Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO
Shadow

[Rozwiązane] Zignorowanie flagi

Recommended Posts

Cześc mam pytanie czy można w jakiś sposób zignorować flagę? w sensie jeśli mam np

 

stock bool IsPlayerVIP(int client)
{
    return CheckCommandAccess(client, "", ADMFLAG_RESERVATION)
}

i nie chce żeby czytało flagi "z" to co musiałbym zrobić? 

Cały kod:

Spoiler

 


stock bool IsValidClient(int client, bool alive = false)
{
    if(0 < client && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && IsFakeClient(client) == false && (alive == false || IsPlayerAlive(client)))
    {
        return true;
    }
    return false;
}
stock bool IsPlayerAdmin(int client)
{
    return CheckCommandAccess(client, "", ADMFLAG_GENERIC);
}
stock bool IsPlayerVIP(int client)
{
    return CheckCommandAccess(client, "", ADMFLAG_GENERIC) && CheckCommandAccess(client, "", ADMFLAG_RESERVATION);
}

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
stock bool IsPlayerVIP(int client) { 
if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT)
return false;

return CheckCommandAccess(client, "", ADMFLAG_RESERVATION);
}

wtedy jak ktoś ma flagę z zwraca "false"

Share this post


Link to post
Share on other sites

działa dzięki, tylko nie ogarniam tych warningów które przy kompilacji czasem wyskakuje,

image.thumb.png.b2606b3f9de37bccc1be47180069011f.png

nie powinien nic powodować ten warning prawda? w sensie czy w grze żadnych problemów nie będzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

loose identation = luźne wcięcia

 

Luźne wcięcia oznaczają wstawianie spacji zamiast tabulatorów / odwrotnie i / lub że wiersze nie są poprawnie wcięte ...
Problem polega na tym, że jest to przestrzeń przed pierwszym {

 

Zazwyczaj gdy kopiujesz kod z forum to one powstają, większość programów, nawet Notepad++ powinien Ci je pokazywać 😉

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak używasz SPEdita wystarczy skrót klawiszowy ctrl+r wtedy zrobi Ci wszystkie wcięcia w odpowiednich miejscach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Shadow napisał:

działa dzięki, tylko nie ogarniam tych warningów które przy kompilacji czasem wyskakuje,

image.thumb.png.b2606b3f9de37bccc1be47180069011f.png

nie powinien nic powodować ten warning prawda? w sensie czy w grze żadnych problemów nie będzie?

 

Dodaj linijkę do kodu:

#pragma tabsize 0

 

Edited by BulgaR
  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigdy w życiu tego nie rób, nie przyzwyczajaj się do tego i nie idź na łatwiznę! Znajdź błąd i użyj tab'a zamiast spacji!

  • Lubię to! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra ctrl+r pomógł bo korzystam ze spedit'a można zamknąć ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...