Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Lisu

Muzyka na rozgrzewce

Recommended Posts

Konfiguracja:

sm_start_sound "music/map/sound.mp3" 

Muzykę wrzucamy tylko i wyłącznie w formacie mp3. Plik wrzucamy do Sound/music/twojfolder i uzupełniamy powyższy cvar.

 

SP. SMX dałem i podstawowy joinsound.mp3 w razie co podmień sobie tylko muzykę na swoją 

Jak pomogłem zostaw plusik 😉

joinsound.rar
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

  • Kocham to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Yamakashi napisał:

Muzyka ma lecieć przez całą rozgrzewkę?

Tak

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, xM3FiX napisał:

Konfiguracja:

sm_start_sound "music/map/sound.mp3" 

Muzykę wrzucamy tylko i wyłącznie w formacie mp3. Plik wrzucamy do Sound/music/twojfolder i uzupełniamy powyższy cvar.

 

SP. SMX dałem i podstawowy joinsound.mp3 w razie co podmień sobie tylko muzykę na swoją 

Jak pomogłem zostaw plusik 😉

joinsound.rar 141 kB · 3 pobrania
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Coś mi nie działa, muzyka sie sciaga, ale nie otwarza jej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Lisu napisał:

Coś mi nie działa, muzyka sie sciaga, ale nie otwarza jej

dodałeś cvar do server.cfg ?

sm_start_sound "music/map/sound.mp3"  ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, xM3FiX napisał:

dodałeś cvar do server.cfg ?

sm_start_sound "music/map/sound.mp3"  ??

tak, dodałem

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj tego, nie testowałem i nie wiem czy będzie działać:

Spoiler

/* [ Includes ] */
#include <sourcemod>
#include <sdktools>

/* [ Compiler Options ] */
#pragma newdecls required
#pragma semicolon 1

/* [ Booleans ] */
bool g_bMusicOn[MAXPLAYERS + 1];

/* [ Floats ] */
float g_fVolume[MAXPLAYERS + 1];

/* [ Plugin Author and Information ] */
public Plugin myinfo =
{
	name = "[CS:GO] Warmup Music",
	author = "Yamakashi",
	description = "",
	version = "1.0",
	url = "https://steamcommunity.com/id/yamakashisteam"
};

/* [ Plugin Startup ] */
public void OnPluginStart()
{
	/* [ Commands ] */
	RegConsoleCmd("sm_music", Music_CMD);
	
	/* [ Hooks ] */
	HookEvent("round_start", Event_RoundStart);
}

/* [ Standart Actions ] */
public void OnMapStart()
{
	AddFileToDownloadsTable("sound/muyzka.mp3");
}

public void OnClientPutInServer(int client)
{
	g_fVolume[client] = 1.0;
}

public void OnClientConnected(int client)
{
	if(GameRules_GetProp("m_bWarmupPeriod") == 1)
	{
		CreateTimer(1.0, PlayMusic, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
		g_bMusicOn[client] = true;
	}
}

/* [ Command Callback ] */
public Action Music_CMD(int client, int args)
{
	if(g_fVolume[client] == 1.0)
		g_fVolume[client] = 0.0;
	else
		g_fVolume[client] = 1.0;
}

/* [ Timers ] */
public Action PlayMusic(Handle timer, any client)
{
	if(IsValidClient(client))
	{
		PrecacheSound("muzyka.mp3", true);
		EmitSoundToClient(client, "muzyka.mp3", _, _, _, _, g_fVolume[client]);
		PrintToChat(client, "Aby wyciszyć muzykę wpisz !music");
	}
}

/* [ Events ] */
public Action Event_RoundStart(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
	for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
		if(IsValidClient(i))
			if(g_bMusicOn[i])
			{
				ClientCommand(i, "playgamesound Music.StopAllMusic");
				g_bMusicOn[i] = false;
			}
}

/* [ Helpers ] */
stock bool IsValidClient(int client)
{
	if(client <= 0 ) return false;
	if(client > MaxClients) return false;
	if(!IsClientConnected(client)) return false;
	if(IsFakeClient(client)) return false;
	return IsClientInGame(client);
}

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Yamakashi wrzuciłem plugin i muzyke, zmieniłem twoją literówke, i muzyka sie nie otwarza 

Cytat

AddFileToDownloadsTable("sound/muyzka.mp3");

Jest jakaś możliwość sprawdzenia z jakiego gamemoda serwer korzysta? bo nie moge zmienic warmuptime na 60 sek i cały czas mam 25 sek.. a zmieniłem juz 4 gamemody 🙈

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Lisu napisał:

@Yamakashi wrzuciłem plugin i muzyke, zmieniłem twoją literówke, i muzyka sie nie otwarza 

Jest jakaś możliwość sprawdzenia z jakiego gamemoda serwer korzysta? bo nie moge zmienic warmuptime na 60 sek i cały czas mam 25 sek.. a zmieniłem juz 4 gamemody 🙈

https://developer.valvesoftware.com/wiki/CSGO_Game_Mode_Commands
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tym gdzie konfigurować cvary mówię w tym filmie (gdzieś od 10 minuty):

 

Nie opieraj się na konfiguracji, którą zapewnia hosting - zrób to samodzielnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...