MAGNET 478 Posted August 29, 2018 Cześć, Obecnie jestem na fazie żeby pisać pluginy non-profit. Jeśli ktoś ma jakiś ciekawy pomysł na modyfikację etc. - może o tym opowiedzieć. Jeśli mnie zainteresuje - postaram się taki dodatek stworzy Może Vasto lub ktoś inny też będzie miał wenę i zacznie coś dłubać? Byłoby super Zapraszam do dyskusji pod spodem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
szogun 149 Posted August 29, 2018 Odwzorowanie systemu karania z mm ;p Quote Share this post Link to post Share on other sites
MAGNET 478 Posted August 29, 2018 Coś więcej? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mesharsky 258 Posted August 30, 2018 Dobry zajebisty autobalans na dane tryby rozgrywki ? ustawienia przez kv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasto_Lorde 331 Posted August 30, 2018 Dlaczego wszyscy mają fioła na temat kv? Quote Share this post Link to post Share on other sites
szogun 149 Posted August 30, 2018 18 godzin temu, MAGNET napisał: Coś więcej? Podstawowe jakieś opcje: Gdy kogoś zabijemy np.2 razy umyślnie dostajemy za pierwszym razem kicka z powodem, następne jakieś tk będzie skutkowała banem od 30 minut i wraz z kolejnymi umyślnymi zabujanymi sojuszników wydłużał się ban aż osiągnie 7 dni, dobrą sprawą było by wtedy zerowanie informacji dla danego delikfenta z tym tk ( 2tk- kick, kolejne 2tk 30 minut ban itp) oraz jakieś zapisywanie informacji o jeżeli będziemy strzelać do sojusznika nie zabijając go to będzie gdzieś zapisywane że zadał już obrażenia sojusznikowi i jakiś limit na zadane dmg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plx211 39 Posted August 30, 2018 3 godziny temu, Vasto_Lorde napisał: Dlaczego wszyscy mają fioła na temat kv? Bo logike powinno się odzielić od danych :) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasto_Lorde 331 Posted August 30, 2018 4 minuty temu, plx211 napisał: Bo logike powinno się odzielić od danych :) Dane, ale czy konfigurację? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MAGNET 478 Posted August 30, 2018 6 godzin temu, szogun napisał: Podstawowe jakieś opcje: Gdy kogoś zabijemy np.2 razy umyślnie dostajemy za pierwszym razem kicka z powodem, następne jakieś tk będzie skutkowała banem od 30 minut i wraz z kolejnymi umyślnymi zabujanymi sojuszników wydłużał się ban aż osiągnie 7 dni, dobrą sprawą było by wtedy zerowanie informacji dla danego delikfenta z tym tk ( 2tk- kick, kolejne 2tk 30 minut ban itp) oraz jakieś zapisywanie informacji o jeżeli będziemy strzelać do sojusznika nie zabijając go to będzie gdzieś zapisywane że zadał już obrażenia sojusznikowi i jakiś limit na zadane dmg. To jest takie potrzebne? Na większości serwerów friendly fire jest wyłączony Quote Share this post Link to post Share on other sites
plx211 39 Posted August 31, 2018 13 godzin temu, Vasto_Lorde napisał: Dane, ale czy konfigurację? Konfiguracja jest danymi :) @magnet system oznaczania osob bez mutacji, spamerow itp. ktory pozwoli graczowi 1 komenda wybrac czy chce ich slyszec czy nie bez potrzeby mutawania kazdego z osobna 2 Quote By MAGNET, September 12, 2018 Napisałem. Niedługo udostępnie. Dzieki za mega pomysł :D Share this post Link to post Share on other sites
VestSmart 47 Posted August 31, 2018 Dodajcie cvar maxhp (maksymalna ilość hp) dla tego vipa. Quote By Mesharsky, September 12, 2018 Robi się szefie Share this post Link to post Share on other sites
