Shadow Napisano 22 Sierpnia 2019 Cześc mam pytanie czy można w jakiś sposób zignorować flagę? w sensie jeśli mam np stock bool IsPlayerVIP(int client) { return CheckCommandAccess(client, "", ADMFLAG_RESERVATION) } i nie chce żeby czytało flagi "z" to co musiałbym zrobić? Cały kod: Spoiler stock bool IsValidClient(int client, bool alive = false) { if(0 < client && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && IsFakeClient(client) == false && (alive == false || IsPlayerAlive(client))) { return true; } return false; } stock bool IsPlayerAdmin(int client) { return CheckCommandAccess(client, "", ADMFLAG_GENERIC); } stock bool IsPlayerVIP(int client) { return CheckCommandAccess(client, "", ADMFLAG_GENERIC) && CheckCommandAccess(client, "", ADMFLAG_RESERVATION); } Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev Napisano 22 Sierpnia 2019 stock bool IsPlayerVIP(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT) return false; return CheckCommandAccess(client, "", ADMFLAG_RESERVATION); } wtedy jak ktoś ma flagę z zwraca "false" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 22 Sierpnia 2019 działa dzięki, tylko nie ogarniam tych warningów które przy kompilacji czasem wyskakuje, nie powinien nic powodować ten warning prawda? w sensie czy w grze żadnych problemów nie będzie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel Napisano 22 Sierpnia 2019 loose identation = luźne wcięcia Luźne wcięcia oznaczają wstawianie spacji zamiast tabulatorów / odwrotnie i / lub że wiersze nie są poprawnie wcięte ... Problem polega na tym, że jest to przestrzeń przed pierwszym { Zazwyczaj gdy kopiujesz kod z forum to one powstają, większość programów, nawet Notepad++ powinien Ci je pokazywać 😉 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brum Brum Napisano 22 Sierpnia 2019 Jak używasz SPEdita wystarczy skrót klawiszowy ctrl+r wtedy zrobi Ci wszystkie wcięcia w odpowiednich miejscach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BulgaR 1 Napisano 22 Sierpnia 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Shadow napisał: działa dzięki, tylko nie ogarniam tych warningów które przy kompilacji czasem wyskakuje, nie powinien nic powodować ten warning prawda? w sensie czy w grze żadnych problemów nie będzie? Dodaj linijkę do kodu: #pragma tabsize 0 Edytowane 22 Sierpnia 2019 przez BulgaR Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 22 Sierpnia 2019 Nigdy w życiu tego nie rób, nie przyzwyczajaj się do tego i nie idź na łatwiznę! Znajdź błąd i użyj tab'a zamiast spacji! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 23 Sierpnia 2019 dobra ctrl+r pomógł bo korzystam ze spedit'a można zamknąć ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde Napisano 9 Października 2019 Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach