Skocz do zawartości
Shadow

[Rozwiązane] Przerobienie klasy [Kangur]

Rekomendowane odpowiedzi

czesc, pomogłby ktoś przerobić klasę "kangur"

Spoiler
#include <sourcemod>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "Kangur";
new const String:opis[] = "Moze skakac nieskonczenie dlugo";
new const String:bronie[] = "#weapon_xm1014#weapon_p250#weapon_decoy";
new const inteligencja = 0;
new const zdrowie = 0;
new const obrazenia = 0;
new const wytrzymalosc = 60;
new const kondycja = 30;

new bool:ma_klase[65];
public Plugin:myinfo =
{
	name = nazwa,
	author = "Linux`",
	description = "Cod Klasa",
	version = "1.0",
	url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};
public OnPluginStart()
{
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
}
public cod_class_enabled(client)
{
	ma_klase[client] = true;
}
public cod_class_disabled(client)
{
	ma_klase[client] = false;
}
public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons)
{
	if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
		return Plugin_Continue;

	if(!IsPlayerAlive(client))
		return Plugin_Continue;

	if(buttons & IN_JUMP)
	{
		if(!(GetEntityFlags(client) & (FL_WATERJUMP | FL_ONGROUND)))
			buttons &= ~IN_JUMP;
	}

	return Plugin_Continue;
}

 

chodzi o to aby tylko kangur mial takie ustawienia:

sv_staminamax 0
sv_staminajumpcost 0
sv_staminalandcost 0
sv_staminarecoveryrate 0
sv_airaccelerate 1000
sv_accelerate 10
sv_enablebunnyhopping 1
sv_maxvelocity "600"

o ile jest to możliwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie cvary są globalne, to znaczy że albo cały serwer je ma albo nikt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Vasto_Lorde ale zawsze na podstawie convarów można ułożyć funkcję które będą wykonywały działania na entity na których jest przypisana zmienna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
3 godziny temu, Vasto_Lorde napisał:

Takie cvary są globalne, to znaczy że albo cały serwer je ma albo nikt

Głupoty gadasz kumplu, https://sm.alliedmods.net/new-api/convars/SendConVarValue
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! świetnie się spisuje w takich przypadkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...