Skocz do zawartości
Maslooo

[Rozwiązane] Statystyka Grawitacij i Niewidzialności

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy w nowym codzie jest możliwość przerobienia statystyk na grawitację i niewidzialność?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Przerobienia w kodzie owszem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Mote Ci podpowiadać za darmo, albo zrobić od ręki za pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, supertimor napisał:

Mote Ci podpowiadać za darmo, albo zrobić od ręki za pieniądze.

Odezwę się na priv 😛 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych:
W kodzie można po prostu skopiować 1:1 inną statystykę (tak, żeby były na przykład dwie kondycje). Z tego wychodzimy zmieniając nazwę skopiowanej statystyki na grawitację. Ostatnim krokiem jest zmiana działania tej statystyki. Zamiast ustawiać szybkość poruszania się, zmieniamy grawitację gracza przy każdym odrodzeniu. Jako że jest limit jak bardzo możemy odjąć graczowi grawitację (limitem jest oczywiście 0 - brak grawitacji), musimy ustalić własny limit. Przykład:

W grze da się zdobyć maksymalnie 289 statystyki Grawitacja (łącząc statystyki zwykłe, statystyki klasy oraz statystyki perku). Niech zatem gracz, gdy osiągnie tą wartość statystyki Grawitacja, niech posiada w rzeczywistości 40% podstawowej grawitacji (0.4). Wyliczenie jaką liczbę trzeba odjąć od podstawowej grawitacji (1.0) będzie następujące:
0.6/289 = 0.00207612457 - dzielimy możliwą do odjęcia sobie grawitację przez liczbę punktów Grawitacji możliwych do zdobycia - w ten sposób obliczamy ile grawitacji ma się odejmować co jeden punkt dany w tę statystykę. 

W kodzie będzie to mniej więcej tak wyglądało:

clientTotalGravity = classGravity[client] + perkGravity[client] + playerGravity[client];
SetClientGravity(client, 1.0 - (clientTotalGravity * 0.00208));
//oczywiście powyższy kod jest napisany w pseudokodzie - wklejenie go bezpośrednio do kodu pluginu nie zadziała

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...