakeClient(client)) return false;
	return IsClientInGame(client);
}

 

 

Instalacja:

  • Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/
  • Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/

 

Download:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę od publikacji jest ale nie wiem czemu ale na dr tylko jedną kosę usuwa pod koniec rundy, dałbyś radę to poprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można też spróbować inaczej

w server.cfg dodać

 

mp_equipment_reset_rounds "1"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...