Skocz do zawartości
Limitowany

Problem - brak serwera na liście.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem otóż, serwer jest zrobiony, działa, nie generuje żadnych błędów ( @Mesharsky 😄 ) a nadal nie widać go na liście serwerów cs:go przez co stoi cały czas pusty 😕

 

Coś mi świta, że jakieś parametry startowe trzeba było zmienić, wyjaśni ktoś gdzie co i jak? 😄

 

Dzięki 

 

Podaje jeszcze ip i nazwę (można sprawdzić) 

ip: 217.182.198.210:27090

nazwa serwera  [PL][MI] .::XXXXXXXXXXX::. [ONLY MIRAGE] [TR 128] 

Edytowane przez Limitowany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy w server.cfg masz takie coś jak.

 

host_name_store 1
host_info_show 1
host_players_show 2

 

Jeżeli nie, to dodaj.

 

To samo z sv_tags ""

Dodaj tam tagi serwera, by był wyszukiwany np

sv_tags "pl,mir,mirage,de_,de_mirage,poland,kys"

Co chcesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłbym napisać do supportu hostingu ale zobaczę jakk zwykle tylko "wina leży po pańskiej stronie, nie naszej" 😛

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do suportu pukawki.

 

Dowiedziałem się tylko, że serwer jest w lokalizacji DE (co nigdzie podczas kupna serwera nie było zaznaaczone) a VALVE zadecydował, że polsce dla graczy w PL serwery z lokalizacją w FR oraz DE nie będą wyświetlane w zakładce internet w cs:go 🙂

 

Teraz drugie pytanie, po co pukawkaa sprzedaje serwery cs:go na niemieckiej lokalizacji skoro takie serwery są praktycznie bez użyteczne bo osoba która nie zna IP nie wejdzie na serwer. Nie ma serwera na liście w cs'ie = serwer nie istnieje i w życiu nie zdobędzie graczy. 


Teraz to pytanie właściwe, co ja w taakiej sytuacji mogę zrobić? Mogę zażądać zwrotu pieniędzy? Skoro w żadnym z punktów w etapie kupna serwera nie ma zaznaczone, że lokalizacja jest w DE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Limitowany napisał:

Napisałem do suportu pukawki.

 

Dowiedziałem się tylko, że serwer jest w lokalizacji DE (co nigdzie podczas kupna serwera nie było zaznaaczone) a VALVE zadecydował, że polsce dla graczy w PL serwery z lokalizacją w FR oraz DE nie będą wyświetlane w zakładce internet w cs:go 🙂

 

Teraz drugie pytanie, po co pukawkaa sprzedaje serwery cs:go na niemieckiej lokalizacji skoro takie serwery są praktycznie bez użyteczne bo osoba która nie zna IP nie wejdzie na serwer. Nie ma serwera na liście w cs'ie = serwer nie istnieje i w życiu nie zdobędzie graczy. 


Teraz to pytanie właściwe, co ja w taakiej sytuacji mogę zrobić? Mogę zażądać zwrotu pieniędzy? Skoro w żadnym z punktów w etapie kupna serwera nie ma zaznaczone, że lokalizacja jest w DE.

Napisz do pukawki ze zmianą serwera, który będzie zlokalizowany w Polsce, bo nie jest to twoja wina, że serwera nie wyświetla. Powinni Ci również zwrócić dni w których nie było widocznego serwera na liście serwerów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Brum Brum napisał:

Napisz do pukawki ze zmianą serwera, który będzie zlokalizowany w Polsce, bo nie jest to twoja wina, że serwera nie wyświetla. Powinni Ci również zwrócić dni w których nie było widocznego serwera na liście serwerów. 

Napisali, że zwrócą pieniądze do portfela i mam sobiie wybrać ofertę taką która ma lokalizacje serweraa w polsce. Tyle, że teraz przepadaają mi pliki z serwera, w sensie muszę wgrywać wszystko na nowo + hosting www na którym mam juz sourcebansa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Qesik
Godzinę temu, Limitowany napisał:

Teraz to pytanie właściwe, co ja w taakiej sytuacji mogę zrobić? Mogę zażądać zwrotu pieniędzy? Skoro w żadnym z punktów w etapie kupna serwera nie ma zaznaczone, że lokalizacja jest w DE.

Kupowałeś pakiet EU? Jeżeli tak, to jest jasno napisane w ofercie

http://pukawka.pl/oferta.html
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się okazuje kupiłem pakiet EU a jego lokalizacja jest w FR / DE. Napisałem do supportu i poprawili wszystko 😄

 

Pozdrawiam.,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...