Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO
Maslooo

[Rozwiązane] Statystyka Grawitacij i Niewidzialności

Recommended Posts

Witam, czy w nowym codzie jest możliwość przerobienia statystyk na grawitację i niewidzialność?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, że tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przerobienia w kodzie owszem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z góry zapytam ktoś oferuje swoją pomoc czy nie ma na co liczyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mote Ci podpowiadać za darmo, albo zrobić od ręki za pieniądze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, supertimor napisał:

Mote Ci podpowiadać za darmo, albo zrobić od ręki za pieniądze.

Odezwę się na priv 😛 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla potomnych:
W kodzie można po prostu skopiować 1:1 inną statystykę (tak, żeby były na przykład dwie kondycje). Z tego wychodzimy zmieniając nazwę skopiowanej statystyki na grawitację. Ostatnim krokiem jest zmiana działania tej statystyki. Zamiast ustawiać szybkość poruszania się, zmieniamy grawitację gracza przy każdym odrodzeniu. Jako że jest limit jak bardzo możemy odjąć graczowi grawitację (limitem jest oczywiście 0 - brak grawitacji), musimy ustalić własny limit. Przykład:

W grze da się zdobyć maksymalnie 289 statystyki Grawitacja (łącząc statystyki zwykłe, statystyki klasy oraz statystyki perku). Niech zatem gracz, gdy osiągnie tą wartość statystyki Grawitacja, niech posiada w rzeczywistości 40% podstawowej grawitacji (0.4). Wyliczenie jaką liczbę trzeba odjąć od podstawowej grawitacji (1.0) będzie następujące:
0.6/289 = 0.00207612457 - dzielimy możliwą do odjęcia sobie grawitację przez liczbę punktów Grawitacji możliwych do zdobycia - w ten sposób obliczamy ile grawitacji ma się odejmować co jeden punkt dany w tę statystykę. 

W kodzie będzie to mniej więcej tak wyglądało:

clientTotalGravity = classGravity[client] + perkGravity[client] + playerGravity[client];
SetClientGravity(client, 1.0 - (clientTotalGravity * 0.00208));
//oczywiście powyższy kod jest napisany w pseudokodzie - wklejenie go bezpośrednio do kodu pluginu nie zadziała

 

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...