Vasto_Lorde 2 Napisano 28 Sierpnia 2018 Opis Plugin tworzy na mapie koło, które powoli się zamyka. Gracze poza kręgiem otrzymują obrażenia. Wszystko można skonfigurować poprzez cvary. Screenshots Cvary Cytat fsc_start 0.0-infinity - Po ilu sekundach od rozpoczęcia rundy ma wystąpić Storm Circle? (0.0 = nigdy) fsc_shrink_duration 0.1-infinity - Ile sekund Storm Circle ma się zmniejszać by w końcu na chwile się zatrzymał? fsc_shrink_amount 0.1-infinity - O ile jednostek przesuwa się Storm Circle na jeden 'tick'? fsc_stand_duration 2.0-infinity - Po ilu sekundach przerwy Storm Circle znowu zaczyna się zacieśniać? fsc_damage 0.0-infinity - Ile obrażeń zadaje Storm Circle na jeden 'tick'? (0.0 = natychmiastowa śmierć) fsc_tickrate 0.1-10.0 - Jak często (tick) Storm Circle zadaje obrażenia i uaktualnia swoją szerokość? (zalecane małe wartości) fsc_color "50 50 255 200" - jaki ma kolor Storm Circle? (format R G B A) fsc_randomcenter 0-1 - Czy środek Storm Circle jest losowy? (0 = środek mapy) Downloadhttps://github.com/maciej-wrzesinski/CSGO-Fortnite-Storm-Circle/archive/master.zipHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Źródłohttps://git hub.com/maciej-wrzesinski/CSGO-Fortnite-Storm-CircleHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! CSGO-Fortnite-Storm-Circle-master.zipHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET Napisano 29 Sierpnia 2018 Dodałbym ograniczenia miejsc po przecinku (%,2f), bo nie potrzeba tylu zer oglądać na czacie xd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde 1 Napisano 16 Stycznia 2019 Dnia 29.08.2018 o 09:15, MAGNET napisał: Dodałbym ograniczenia miejsc po przecinku (%,2f), bo nie potrzeba tylu zer oglądać na czacie xd Dokładnie to zrobiłem XD Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 21 Czerwca 2019 Plugin nie działa poprawnie. L 06/20/2019 - 21:50:27: Info (map "de_dust2") (file "errors_20190620.log") L 06/20/2019 - 21:50:27: [SM] Exception reported: Script execution timed out L 06/20/2019 - 21:50:27: [SM] Blaming: kolo.smx L 06/20/2019 - 21:50:27: [SM] Call stack trace: L 06/20/2019 - 21:50:27: [SM] [1] Line 132, plugin.sp::StormPrepare L 06/20/2019 - 21:50:27: [SM] [2] Line 107, plugin.sp::CMD_StormForce Problem zaczyna się w pętli "while" : while(TR_PointOutsideWorld(fWorldMinVec)) AddVectors(fWorldMinVec, fNormalVec, fWorldMinVec); ScaleVector(fNormalVec, -1.0); while(TR_PointOutsideWorld(fWorldMaxVec)) AddVectors(fWorldMaxVec, fNormalVec, fWorldMaxVec); Chodzi o to, że pętla się nigdzie nie zatrzymuje, i przy logowaniu wartości tych floatów tworzy plik o wadze ~50mb w kilka sekund. Po usunięciu tych pętli plugin działa, tworząc koło w innym niż zamierzony obszar. Prosiłbym o FIX'a, jako że sam nie do końca wiem jak to ugryźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach