Skocz do zawartości
MAGNET

[Snippet] Pobieranie/ustawianie ilości pieniędzy

Rekomendowane odpowiedzi

stock int GetMoney(int client)
{
	int MoneyOffset = FindSendPropInfo("CCSPlayer", "m_iAccount");  
	return GetEntData(client,MoneyOffset);
}
stock void SetMoney(int client, int value)
{
	if(!Client_IsValid(client))	return;
	
	int MoneyOffset = FindSendPropInfo("CCSPlayer", "m_iAccount");	
	
	SetEntData(client, MoneyOffset, value, 4, true);
}

GetMoney - zwraca ilość pieniędzy gracza

SetMoney - ustawia graczowi ilość pieniędzy równą "value"

 

Gdybyśmy przykładowo do aktualnej gotówki gracza chcieli dodać dodatkowe 300$, wyglądałoby to tak:

SetMoney(client, GetMoney(client)+300);

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...