Skocz do zawartości
Dejw

[Rozwiązane] Problem z Monety Cod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Staram się dodać monety do silnika Cod by Linux... Dodałem include <money> na początku oraz dodałem do swojego kodu hud linijkę getmoney(client) niestety po wrzuceniu pluginu na server nie ma hud ani wyboru klasy podaję kod w którym dodaję do hud monety

public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client)
{
	if(!IsValidClient(client))
		return;

	char sBuffer[512];
	if(IsPlayerAlive(client))
	{
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "[Klasa: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[client]]);
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Doświadczenie: %d]", sBuffer, doswiadczenie_gracza[client]);
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Level: %d]", sBuffer, poziom_gracza[client]);
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Item: %s]", sBuffer, nazwy_itemow[item_gracza[client]]);
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Wytrzymałość: %d]", sBuffer, wytrzymalosc_itemu_gracza[client]);
		Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Monety: %d]", sBuffer, GetMoney(client));
		
	}
	else
	{
		new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode");
		if(spect == 4 || spect == 5) 
		{
			new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget");
			if(target != -1 && IsValidClient(target))
			{
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "[Klasa: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]]);
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Doświadczenie: %d]", sBuffer, doswiadczenie_gracza[target]);
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Level: %d]", sBuffer, poziom_gracza[target]);
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Item: %s]", sBuffer, nazwy_itemow[item_gracza[target]]);
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Wytrzymałość: %d]", sBuffer, wytrzymalosc_itemu_gracza[target]);
				Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Monety: %d]", sBuffer, GetMoney(client));
				
			}
		}
	}
	SetHudTextParams(0.4, 0.10, 1.0, 255, 0, 20, 255, 0, 10.0, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudText(client, g_hHud, sBuffer);

	hud_task[client] = CreateTimer(0.5, PokazInformacje, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz wstawić cały kod z fragmentu ci dużo nikt nie wywróży , dodałes include na początku kodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udowodniłem własną głupotę nie skompilowałem pliku system_monet.sp 🤣

 Wybaczcie do zamknięcia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...