Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
MAGNET

MailboxGO - System Skrzynek Pocztowych (In-Game)

Recommended Posts

Właśnie skończyłem prace nad pierwszą odsłoną autorskiego pluginu. Z czasem na pewno pojawią się usprawnienia, takie jak chociażby cvary. Na tę  chwilę wypuszczam projekt, który nie pojawił się jeszcze na żadnym serwerze, dlatego liczę na Wasze wsparcie - pomoc w wyłapaniu ewentualnych błędów ?

 

Opis

Dodatek wprowadza na serwer możliwość zakładania przez admina (domyślnie flaga ROOT) "skrzynek pocztowych", na które gracze mogą wysyłać wiadomości. Pomysłów na wykorzystanie pluginu jest nieskończenie wiele - można ich używać, jako narzędzia do reportowania cheaterów, systemu ogłoszeń, informowania o konkursach i ich wynikach, specjalnej nagrody dla VIPa w postaci własnej skrzyneczki (jeśli macie jakieś ciekawe pomysły, podrzućcie je koniecznie w komentarzu!). Całość oparta jest na SQLite.

 

!mb - otwiera menu główne

 

20180811202458_1.thumb.jpg.797edf1c92dbc965db8ef23b31750bdc.jpg

 

Jak widać, admin ma duże pole do popisu, jeśli chodzi o konfigurację - może ustawić takie parametry, jak opis, hasło,  pojemność (max 50 wiadomości) a także rodzaj skrzynki:

Public - każdy może wysyłać na nią wiadomości

Limited - tylko VIPy mogą wysyłać wiadomości

Announcement - typowa skrzynka z ogłoszeniami, czyli każdy może odczytać jej zawartość, jednak dostęp do niej (pisanie itp.) ma tylko admin

 

Co ważne, zakładać boxy może tylko admin, jednak do przeglądania i zarządzania wystarczy jedynie znajomość hasła. Oznacza to, że taką skrzynkę można przekazać pod opiekę zwykłemu graczowi, czy innemu adminowi bez roota

 

Po zalogowaniu się na skrzynkę możemy przeglądać wiadomości, kasować je, a także zmieniać parametry skrzynki (opis, hasło). Root może również zobaczyć, jakie SteamID ma dany gracz

 

Zarówno zakładanie skrzynki, logowanie, jak i zmiana parametrów opiera się na wprowadzaniu tekstu do czatu - wszystko zrealizowane w intuicyjny sposób. Każda wiadomość posiada swój tytuł, oraz może składać się z max 5 linii po 50 znaków.

 

Cvary

będą ?

 

Dostępne tłumaczenia:

Angielski

 

Dostępne kolory: {default}, {darkred}, {purple}, {green}, {lightgreen}, {mediumgreen}, {lightred}, {lightpurple}, {yellow}, {greyblue}, {blue}, {violet}, {firered}

 

Instrukcja

Zawartość paczki wrzucić do kompilatora i...skompilować

 

Changelog

0.0.1 - Wypuszczenie pluginu

0.0.2:
- drobne poprawki
- dodano plik z translacją
- zmieniono lekko kolory z PrintToChat
- dodano tagi zamieniające kolory

 

Screeny

Spoiler

20180811202428_1.thumb.jpg.c5005c5ea834453dee5796843694d258.jpg

20180811202505_1.thumb.jpg.24ad1c02b0cec91467c41a3c70ddce75.jpg

20180811202515_1.thumb.jpg.aabfa7584eccb2ba920b04f28cf6efa9.jpg

20180811202805_1.thumb.jpg.ac4ee1fbef0019acead53354fad858c4.jpg

20180811202415_1.thumb.jpg.0444c17ca45a8182aa1b4fa3581f6792.jpg

 

Download

GitHub
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

lub

MailboxGO.zip
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

 

 

  • Lubię to! 4
  • Kocham to! 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze mógłbyś pokazać na screenach jak wyglądają zwykłe wiadomości. 

 

Co do dodania to może napis w HUD (gdzieś w widocznym miejscu) lub na czacie, że gracz ma nową nieodczytaną wiadomość

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, VestSmart napisał:

Jeszcze mógłbyś pokazać na screenach jak wyglądają zwykłe wiadomości. 

