Skocz do zawartości
MAGNET

[Snippet] Zmiana prędkości gracza

Rekomendowane odpowiedzi

Tą jedną linijką można zmienić szybkość poruszania się gracza:

SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.3);

 

Wystarczy dobrać czwarty parametr:

1.0 - prędkość standardowa

1.3 - 130% prędkości

0.5 - 50% prędkości

itd...

 

Po śmierci gracza prędkość należy przydzielić ponownie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto dodać, że wartość m_flLaggedMovementValue jest przywracana do 1.0 przy odrodzeniu gracza. Oznacza to, że nie trzeba "resetować" prędkości poruszania po zakończeniu lub na początku nowej rundy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...