Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli ZN służą do wymiany na punkty? Czy jest dla nich jeszcze jakieś zastosowanie?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, MAGNET napisał:

Czyli ZN służą do wymiany na punkty? Czy jest dla nich jeszcze jakieś zastosowanie?

Na ten moment tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wtyczka używa efektu rangi na TAB? Czy ogólnie system rang działa jak we wtyczce od H2K 🤩

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Maslooo napisał:

Czy wtyczka używa efektu rangi na TAB? Czy ogólnie system rang działa jak we wtyczce od H2K 🤩

Obecnie jest dostępny wygląd rangi jak na mm. W tym tygodniu pewnie dodam opcję przełączenia na wygląd z wingmanów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update #1

  • Dodano możliwość zmiany wyglądu rang w tabeli bądź ich wyłączenia.

Informacje:

  • Do pliku yRanks_Main.cfg należy dodać linijkę
	"rank_type"							"2"			// Wygląd rang w tabeli | 0 - Wyłączony | 1 - Matchmaking | 2 - Wingman
  • Zaktualizowane pliki znajdują się w paczce rar w głównym poście.
  • W momencie gdy rangi z trybu skrzydłowego nie będą działały należy wrzucić na serwer folder materials, który załączyłem w paczce rar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Grandii napisał:

Plugin resetuje się po zmianie mapy i rangi trzeba nabijać na nowo

Dziękuję za informację, jak już napisałem plugin nie był testowany na żadnym serwerze z graczami. Poprawka zostanie wprowadzona najszybciej jak to możliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update #2

  • Optymalizacja kodu.
  • Usunięcie timera zapisującego dane co 45 sekund.
  • Dodanie zapisywania danych na koniec rundy.
  • Poprawiono komunikaty na chacie pod względem estetyczności.

Dodatkowe informacje:

  • Analizowałem kod w poszukiwaniu błędu zgłaszanego przez Grandiego i nic nie znalazłem. W każdym moim pluginie jest taki zapis danych i wszystko zawsze działało. Być może coś przeoczyłem, więc jeżeli ktoś chce może poszukać błędu w kodzie i powiadomić o mnie nim w tym temacie. Na moim serwerze plugin ładnie zapisuje dane w tabeli oraz nic się nie resetuje po zmianie mapy itd.
  • Dostałem kilka wiadomości odnośnie zmiany wymagań na rangi oraz ilości pkt. i ZN za dane eventy. Informacja do wszystkich osób używających pluginu
    • Aby zmienić wymagania pkt na rangi należy edytować plik konfiguracyjny pod nazwą "yRanks_Ranks.cfg" .
    • Aby zmienić ilość otrzymywanych pkt. oraz ZN należy edytować plik konfiguracyjny pod nazwą "yRanks_Main.cfg"
    • Wszystkie pliki konfiguracyjne pluginu znajdują się w określonej ścieżce: csgo/addons/sourcemod/configs/yRanks/
  • Pliki zostały zaktualizowane w głównym poście. To tyle dziękuję za uwagę 😉 .

 

Edytowane przez Yamakashi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da się wyłączyć jakoś otrzymywanie ZN? tzn wiem, że można wszędzie 0 ustawić ale, żeby wiadomości tamtej nie było bo jest cały czas 

image.png.a065318f95798d831c7f89c7da51aeed.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Shadow napisał:

da się wyłączyć jakoś otrzymywanie ZN? tzn wiem, że można wszędzie 0 ustawić ale, żeby wiadomości tamtej nie było bo jest cały czas 

image.png.a065318f95798d831c7f89c7da51aeed.png
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Edytuj wiadomość + wstaw wszędzie 0, ale jest to takie średnie rozwiązanie, najlepiej usuń z kodu wszystko co związane z Golden Bullets.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mogę poprosić aby ktoś to zrobił? bo chyba z*ebałem xD tzn usunąłem wszystko i errorami wali

image.thumb.png.9dcdda0b2ae666a1f9029a1af3964a98.png

image.thumb.png.4684b947b69723672d6abf2c95aebf9a.png

ja to chyba zostawie hah

Przez Paweł,

Update dodany ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update #3

  • Dodanie możliwości wyłączenia złotych naboi.
  • Zmiana komunikatów przy wyłączonych złotych nabojach. Przykład:

1639593832_Beztytuu.png.df82851fe386671a0fd2095a6a629e1d.png

  • Ukrywanie opcji związanych związanych ze złotymi nabojami przy wartości booleana = 0 .

