Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
BulgaR

[Rozwiązane] Szukam pluginu na usuwanie "upuszczonego" medi shota

Recommended Posts

Potrzebuje pluginu, który będzie kasował UPUSZCZONE medi shoty z ziemi.

 

Znalazłem na forum to, jednak nie działa poprawnie ponieważ kasuje również z ekwipunku...

 

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#pragma newdecls required

public Plugin myinfo =
{
	name = "",
	author = "SUPER TIMOR",
	description = "",
	version = "1.0.0",
	url = "http://steamcommunity.com/id/bonkwszlaufrocku"
};
public void OnEntityCreated(int entity, const char[] classname)
{
	if(StrEqual(classname, "weapon_healthshot"))
	{
		if(IsValidEntity(entity))
		{
			AcceptEntityInput(entity, "Kill");
		}
	}
}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie sprawdzałem czy będzie działać, wręcz żywcem przepisałem funkcję z jakiegoś dm'a

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#pragma newdecls required

public Plugin myinfo =
{
    name = "",
    author = "SUPER TIMOR",
    description = "",
    version = "1.0.0",
    url = "http://steamcommunity.com/id/bonkwszlaufrocku"
};
public void OnPluginStart()
{
    CreateTimer(1.0, RemoveGroundWeapons, INVALID_HANDLE, TIMER_REPEAT);    
}
public Action RemoveGroundWeapons(Handle timer)
{
    int maxEntities = GetMaxEntities();
    char class[24];

    for (int i = MaxClients + 1; i < maxEntities; i++)
    {
        if (IsValidEdict(i) && HasEntProp(i, Prop_Send, "m_hOwnerEntity") && (GetEntPropEnt(i, Prop_Send, "m_hOwnerEntity") == -1))
        {
            GetEdictClassname(i, class, sizeof(class));
            if ((StrContains(class, "weapon_healthshot") != -1))
                AcceptEntityInput(i, "Kill");
        }
    }
    return Plugin_Continue;
}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z rozwiązania z tematu 

 

Wynika, że jest po prostu cvar który mówi serwerowi czy można upuszczać medi szoty czy nie:

mp_death_drop_healthshot

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, Vasto_Lorde napisał:

Z rozwiązania z tematu 

 

Wynika, że jest po prostu cvar który mówi serwerowi czy można upuszczać medi szoty czy nie:


mp_death_drop_healthshot

 

 

Owszem lecz nie działa on gdy np vip się respi i wyrzuca mu item z nad limitu, lub gdy po prostu klikamy Wyrzuć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmień w trybie serwera plik gamemode_ limit ilości granatów

ammo_grenade_limit_total

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...