szogun 149 Posted August 31, 2018 17 godzin temu, MAGNET napisał: To jest takie potrzebne? Na większości serwerów friendly fire jest wyłączony Na większości tak ale dużo razy widziałem jak ktoś szuka czegoś podobnego ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MAGNET 478 Posted September 12, 2018 Pierwszy plugin z tematu pokazał się już na forum - dzięki @plx211 🙂 Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły dawajcie znać w tym temacie! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sqower 39 Posted September 17, 2018 Ja bym z chęci zobaczył gun expa jak w 1.6 np za zabójstwo 10 expa zaczyna się od glocka aż np do negeva i jakieś ulepszenia ? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MAGNET 478 Posted September 17, 2018 9 minut temu, Sqower napisał: Ja bym z chęci zobaczył gun expa jak w 1.6 np za zabójstwo 10 expa zaczyna się od glocka aż np do negeva i jakieś ulepszenia ? https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=93977Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sqower 39 Posted September 17, 2018 Nie o to mi chodziło chodzi o to że zdobywamy broń glock i potem musimy np zdobyć 200 expa by odblokować następną broń ale możemy sobie potem z menu wybrać ją znowu i do tego np ulepszenia złota m4a4 2mln exp itd tak jak w 1.6 np surf + gun exp 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sqower 39 Posted September 17, 2018 coś takiego 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MAGNET 478 Posted September 17, 2018 aaa tak jak na serwerach BaseBuilder nieraz się widuje ? pomysł warty rozpatrzenia - może do niego przysiąde 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avgariat 79 Posted September 17, 2018 2 godziny temu, Sqower napisał: Nie o to mi chodziło chodzi o to że zdobywamy broń glock i potem musimy np zdobyć 200 expa by odblokować następną broń ale możemy sobie potem z menu wybrać ją znowu i do tego np ulepszenia złota m4a4 2mln exp itd tak jak w 1.6 np surf + gun exp Coś w ten deseń robiłem do Surf`a RPG. Plugin zrobiony jako dodatek do silnika RPG Mod, to znaczy, że pobiera level przez funkcję native. Przy respawnie wyświetla menu dostępnej broni, usuwa bronie z mapy, zapamiętuje wybór na sesję, usuwa bronie gracza przy respawnie. Oprócz tego zmienia wypisane tam cvary 15s po rozpoczęciu mapy, aczkolwiek nie wiem do czego mi to było potrzebne. Zapamiętywanie wyboru na stałe(ciasteczka) jest zakomentowane, ale z tego co pamiętam, to działało. Kod w załączniku, jeżeli kogoś interesuje. ? rpg_spawn_weapons.spHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BobPixel 13 Posted September 18, 2018 @MAGNET tutaj są udostępnione pliki przez mastaha ala bb https://mygo.pl/topic/7108-angelskill-basebuilder/Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sqower 39 Posted September 18, 2018 Dnia 17.09.2018 o 21:51, Avgariat napisał: Coś w ten deseń robiłem do Surf`a RPG. Plugin zrobiony jako dodatek do silnika RPG Mod, to znaczy, że pobiera level przez funkcję native. Przy respawnie wyświetla menu dostępnej broni, usuwa bronie z mapy, zapamiętuje wybór na sesję, usuwa bronie gracza przy respawnie. Oprócz tego zmienia wypisane tam cvary 15s po rozpoczęciu mapy, aczkolwiek nie wiem do czego mi to było potrzebne. Zapamiętywanie wyboru na stałe(ciasteczka) jest zakomentowane, ale z tego co pamiętam, to działało. Kod w załączniku, jeżeli kogoś interesuje. ? rpg_spawn_weapons.spHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! O dzięki przyda się Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brum Brum 343 Posted February 7 uga buga bump. 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SUPER TIMOR 181 Posted February 8 Może plugin, który ukrywałby/wyłączał działanie hud_showtargetid 1? Szukałem, i nic nie było a to komenda usera, więc może mądre głowy chociaż coś wymyślą ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shadow 65 Posted March 17 Jakiś plugin z własnym menu. W sensie po wpisaniu np !menu wyskoczy menu i będą opcje vip, kontakt, administracja i jakieś inne pierdoły 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites