Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

Recommended Posts

O Pluginie:

  • Plugin zabiera na koniec rundy nóż gracza aby uniknąć sytuacji opisanej w tym temacie: 

 

Kod:

Spoiler

/* [ Includes ] */
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <smlib>

/* [ Compiler Options ] */
#pragma newdecls required
#pragma semicolon 1

/* [ Plugin Author and Information ] */
public Plugin myinfo =
{
	name = "[CS:GO] Knife Fix",
	author = "Yamakashi",
	description = "Plugin zabiera nóż na koniec rundy, aby uniknąć powielenia go.",
	version = "1.0",
	url = "https://steamcommunity.com/id/yamakashisteam"
};

/* [ Plugin Startup ] */
public void OnPluginStart()
{
	/* [ Hooks ] */
	HookEvent("round_end", Event_RoundEnd);
}

/* [ Events ] */
public Action Event_RoundEnd(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
	for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
		if(IsValidClient(i))
		{
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_karambit", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_m9_bayonet", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_bayonet", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_butterfly", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_push", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_ursus", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_stiletto", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_gypsy_jackknife", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_widowmaker", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_gut", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_flip", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_falchion", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_survival_bowie", true, false);
			Client_RemoveWeapon(i, "weapon_knife_tactical", true, false);
		}
}		

/* [ Helpers ] */
stock bool IsValidClient(int client)
{
	if(client <= 0 ) return false;
	if(client > MaxClients) return false;
	if(!IsClientConnected(client)) return false;
	if(IsFakeClient(client)) return false;
	return IsClientInGame(client);
}

 

 

Instalacja:

  • Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/
  • Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/

 

Download:

  • Lubię to! 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

trochę od publikacji jest ale nie wiem czemu ale na dr tylko jedną kosę usuwa pod koniec rundy, dałbyś radę to poprawić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...