Gość Napisano 26 Października 2019 (edytowane) Ostatnia aktualizacja : 18.11.2019 GoAFK Manager Na "szkielecieHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!" pluginu autorstwa Dr. Api przeredagowany, poprawiony, z nowymi feature'ami przybywa AFK Manager dedykowany właścicielom serwerów serwisu goBoosting.plHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Dlaczego? Ot tak, bo prosili 🙂 Sprawdzanie AFK na 2 sposoby. Pierwszy sprawdza ustawienie kamery gracza oraz jego pozycji, a drugi bazuje na wciśniętych klawiszach. Nie musicie się już martwić, że jakiś furiat całą noc będzie kosił Wasze kredyty mając wklepane +left, +forward w konsoli 🙂 Plugin ma swój plik z tłumaczeniami, oraz załączona została również biblioteka csgocolors pozwalająca na kolorowanie swojego tekstu w prosty sposób. Komendy konfiguracyjne (domyślnie plik wygeneruje się w csgo/cfg/sourcemod/goAFK.cfg) : Spoiler goAFK_enabled = 1 włącza plugin / 0 wyłącza. goAFK_mode = tryb działania pluginu. 1 - AFK zostanie wyrzucony z serwera/ 2 - zostanie przeniesiony do SPECT. goAFK_kickSpect = jeśli goAFK_mode jest 1, to czy sprawdzać również obserwatorów czy są AFK? goAFK_min = minimalna ilość graczy, aby plugin zaczął spełniać swoje zadania. goAFK_movetime = czas, po którym gracz zostanie przeniesiony do SPECT, jeśli goAFK_mode to 2. goAFK_kicktime = czas, po którym gracz zostanie wyrzucony, jeśli goAFK_mode to 1. goAFK_warntime = czas, po którym gracz zacznie otrzymywać ostrzeżenia o byciu AFK. goAFK_disablestrafe = 1 włącza opcję sprawdzania po klawiszach (dedykowane cwaniakom +left, +forward) / 0 wyłącza ją. goAFK_excludeBots = 1 wyłącza BOT'y ze wszelkich działań pluginu prócz liczenia graczy / 0 zalicza je. goAFK_adminimmune = nadaje immunitet dla adminów przed działaniem pluginu. 0 - brak immunitetu / 1 - pełny immunitet / 2 immunitet na wyrzucenie z gry / 3 immunitet na przerzucenie do SPECT W szczególności dzięki dla Dr.Api, którego plugin posłużył mi za szkielet jak już wspomniałem, no i dla Adiego głównie za to, że kopał mnie w du**ę, że mi się nawet głupiej sklejki nie chciało zrobić. Tak czy siak, testowałem i działa. Jak nie działa - daj znać, poprawimy. Pełny support, zwłaszcza jak rozdajesz skiny swoim graczom na goBoostingu! 🙂 W załącznikach pliki do pobrania. goAFK.sp należy skompilować i wrzucić do csgo/addons/sourcemod/plugins/, goAFK.phrases.txt należy umieścić w csgo/addons/sourcemod/translations/. Do kompilacji pliku potrzebny będzie include csgocolors.inc, który również załączyłem. Changelog 15.11.2019 - dodatkowe sprawdzanie przy macro 18.11.2019 - dodatkowa funkcja sprawdzająca, czy gracz ruszył się ze spawna po określonym czasie na określoną odległość; dodano cvary + wliczamy dodatkowo czas freezetime do timera przy spawnie 04.04.2020 - minor cleanup + poprawka drobnych błędów 26.04.2020 - poprawka błędu zgłoszonego przez @Angel, dodatkowo założyłem repozytorium tego pluginu : https://github.com/suppatimmo/goAFKHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! 02.05.2020 - poprawka błędu zgłoszonego przez @Siedem dni 28.06.2020 - wydanie wersji beta goAFK 2.0 - zoptymalizowano kod, dodano kolejne opcje - rozpiszę jak przez tydzień wszystkim będzie śmigało 🙂 goAFK.phrases.txtHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! csgocolors.incHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! goAFK2.0.smxHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!goAFK2.0.spHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! -- starsze wersje goAFK1.3.smxHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!goAFK1.3.spHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! goAFK.smxHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! goAFK.spHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! goAFK1.1.spHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!goAFK1.1.smxHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! goAFK1.2.spHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! goAFK1.2.smxHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! GitHub: https://github.com/suppatimmo/goAFKHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Edytowane 28 Czerwca 2020 przez Gość poprawka drobnych błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
