MAGNET 1 Napisano 30 Sierpnia 2019 Tą jedną linijką można zmienić szybkość poruszania się gracza: SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.3); Wystarczy dobrać czwarty parametr: 1.0 - prędkość standardowa 1.3 - 130% prędkości 0.5 - 50% prędkości itd... Po śmierci gracza prędkość należy przydzielić ponownie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naXe 1 Napisano 29 Marca 2020 Warto dodać, że wartość m_flLaggedMovementValue jest przywracana do 1.0 przy odrodzeniu gracza. Oznacza to, że nie trzeba "resetować" prędkości poruszania po zakończeniu lub na początku nowej rundy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach