Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to bardzo dziwne, ponieważ funkcja ZastosujAtrybuty, w której jest ustawienie grawitacji graczowi, faktycznie wykonuje się w funkcji OdrodzenieGracza, co znaczy, że wszystko powinno być okej. Wykorzystaj PrintToChat w ZastosujAtrybuty, żeby upewnić się że grawitacja się ustawia co odrodzenie.

 

Poza tym, możesz również wyłączyć wszystkie inne pluginy/klasy/perki i wtedy przetestować grawitację

Sygnatura użytkownika

Hej! Pamiętaj uhonorować reputacją KAŻDEGO użytkownika który Ci pomógł! 👮‍♂️

 

Moje pluginy: Ultimate Weather | XiaolinMod | Knife Round | Storm Circle |  AutoBunnyHop | Remove Weapons RoundEnd
Moje artykuły: Przejrzysty kod | Optymalizacja warunków IF | Usuń martwy kod | Notacja węgierska | Co to backdoor? | Jak wgrać plugin? | Lokalna kompilacja | Licencja na plugin | Wektory | Nowa składnia sm | Funkcje czasowe | Spolszczenie pluginu

  • Lubię to!
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Vasto_Lorde napisał:

Jest to bardzo dziwne, ponieważ funkcja ZastosujAtrybuty, w której jest ustawienie grawitacji graczowi, faktycznie wykonuje się w funkcji OdrodzenieGracza, co znaczy, że wszystko powinno być okej. Wykorzystaj PrintToChat w ZastosujAtrybuty, żeby upewnić się że grawitacja się ustawia co odrodzenie.

 

Poza tym, możesz również wyłączyć wszystkie inne pluginy/klasy/perki i wtedy przetestować grawitację

 

W którym dokładnie momencie mam wprowadzić PrintToChat

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Vasto_Lorde

public Action:ZastosujAtrybuty(client)
{
	if(!IsPlayerAlive(client))
		return Plugin_Continue;

	maksymalna_kondycja_gracza[client] = 0.9+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client]+kondycja_klas[klasa_gracza[client]])*MNOZNIK_KONDYCJI;
	maksymalna_grawitacja_gracza[client] = 1.0-(grawitacja_gracza[client]+bonusowa_grawitacja_gracza[client]+grawitacja_klas[klasa_gracza[client]])*MNOZNIK_GRAWITACJI;
	
	{
		SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flGravity", maksymalna_grawitacja_gracza[client]);
		PrintToChat(client, "[COD] TESTOWANIE GRAWITACJI");
	}

	SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", maksymalna_kondycja_gracza[client]);

	SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 0);
	return Plugin_Continue;
}

Zrobiłem coś takiego i wiadomość się pojawia lecz bez grawitacji 😕 Grawitacja jest tylko po wejściu na serwer.

 

Z góry przepraszam lecz nie mogę już edytować posta wyżej.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Maslooo Co było rozwiązaniem?

Sygnatura użytkownika

Hej! Pamiętaj uhonorować reputacją KAŻDEGO użytkownika który Ci pomógł! 👮‍♂️

 

Moje pluginy: Ultimate Weather | XiaolinMod | Knife Round | Storm Circle |  AutoBunnyHop | Remove Weapons RoundEnd
Moje artykuły: Przejrzysty kod | Optymalizacja warunków IF | Usuń martwy kod | Notacja węgierska | Co to backdoor? | Jak wgrać plugin? | Lokalna kompilacja | Licencja na plugin | Wektory | Nowa składnia sm | Funkcje czasowe | Spolszczenie pluginu

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Sygnatura użytkownika

Hej! Pamiętaj uhonorować reputacją KAŻDEGO użytkownika który Ci pomógł! 👮‍♂️

 

Moje pluginy: Ultimate Weather | XiaolinMod | Knife Round | Storm Circle |  AutoBunnyHop | Remove Weapons RoundEnd
Moje artykuły: Przejrzysty kod | Optymalizacja warunków IF | Usuń martwy kod | Notacja węgierska | Co to backdoor? | Jak wgrać plugin? | Lokalna kompilacja | Licencja na plugin | Wektory | Nowa składnia sm | Funkcje czasowe | Spolszczenie pluginu

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (3 użytkowników)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...