 

Co do dodania to może napis w HUD (gdzieś w widocznym miejscu) lub na czacie, że gracz ma nową nieodczytaną wiadomość

Podziału na odczytane i nieodczytane jako takiego nie ma, natomiast kiedy gracz jest na daną skrzynkę zalogowany otrzymuje powiadomienie na czacie o nowej wiadomości

 

Screena dodałem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawy dodatek, aż wrzucę do siebie i potestuje.

 

Nie lepiej to wrzucic gdzies na gore

 

#include <MailboxGO/MailboxGO_SQLConnect.sp>
#include <MailboxGO/MailboxGO_SQLLoadData.sp>
#include <MailboxGO/MailboxGO_Menu.sp>
#include <MailboxGO/MailboxGO_CreatingNewMailbox.sp>
#include <MailboxGO/MailboxGO_CreatingNewMessage.sp>
#include <MailboxGO/MailboxGO_ChangingMailboxData.sp>
#include <MailboxGO/MailboxGO_Logging.sp>
#include <MailboxGO/MailboxGO_Deleting.sp>
#include <MailboxGO/MailboxGO_ConVar.sp>

 

Edited by szogun
By MAGNET,

To zależy od konwencji. Mi się bardziej podoba w taki sposób, żeby oddzielić include'y domyślne od samego pluginu. 'Lepiej' na pewno nie będzie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba coś nie tak do końca powinno być

// MailboxGO.sp(11) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used

: "MaxAmountOfMailboxes"
// MailboxGO.sp(10) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used

 

Edited by szogun
By MAGNET,

To tylko zaczątek tworzenia cvarów. Dwa warningi, nie przejmuj sie tym ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@szogun najlepsza konwencja jest zalaczanie bibliotek standarowych, potem bibliotek zewnetrznych a na samym koncu kodu wlasnego.

Dobrze takze aby te "segmenty" byly odzielone nowa linija by widac bylo gdzie dany "segment" sie rozpoczyna.

Co do output'u ktory dales to tylko informacja ze dana zmienna ma deklaracje ale nigdzie nie jest uzywana (dobra praktyka jest aby takie komunikaty nie pokazywaly sie, ale nie zawsze da sie to zrobic w sourcepawnie)

 

@MAGNET odpowiedzi na temat watku dawal bym w nowych postach, notki bym zostawil do spraw czysto administracyjnych takich jak ostrzezenia itp. ?

Wrzuc kod na jakiegos git'a (np. github lub gitlab).

Rar powinnien byc zakazany na forum bo to ZLO.

Edited by plx211

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem u dziewczyny a ona nie ma zadnego winrar'a wiec nie widzialem kodu.

Pomysl nad dodaniem powiadomien przez email, steam chat, irc, itp. aby admin nie musial wchodzic na server by odczytac zgloszenie (rozumiem ze do tego to ma sluzyc)

  • Dobry pomysł! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 @plx211 ciekawa idea, zastanowie sie nad tym. Założenie jest takie, że admin, wchodząc na serwer i logując się na skrzynki, może przeglądać ich zawartość i odczytywać wiadomości. Na te chwile nie ma żadnego systemu powiadomień o nieprzeczytanych wiadomościach - jedynie w momencie, kiedy właściciel skrzynki jest na serwerze, zostaje do niego wysłana informacja, jeżeli w tym samym czasie ktoś wysłał wiadomość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym to sobie przerobił że jeżeli jest nowa wiadomość czy coś to wtedy wyświetla się hud gdzieś w rogu: Masz x nieprzeczytanych wiadomości 

:d

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko że wtedy trzeba by było powiązywać skrzynki z graczami, a to już generuje nakład pamięciowy. Chyba, że taka wiadomość miałaby być wyświetlana dopiero po zalogowaniu się. Samą kwestię "przeczytane/nieprzeczytane" będę musiał przemyśleć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wersja 0.0.2:

0.0.1 - Wypuszczenie pluginu

0.0.2:
- drobne poprawki
- dodano plik z translacją
- zmieniono lekko kolory z PrintToChat
- dodano tagi zamieniające kolory

 

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...