Skocz do zawartości
MAGNET

[Snippet] Pobieranie/ustawianie zdrowia gracza

Rekomendowane odpowiedzi

Pobieranie zdrowia:

GetClientHealth(client);

Ustawianie zdrowia:

SetEntityHealth(client, value);

 

 

GetClientHealth - zwraca zdrowie gracza [ https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/client/GetClientHealth
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! ]

SetEntityHealth - ustawia zdrowie [ https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/entity_prop_stocks/SetEntityHealth
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! ]

 

Gdybyśmy chcieli żywemu graczowi dodać zdrowie, powinniśmy użyć takiego kodu:

SetEntityHealth(client, GetClientHealth(client)+50);

 

Pamiętajmy jednak, aby używać tych funkcji wyłącznie na żywych graczach! Przydatne będzie tutaj użycie funkcji https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/client/IsPlayerAlive
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...