Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
Dejw

[Rozwiązane] Problem z Monety Cod

Recommended Posts

Witam.

 

Staram się dodać monety do silnika Cod by Linux... Dodałem include <money> na początku oraz dodałem do swojego kodu hud linijkę getmoney(client) niestety po wrzuceniu pluginu na server nie ma hud ani wyboru klasy podaję kod w którym dodaję do hud monety

public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client)
{
	if(!IsValidClient(client))
		return;

	char sBuffer[512];
	if(IsPlayerAlive(client))
	{
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "[Klasa: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[client]]);
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Doświadczenie: %d]", sBuffer, doswiadczenie_gracza[client]);
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Level: %d]", sBuffer, poziom_gracza[client]);
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Item: %s]", sBuffer, nazwy_itemow[item_gracza[client]]);
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Wytrzymałość: %d]", sBuffer, wytrzymalosc_itemu_gracza[client]);
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Monety: %d]", sBuffer, GetMoney(client));
		
	}
	else
	{
		new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode");
		if(spect == 4 || spect == 5) 
		{
			new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget");
			if(target != -1 && IsValidClient(target))
			{
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "[Klasa: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]]);
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Doświadczenie: %d]", sBuffer, doswiadczenie_gracza[target]);
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Level: %d]", sBuffer, poziom_gracza[target]);
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Item: %s]", sBuffer, nazwy_itemow[item_gracza[target]]);
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Wytrzymałość: %d]", sBuffer, wytrzymalosc_itemu_gracza[target]);
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Monety: %d]", sBuffer, GetMoney(client));
				
			}
		}
	}
	SetHudTextParams(0.4, 0.10, 1.0, 255, 0, 20, 255, 0, 10.0, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudText(client, g_hHud, sBuffer);

	hud_task[client] = CreateTimer(0.5, PokazInformacje, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz wstawić cały kod z fragmentu ci dużo nikt nie wywróży , dodałes include na początku kodu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udowodniłem własną głupotę nie skompilowałem pliku system_monet.sp 🤣

 Wybaczcie do zamknięcia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...