Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Maslooo

Model broni w codzie?

Recommended Posts

5 godzin temu, Vasto_Lorde napisał:

Oczywiście. Robi się to dokładnie tak jak we wszystkich innych pluginach podmieniających modele broni

 

A na jakiej zasadzie? Widziałem jakiś plugin podmieniający modele lecz nie kipi on pięknym działaniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
#include <sourcemod>
#include <cstrike>
#include <sdkhooks>
#include <codmod>
 
new const String:nazwa[] = "Snajper";
new const String:opis[] = "Zadaje 120 procent obrazen z awp (+inteligencja)";
new const String:bronie[] = "#weapon_awp#weapon_deagle";
new const inteligencja = 5;
new const zdrowie = 20;
new const obrazenia = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const kondycja = 25;
 
char sModelKlasyCT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY"; // plik .mdl
char sModelKlasyT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY DLA TERRO";
 
char sPlikiModelu[][] = {
    "PLIK1",
    "PLIK2"  // I TAK DALEJ PLIKI OBU MODELI KLAS
}
/* przyklad modeli
char modelstraznika[][] =  {
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.phy",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.phy",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.vvd"
};
*/
 
new bool:ma_klase[65];
public Plugin:myinfo =
{
    name = nazwa,
    author = "Linux`",
    description = "Cod Klasa",
    version = "1.0",
    url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};
public OnPluginStart()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
    HookEvent("player_spawn", player_spawn);
}
public Action player_spawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    if(ma_klase[client]) // ustawianie modelu klasy
    {
        if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
            SetEntityModel(client, sModelKlasyCT);
        else if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)
            SetEntityModel(client, sModelKlasyT);
    }
}
public OnMapStart()
{
    for(int i; i < sizeof(sPlikiModelu); i++) // pobieranie modeli (plikow modelu)
        AddFileToDownloadsTable(sPlikiModelu[i]);
 
    PrecacheModel(sModelKlasy); // precache modelu
    AddFileToDownloadsTable(sModelKlasy); // pobieranie modelu
}
public OnClientPutInServer(client)
{
    SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public OnClientDisconnect(client)
{
    SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public cod_class_enabled(client)
{
    ma_klase[client] = true;
}
public cod_class_disabled(client)
{
    ma_klase[client] = false;
}
public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
    if(!IsValidClient(attacker) || !ma_klase[attacker])
        return Plugin_Continue;
 
    if(!IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker))
        return Plugin_Continue;
 
    new String:weapon[32];
    GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrEqual(weapon, "weapon_awp") && damagetype & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));
 
    return Plugin_Continue;
}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Sqower napisał:

#include <sourcemod>
#include <cstrike>
#include <sdkhooks>
#include <codmod>
 
new const String:nazwa[] = "Snajper";
new const String:opis[] = "Zadaje 120 procent obrazen z awp (+inteligencja)";
new const String:bronie[] = "#weapon_awp#weapon_deagle";
new const inteligencja = 5;
new const zdrowie = 20;
new const obrazenia = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const kondycja = 25;
 
char sModelKlasyCT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY"; // plik .mdl
char sModelKlasyT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY DLA TERRO";
 
char sPlikiModelu[][] = {
    "PLIK1",
    "PLIK2"  // I TAK DALEJ PLIKI OBU MODELI KLAS
}
/* przyklad modeli
char modelstraznika[][] =  {
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.phy",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.phy",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.vvd",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.dx90.vtx",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.mdl",
    "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.vvd"
};
*/
 
new bool:ma_klase[65];
public Plugin:myinfo =
{
    name = nazwa,
    author = "Linux`",
    description = "Cod Klasa",
    version = "1.0",
    url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};
public OnPluginStart()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
    HookEvent("player_spawn", player_spawn);
}
public Action player_spawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    if(ma_klase[client]) // ustawianie modelu klasy
    {
        if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
            SetEntityModel(client, sModelKlasyCT);
        else if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)
            SetEntityModel(client, sModelKlasyT);
    }
}
public OnMapStart()
{
    for(int i; i < sizeof(sPlikiModelu); i++) // pobieranie modeli (plikow modelu)
        AddFileToDownloadsTable(sPlikiModelu[i]);
 
    PrecacheModel(sModelKlasy); // precache modelu
    AddFileToDownloadsTable(sModelKlasy); // pobieranie modelu
}
public OnClientPutInServer(client)
{
    SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public OnClientDisconnect(client)
{
    SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public cod_class_enabled(client)
{
    ma_klase[client] = true;
}
public cod_class_disabled(client)
{
    ma_klase[client] = false;
}
public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
    if(!IsValidClient(attacker) || !ma_klase[attacker])
        return Plugin_Continue;
 
    if(!IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker))
        return Plugin_Continue;
 
    new String:weapon[32];
    GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrEqual(weapon, "weapon_awp") && damagetype & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));
 
    return Plugin_Continue;
}

 

 

Można to wykorzystać do ustawienia modelu na broni np mp7?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...