Paweł 7 Napisano 8 Sierpnia 2019 O Pluginie: Plugin zabiera na koniec rundy nóż gracza aby uniknąć sytuacji opisanej w tym temacie: Kod: Spoiler /* [ Includes ] */ #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <smlib> /* [ Compiler Options ] */ #pragma newdecls required #pragma semicolon 1 /* [ Plugin Author and Information ] */ public Plugin myinfo = { name = "[CS:GO] Knife Fix", author = "Yamakashi", description = "Plugin zabiera nóż na koniec rundy, aby uniknąć powielenia go.", version = "1.0", url = "https://steamcommunity.com/id/yamakashisteam" }; /* [ Plugin Startup ] */ public void OnPluginStart() { /* [ Hooks ] */ HookEvent("round_end", Event_RoundEnd); } /* [ Events ] */ public Action Event_RoundEnd(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) if(IsValidClient(i)) { Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_karambit", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_m9_bayonet", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_bayonet", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_butterfly", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_push", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_ursus", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_stiletto", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_gypsy_jackknife", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_widowmaker", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_gut", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_flip", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_falchion", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_survival_bowie", true, false); Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_tactical", true, false); } } /* [ Helpers ] */ stock bool IsValidClient(int client) { if(client <= 0 ) return false; if(client > MaxClients) return false; if(!IsClientConnected(client)) return false; if(IsFakeClient(client)) return false; return IsClientInGame(client); } Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Download: KnifeFix.smxHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! KnifeFix.spHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Include potrzebny do kompilacji pliku: smlib.incHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 5 Listopada 2019 trochę od publikacji jest ale nie wiem czemu ale na dr tylko jedną kosę usuwa pod koniec rundy, dałbyś radę to poprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel Napisano 6 Listopada 2020 Można też spróbować inaczej w server.cfg dodać mp_equipment_reset_rounds "1" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach