Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
MAGNET

Daj nam coś do napisania!

Recommended Posts

Cześć,

Obecnie jestem na fazie żeby pisać pluginy non-profit. Jeśli ktoś ma jakiś ciekawy pomysł na modyfikację etc. - może o tym opowiedzieć. Jeśli mnie zainteresuje - postaram się taki dodatek stworzy

Może Vasto lub ktoś inny też będzie miał wenę i zacznie coś dłubać? Byłoby super

 

Zapraszam do dyskusji pod spodem!

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, MAGNET napisał:

Coś więcej?

Podstawowe jakieś opcje:

Gdy kogoś zabijemy np.2 razy umyślnie dostajemy za pierwszym razem kicka z powodem, następne jakieś tk będzie skutkowała banem od 30 minut i wraz z kolejnymi umyślnymi zabujanymi sojuszników wydłużał się ban aż osiągnie 7 dni, dobrą sprawą było by wtedy zerowanie informacji dla danego delikfenta z tym tk ( 2tk- kick, kolejne 2tk 30 minut ban itp) oraz jakieś zapisywanie informacji o jeżeli będziemy strzelać do sojusznika nie zabijając go to będzie gdzieś zapisywane że zadał już obrażenia sojusznikowi i jakiś limit na zadane dmg.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Vasto_Lorde napisał:

Dlaczego wszyscy mają fioła na temat kv? 

Bo logike powinno się odzielić od danych :)

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, szogun napisał:

Podstawowe jakieś opcje:

Gdy kogoś zabijemy np.2 razy umyślnie dostajemy za pierwszym razem kicka z powodem, następne jakieś tk będzie skutkowała banem od 30 minut i wraz z kolejnymi umyślnymi zabujanymi sojuszników wydłużał się ban aż osiągnie 7 dni, dobrą sprawą było by wtedy zerowanie informacji dla danego delikfenta z tym tk ( 2tk- kick, kolejne 2tk 30 minut ban itp) oraz jakieś zapisywanie informacji o jeżeli będziemy strzelać do sojusznika nie zabijając go to będzie gdzieś zapisywane że zadał już obrażenia sojusznikowi i jakiś limit na zadane dmg.

 

 

To jest takie potrzebne? Na większości serwerów friendly fire jest wyłączony

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Vasto_Lorde napisał:

Dane, ale czy konfigurację? 

Konfiguracja jest danymi :)

 

@magnet

system oznaczania osob bez mutacji, spamerow itp. ktory pozwoli graczowi 1 komenda wybrac czy chce ich slyszec czy nie bez potrzeby mutawania kazdego z osobna

 

  • Dobry pomysł! 2
By MAGNET,

Napisałem. Niedługo udostępnie. Dzieki za mega pomysł :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, MAGNET napisał:

To jest takie potrzebne? Na większości serwerów friendly fire jest wyłączony

Na większości tak ale dużo razy widziałem jak ktoś szuka czegoś podobnego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy plugin z tematu pokazał się już na forum - dzięki @plx211 🙂

Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły dawajcie znać w tym temacie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym z chęci zobaczył gun expa jak w 1.6 np za zabójstwo 10 expa zaczyna się od glocka aż np do negeva i jakieś ulepszenia ? 

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie o to mi chodziło chodzi o to że zdobywamy broń glock i potem musimy np zdobyć 200 expa by odblokować następną broń ale możemy sobie potem z menu wybrać ją znowu i do tego np ulepszenia złota m4a4 2mln exp itd tak jak w 1.6 np surf + gun exp

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaa tak jak na serwerach BaseBuilder nieraz się  widuje ?

 

pomysł warty rozpatrzenia - może do niego przysiąde

  • Kocham to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Sqower napisał:

Nie o to mi chodziło chodzi o to że zdobywamy broń glock i potem musimy np zdobyć 200 expa by odblokować następną broń ale możemy sobie potem z menu wybrać ją znowu i do tego np ulepszenia złota m4a4 2mln exp itd tak jak w 1.6 np surf + gun exp

Coś w ten deseń robiłem do Surf`a RPG. Plugin zrobiony jako dodatek do silnika RPG Mod, to znaczy, że pobiera level przez funkcję native. Przy respawnie wyświetla menu dostępnej broni, usuwa bronie z mapy, zapamiętuje wybór na sesję, usuwa bronie gracza przy respawnie. Oprócz tego zmienia wypisane tam cvary 15s po rozpoczęciu mapy, aczkolwiek nie wiem do czego mi to było potrzebne. Zapamiętywanie wyboru na stałe(ciasteczka) jest zakomentowane, ale z tego co pamiętam, to działało. Kod w załączniku, jeżeli kogoś interesuje. ?

rpg_spawn_weapons.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

  • Lubię to! 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 17.09.2018 o 21:51, Avgariat napisał:

Coś w ten deseń robiłem do Surf`a RPG. Plugin zrobiony jako dodatek do silnika RPG Mod, to znaczy, że pobiera level przez funkcję native. Przy respawnie wyświetla menu dostępnej broni, usuwa bronie z mapy, zapamiętuje wybór na sesję, usuwa bronie gracza przy respawnie. Oprócz tego zmienia wypisane tam cvary 15s po rozpoczęciu mapy, aczkolwiek nie wiem do czego mi to było potrzebne. Zapamiętywanie wyboru na stałe(ciasteczka) jest zakomentowane, ale z tego co pamiętam, to działało. Kod w załączniku, jeżeli kogoś interesuje. ?

rpg_spawn_weapons.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

O dzięki przyda się 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może plugin, który ukrywałby/wyłączał działanie hud_showtargetid 1? Szukałem, i nic nie było a to komenda usera, więc może mądre głowy chociaż coś wymyślą ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś plugin z własnym menu. W sensie po wpisaniu np !menu wyskoczy menu i będą opcje vip, kontakt, administracja i jakieś inne pierdoły

  • Haha! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...