Dodatkowe informacje:

  • Do pliku yRanks_Main.cfg należy dodać linijkę:

	"golden_bullets_enable"				"0"			// Czy złote naboje mają być włączone? 1 - Tak 0 - Nie
  • Zaktualizowane pliki znajdują się w głównym poście.
Edytowane przez Yamakashi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Yamakashi ja rozumiem ze dodales         CPrintToChat(i, "%s {darkred}=========> {lightred}Informacja{darkred} <=========", PluginTag);
        CPrintToChat(i, "%s Plugin został napisany przez {lime}Yamakashiego{defualt}.", PluginTag);
        CPrintToChat(i, "%s {darkred}=========> {lightred}Informacja{darkred} <=========", PluginTag); ale czy jest szansa to usunac ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, gejmer napisał:

@Yamakashi ja rozumiem ze dodales         CPrintToChat(i, "%s {darkred}=========> {lightred}Informacja{darkred} <=========", PluginTag);
        CPrintToChat(i, "%s Plugin został napisany przez {lime}Yamakashiego{defualt}.", PluginTag);
        CPrintToChat(i, "%s {darkred}=========> {lightred}Informacja{darkred} <=========", PluginTag); ale czy jest szansa to usunac ?

Usuń sobie lol, w informacji o pluginie nie masz napisane że musisz to trzymać na czacie, jak chcesz to se wyjeb z kodu.
Ja bym wyjebał tak czy siak, bo to nie jest do niczego potrzebne, sam nick nic nie daje i nikt nawet kogoś przez to nie znajdzie (chyba że go zna).

Tylko nie zmieniaj autora w includzie bo wtedy to będzie chamskie i chujowe.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.11.2019 o 19:13, gejmer napisał:

Gdy kompiluje wywala blad 😕

 

Może podaj jaki błąd? 
Co... my wszyscy po Hogwarcie jesteśmy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@VestSmart

// C:\Users\komp\Desktop\kompilator\include\yRanks.inc(58) : error 021: symbol already defined: "yranks_get_golden_bullets"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, gejmer napisał:

@Yamakashi mozesz dodac hud na ktorym sa pokazane pkt oraz ranga?

Aktualnie przepisuję kod odznak z paczki Only Awp. Zamierzam dodać tam taką opcję, więc jak skończę dodam ją i do rang.

 

3 godziny temu, gejmer napisał:

@VestSmart

// C:\Users\komp\Desktop\kompilator\include\yRanks.inc(58) : error 021: symbol already defined: "yranks_get_golden_bullets"

Zamień zawartość pliku .inc na:

Spoiler
/* [ Defines ] */
#define Plugin_Author	 		"Yamakashi"
#define Plugin_Description		"Autorski plugin by Yamakashi."
#define Plugin_Url				"https://steamcommunity.com/id/yamakashisteam"
#define LoopClients(%1)			for(int %1 = 1; %1 < MaxClients; %1++) if(IsValidClient(%1))

/* [ Check Is Valid Client ] */
stock bool IsValidClient(int client)
{
	if(client <= 0 ) return false;
	if(client > MaxClients) return false;
	if(!IsClientConnected(client)) return false;
	if(IsFakeClient(client)) return false;
	return IsClientInGame(client);
}

/* [ Check Is Player Vip ] */ 
stock bool IsPlayerVip(int client)
{
	if (CheckCommandAccess(client, "sm_oVip", 0, true))
		return true;

	return false;
}

/**
 * Ponbiera ilość punktów danego gracza.
 *
 * @param client	Index gracza.
 * @return 			True w przypadku powodzenia, false w przeciwnym wypadku.
 */
native bool yranks_get_points(int client);

/**
 * Dodaje punkty dla danego gracza.
 *
 * @param client	Index gracza.
 * @param wartosc	Liczba punktów.
 * @return 			True w przypadku powodzenia, false w przeciwnym wypadku.
 */
native bool yranks_add_points(int client, int points);

/**
 * Ponbiera ilość złotych naboi danego gracza.
 *
 * @param client	Index gracza.
 * @return 			True w przypadku powodzenia, false w przeciwnym wypadku.
 */
native bool yranks_get_golden_bullets(int client);

/**
 * Dodaje złote naboje dla danego gracza.
 *
 * @param client	Index gracza.
 * @param wartosc	Liczba złotych naboi.
 * @return 			True w przypadku powodzenia, false w przeciwnym wypadku.
 */
native bool yranks_add_golden_bullets(int client, int bullets);

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...