Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Maslooo

[Rozwiązane] Statystyka Grawitacij i Niewidzialności

Recommended Posts

Witam, czy w nowym codzie jest możliwość przerobienia statystyk na grawitację i niewidzialność?

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, supertimor napisał:

Mote Ci podpowiadać za darmo, albo zrobić od ręki za pieniądze.

Odezwę się na priv 😛 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla potomnych:
W kodzie można po prostu skopiować 1:1 inną statystykę (tak, żeby były na przykład dwie kondycje). Z tego wychodzimy zmieniając nazwę skopiowanej statystyki na grawitację. Ostatnim krokiem jest zmiana działania tej statystyki. Zamiast ustawiać szybkość poruszania się, zmieniamy grawitację gracza przy każdym odrodzeniu. Jako że jest limit jak bardzo możemy odjąć graczowi grawitację (limitem jest oczywiście 0 - brak grawitacji), musimy ustalić własny limit. Przykład:

W grze da się zdobyć maksymalnie 289 statystyki Grawitacja (łącząc statystyki zwykłe, statystyki klasy oraz statystyki perku). Niech zatem gracz, gdy osiągnie tą wartość statystyki Grawitacja, niech posiada w rzeczywistości 40% podstawowej grawitacji (0.4). Wyliczenie jaką liczbę trzeba odjąć od podstawowej grawitacji (1.0) będzie następujące:
0.6/289 = 0.00207612457 - dzielimy możliwą do odjęcia sobie grawitację przez liczbę punktów Grawitacji możliwych do zdobycia - w ten sposób obliczamy ile grawitacji ma się odejmować co jeden punkt dany w tę statystykę. 

W kodzie będzie to mniej więcej tak wyglądało:

clientTotalGravity = classGravity[client] + perkGravity[client] + playerGravity[client];
SetClientGravity(client, 1.0 - (clientTotalGravity * 0.00208));
//oczywiście powyższy kod jest napisany w pseudokodzie - wklejenie go bezpośrednio do kodu pluginu nie zadziała

 

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...