Skocz do zawartości
BulgaR

[Rozwiązane] Szukam pluginu na usuwanie "upuszczonego" medi shota

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje pluginu, który będzie kasował UPUSZCZONE medi shoty z ziemi.

 

Znalazłem na forum to, jednak nie działa poprawnie ponieważ kasuje również z ekwipunku...

 

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#pragma newdecls required

public Plugin myinfo =
{
	name = "",
	author = "SUPER TIMOR",
	description = "",
	version = "1.0.0",
	url = "http://steamcommunity.com/id/bonkwszlaufrocku"
};
public void OnEntityCreated(int entity, const char[] classname)
{
	if(StrEqual(classname, "weapon_healthshot"))
	{
		if(IsValidEntity(entity))
		{
			AcceptEntityInput(entity, "Kill");
		}
	}
}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie sprawdzałem czy będzie działać, wręcz żywcem przepisałem funkcję z jakiegoś dm'a

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#pragma newdecls required

public Plugin myinfo =
{
    name = "",
    author = "SUPER TIMOR",
    description = "",
    version = "1.0.0",
    url = "http://steamcommunity.com/id/bonkwszlaufrocku"
};
public void OnPluginStart()
{
    CreateTimer(1.0, RemoveGroundWeapons, INVALID_HANDLE, TIMER_REPEAT);    
}
public Action RemoveGroundWeapons(Handle timer)
{
    int maxEntities = GetMaxEntities();
    char class[24];

    for (int i = MaxClients + 1; i < maxEntities; i++)
    {
        if (IsValidEdict(i) && HasEntProp(i, Prop_Send, "m_hOwnerEntity") && (GetEntPropEnt(i, Prop_Send, "m_hOwnerEntity") == -1))
        {
            GetEdictClassname(i, class, sizeof(class));
            if ((StrContains(class, "weapon_healthshot") != -1))
                AcceptEntityInput(i, "Kill");
        }
    }
    return Plugin_Continue;
}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z rozwiązania z tematu 

 

Wynika, że jest po prostu cvar który mówi serwerowi czy można upuszczać medi szoty czy nie:

mp_death_drop_healthshot

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, Vasto_Lorde napisał:

Z rozwiązania z tematu 

 

Wynika, że jest po prostu cvar który mówi serwerowi czy można upuszczać medi szoty czy nie:

mp_death_drop_healthshot

 

 

Owszem lecz nie działa on gdy np vip się respi i wyrzuca mu item z nad limitu, lub gdy po prostu klikamy Wyrzuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień w trybie serwera plik gamemode_ limit ilości granatów

ammo_grenade_limit_total

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...