Maslooo Napisano 8 Października 2019 Czy jest możliwość zdefiniowania własnego modelu broni w ogólnym codzie ( https://go-code.pl/forum/31-codmod/Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! ) Chodzi że np chciałbym custom model dla MP7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde Napisano 9 Października 2019 Oczywiście. Robi się to dokładnie tak jak we wszystkich innych pluginach podmieniających modele broni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maslooo Napisano 9 Października 2019 5 godzin temu, Vasto_Lorde napisał: Oczywiście. Robi się to dokładnie tak jak we wszystkich innych pluginach podmieniających modele broni A na jakiej zasadzie? Widziałem jakiś plugin podmieniający modele lecz nie kipi on pięknym działaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sqower Napisano 9 Października 2019 #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Snajper"; new const String:opis[] = "Zadaje 120 procent obrazen z awp (+inteligencja)"; new const String:bronie[] = "#weapon_awp#weapon_deagle"; new const inteligencja = 5; new const zdrowie = 20; new const obrazenia = 0; new const wytrzymalosc = 20; new const kondycja = 25; char sModelKlasyCT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY"; // plik .mdl char sModelKlasyT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY DLA TERRO"; char sPlikiModelu[][] = { "PLIK1", "PLIK2" // I TAK DALEJ PLIKI OBU MODELI KLAS } /* przyklad modeli char modelstraznika[][] = { "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.phy", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.vvd", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.vvd", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.phy", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.vvd", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.vvd" }; */ new bool:ma_klase[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Klasa", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); HookEvent("player_spawn", player_spawn); } public Action player_spawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(ma_klase[client]) // ustawianie modelu klasy { if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) SetEntityModel(client, sModelKlasyCT); else if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) SetEntityModel(client, sModelKlasyT); } } public OnMapStart() { for(int i; i < sizeof(sPlikiModelu); i++) // pobieranie modeli (plikow modelu) AddFileToDownloadsTable(sPlikiModelu[i]); PrecacheModel(sModelKlasy); // precache modelu AddFileToDownloadsTable(sModelKlasy); // pobieranie modelu } public OnClientPutInServer(client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public OnClientDisconnect(client) { SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public cod_class_enabled(client) { ma_klase[client] = true; } public cod_class_disabled(client) { ma_klase[client] = false; } public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(attacker) || !ma_klase[attacker]) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; new String:weapon[32]; GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon)); if(StrEqual(weapon, "weapon_awp") && damagetype & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5)); return Plugin_Continue; } Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maslooo Napisano 9 Października 2019 6 minut temu, Sqower napisał: #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Snajper"; new const String:opis[] = "Zadaje 120 procent obrazen z awp (+inteligencja)"; new const String:bronie[] = "#weapon_awp#weapon_deagle"; new const inteligencja = 5; new const zdrowie = 20; new const obrazenia = 0; new const wytrzymalosc = 20; new const kondycja = 25; char sModelKlasyCT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY"; // plik .mdl char sModelKlasyT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY DLA TERRO"; char sPlikiModelu[][] = { "PLIK1", "PLIK2" // I TAK DALEJ PLIKI OBU MODELI KLAS } /* przyklad modeli char modelstraznika[][] = { "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.phy", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.vvd", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.vvd", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.phy", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.vvd", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.vvd" }; */ new bool:ma_klase[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Klasa", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); HookEvent("player_spawn", player_spawn); } public Action player_spawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(ma_klase[client]) // ustawianie modelu klasy { if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) SetEntityModel(client, sModelKlasyCT); else if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) SetEntityModel(client, sModelKlasyT); } } public OnMapStart() { for(int i; i < sizeof(sPlikiModelu); i++) // pobieranie modeli (plikow modelu) AddFileToDownloadsTable(sPlikiModelu[i]); PrecacheModel(sModelKlasy); // precache modelu AddFileToDownloadsTable(sModelKlasy); // pobieranie modelu } public OnClientPutInServer(client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public OnClientDisconnect(client) { SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public cod_class_enabled(client) { ma_klase[client] = true; } public cod_class_disabled(client) { ma_klase[client] = false; } public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(attacker) || !ma_klase[attacker]) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; new String:weapon[32]; GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon)); if(StrEqual(weapon, "weapon_awp") && damagetype & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5)); return Plugin_Continue; } Można to wykorzystać do ustawienia modelu na broni np mp7? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach