Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, otóż mam pytania co do tego kodu:



public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon)
{
    static int awp_fLastButtons[MAXPLAYERS + 1], awp_fLastFlags[MAXPLAYERS + 1], awp_jumps[MAXPLAYERS + 1], fCurFlags, fCurButtons;
    fCurFlags = GetEntityFlags(client);
    fCurButtons = GetClientButtons(client);
    if (awp_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND && !(fCurFlags & FL_ONGROUND) && !(awp_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP)awp_jumps[client]++;
    else if (fCurFlags & FL_ONGROUND)awp_jumps[client] = 0;
    else if (!(awp_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP && awp_jumps[client] == 1)
    {
        awp_jumps[client]++;
        float vVel[3];
        GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel);
        vVel[2] = 250.0;
        TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel);
    }
        
    awp_fLastFlags[client] = fCurFlags;
    awp_fLastButtons[client] = fCurButtons;
}

1. Jak przerobić ten kod tak, żeby podwójny skok działał podczas AutoBH,

2. Czy da się z tego kodu zrobić potrójny skok?

 

Z góry dzięki dla osób, które będą chciały mi pomóc.

 

 

Edytowane przez deshayier
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź tak

 

public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon)
{
    static int awp_fLastButtons[MAXPLAYERS + 1], awp_fLastFlags[MAXPLAYERS + 1], awp_jumps[MAXPLAYERS + 1], fCurFlags, fCurButtons;
    fCurFlags = GetEntityFlags(client);
    fCurButtons = GetClientButtons(client);
    if (awp_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND && !(fCurFlags & FL_ONGROUND) && !(awp_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP)awp_jumps[client]++;
    else if (fCurFlags & FL_ONGROUND)awp_jumps[client] = 0;
    else if (!(awp_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP)
    {
        if ( 1 <= awp_jumps[client] < 3)
        {
            awp_jumps[client]++;
            float vVel[3];
            GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel);

            vVel[2] = 250.0;
            TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel);
        }
    }
        
    awp_fLastFlags[client] = fCurFlags;
    awp_fLastButtons[client] = fCurButtons;
} 

 

 

Jak dobrze rozumiem aby działało bh i mutlijump wystarczy dodać komendy np do gamemode_

 

sv_enablebunnyhopping 1
sv_autobunnyhopping 1
sv_airaccelerate 2000

 

  • Lubię to!
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...
  • Moderator poziom 2

 

Sygnatura użytkownika

» Support: https://discord.com/invite/zMXt97R63v

» Steam: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam/

» Discord: Paweł#8244

» PluginyCS: https://pluginycs.pl/profile/Pawel

» Przyjmuję zlecenia na paczki oraz pluginy.  «

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 8 miesięcy temu...
  • Moderator poziom 2

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Problem został rozwiązany

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Sygnatura użytkownika

» Support: https://discord.com/invite/zMXt97R63v

» Steam: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam/

» Discord: Paweł#8244

» PluginyCS: https://pluginycs.pl/profile/Pawel

» Przyjmuję zlecenia na paczki oraz pluginy.  «

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...