Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście. Robi się to dokładnie tak jak we wszystkich innych pluginach podmieniających modele broni

Sygnatura użytkownika

Hej! Pamiętaj uhonorować reputacją KAŻDEGO użytkownika który Ci pomógł! 👮‍♂️

 

Moje pluginy: Ultimate Weather | XiaolinMod | Knife Round | Storm Circle |  AutoBunnyHop | Remove Weapons RoundEnd
Moje artykuły: Przejrzysty kod | Optymalizacja warunków IF | Usuń martwy kod | Notacja węgierska | Co to backdoor? | Jak wgrać plugin? | Lokalna kompilacja | Licencja na plugin | Wektory | Nowa składnia sm | Funkcje czasowe | Spolszczenie pluginu

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#include <sourcemod>
#include <cstrike>
#include <sdkhooks>
#include <codmod>
 
new const String:nazwa[] = "Snajper";
new const String:opis[] = "Zadaje 120 procent obrazen z awp (+inteligencja)";
new const String:bronie[] = "#weapon_awp#weapon_deagle";
new const inteligencja = 5;
new const zdrowie = 20;
new const obrazenia = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const kondycja = 25;
 
char sModelKlasyCT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY"; // plik .mdl
char sModelKlasyT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY DLA TERRO";
 
char sPlikiModelu[][] = {
    "PLIK1",
    "PLIK2"  // I TAK DALEJ PLIKI OBU MODELI KLAS
}
/* przyklad modeli
char modelstraznika[][] =  {
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.phy",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.phy",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.vvd"
};
*/
 
new bool:ma_klase[65];
public Plugin:myinfo =
{
    name = nazwa,
    author = "Linux`",
    description = "Cod Klasa",
    version = "1.0",
    url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};
public OnPluginStart()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
    HookEvent("player_spawn", player_spawn);
}
public Action player_spawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    if(ma_klase[client]) // ustawianie modelu klasy
    {
        if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
            SetEntityModel(client, sModelKlasyCT);
        else if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)
            SetEntityModel(client, sModelKlasyT);
    }
}
public OnMapStart()
{
    for(int i; i < sizeof(sPlikiModelu); i++) // pobieranie modeli (plikow modelu)
        AddFileToDownloadsTable(sPlikiModelu[i]);
 
    PrecacheModel(sModelKlasy); // precache modelu
    AddFileToDownloadsTable(sModelKlasy); // pobieranie modelu
}
public OnClientPutInServer(client)
{
    SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public OnClientDisconnect(client)
{
    SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public cod_class_enabled(client)
{
    ma_klase[client] = true;
}
public cod_class_disabled(client)
{
    ma_klase[client] = false;
}
public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
    if(!IsValidClient(attacker) || !ma_klase[attacker])
        return Plugin_Continue;
 
    if(!IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker))
        return Plugin_Continue;
 
    new String:weapon[32];
    GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrEqual(weapon, "weapon_awp") && damagetype & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));
 
    return Plugin_Continue;
}

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Sqower napisał:
#include <sourcemod>
#include <cstrike>
#include <sdkhooks>
#include <codmod>
 
new const String:nazwa[] = "Snajper";
new const String:opis[] = "Zadaje 120 procent obrazen z awp (+inteligencja)";
new const String:bronie[] = "#weapon_awp#weapon_deagle";
new const inteligencja = 5;
new const zdrowie = 20;
new const obrazenia = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const kondycja = 25;
 
char sModelKlasyCT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY"; // plik .mdl
char sModelKlasyT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY DLA TERRO";
 
char sPlikiModelu[][] = {
    "PLIK1",
    "PLIK2"  // I TAK DALEJ PLIKI OBU MODELI KLAS
}
/* przyklad modeli
char modelstraznika[][] =  {
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.phy",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.phy",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.vvd"
};
*/
 
new bool:ma_klase[65];
public Plugin:myinfo =
{
    name = nazwa,
    author = "Linux`",
    description = "Cod Klasa",
    version = "1.0",
    url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};
public OnPluginStart()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
    HookEvent("player_spawn", player_spawn);
}
public Action player_spawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    if(ma_klase[client]) // ustawianie modelu klasy
    {
        if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
            SetEntityModel(client, sModelKlasyCT);
        else if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)
            SetEntityModel(client, sModelKlasyT);
    }
}
public OnMapStart()
{
    for(int i; i < sizeof(sPlikiModelu); i++) // pobieranie modeli (plikow modelu)
        AddFileToDownloadsTable(sPlikiModelu[i]);
 
    PrecacheModel(sModelKlasy); // precache modelu
    AddFileToDownloadsTable(sModelKlasy); // pobieranie modelu
}
public OnClientPutInServer(client)
{
    SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public OnClientDisconnect(client)
{
    SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public cod_class_enabled(client)
{
    ma_klase[client] = true;
}
public cod_class_disabled(client)
{
    ma_klase[client] = false;
}
public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
    if(!IsValidClient(attacker) || !ma_klase[attacker])
        return Plugin_Continue;
 
    if(!IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker))
        return Plugin_Continue;
 
    new String:weapon[32];
    GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrEqual(weapon, "weapon_awp") && damagetype & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));
 
    return Plugin_Continue;
}

 

 

Można to wykorzystać do ustawienia modelu na broni np mp7?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...