live4net Napisano 27 Października 2019 Wersja skompilowana, wraz z wszystkimi plikami w jednym archiwum. Wystarczy wypakować. https://goboosting.pl/download/goAFK.zipHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
whnl 1 Napisano 29 Października 2019 nikt nie prosił, prosili się ludzie o inne funkcje goboosting. dzięki ale w tym nadal brakuje jednej najważniejszej funkcji pod goboosting panienki zmiane nicku przy wrzucaniu na specta +blokowanie komend do poruszania się lepis boosterzy autoklickery nawet ustawiają 😄 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 30 Października 2019 2 godziny temu, whnl napisał: nikt nie prosił otóż prosili, ale skoro wiesz lepiej 😛 2 godziny temu, whnl napisał: zmiane nicku przy wrzucaniu na specta w jakim celu taka funkcja powinna się tu pojawić? 😛 jeśli nie chcesz, żeby ktoś na spect zgarniał kredyty, to czemu nie ustawisz kickowania zamiast przenoszenia? żeby nadal użytkownika na serwerze mieć, ale już mu nie liczyć kredytów? 😛 no cwane, ale chyba trochę nie fair, bo jak ktoś przyafczy chwilę i wróci do gry, to może nie skapnąć się że już nie nalicza mu kredytów, a w przypadku kicka na pewno odwiedzi stronę 🙂 2 godziny temu, whnl napisał: +blokowanie komend do poruszania się lepis boosterzy autoklickery nawet ustawiają 😄 niekoniecznie rozumiem co masz na myśli ("lepis"), + jakich komend do poruszania się? mogę dorzucić feature który będzie strzelał np kicka przy okazji użycia +left i +right, ale na autoclickery na szybko solucji nie mam, musiałbym trochę przykminić czy zapis sekwencji klawiszy i jej weryfikacja na jakimś timerze jest w ogóle sensowna czekam na odpowiedź, pozdro i dzięki 🙂 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubraczekk Napisano 3 Listopada 2019 (edytowane) Proponuje pokombinować nad zablokowaniem macra, mianowicie: gracz x ustawia macro na 4 klawisze, w a s d i ustawia w nieskończoność, i nie chodzi mu w kółko za pomocą +left tylko chodzi w "kwadrat" za pomocą macra jak mogę to tak określić, i za to go w/w plugin nie wyrzuci Edytowane 3 Listopada 2019 przez anomejted Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Listopada 2019 (edytowane) Mógłbyś oznajmić mi w jaki sposób takie macro się robi? Będzie mi łatwiej przeprowadzić testy, ponieważ sprawdzanie względem ustawienia kamery gracza w tym pluginie jest zaimplementowane i powinno sobie z tym radzić wyśmienicie.. Jeśli ktoś się uprze, to zawsze znajdzie sposób, aby ominąć AFK managera. Ten plugin 99% powinien odfiltrować skutecznie, a dodając kolejne rozszerzenia i obostrzenia narażamy się na to, że ktoś normalny może zostać wyrzucony z gry 😛 Przy samym WSAD gracz powinien zostać wyrzucony z gry 😛 Edytowane 3 Listopada 2019 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubraczekk Napisano 4 Listopada 2019 10 godzin temu, supertimor napisał: Mógłbyś oznajmić mi w jaki sposób takie macro się robi? Odpalasz program do macra, np: tinytask(nie testowałem w cs:go, jak nie działa to są inne programy), wchodzisz w gre, klikasz skrót do nagrywania macro (przy tinytask jest to ctrl+shift+r). Robisz to co chcesz, aby było zapętlone w grze, w tym przypadku w a s d. Powtarzasz skrót do nagrywania, ustawiasz w tinytasku ilość powtórzeń na nieskończoność, ponownie wchodzisz w gre, klikasz skrót do odtwarzania macro, w tinytask jest to ctrl+shift+p i śmiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 4 Listopada 2019 Dokonałem pewnej poprawki. Usunąłem sprawdzanie pozycji gracza przy sprawdzaniu położenia nazwijmy to kąta patrzenia, co skutkuje tym, że gracz którzy przemieszcza się dowolnie, jednak nie wykonuje ruchów myszką zostanie kicknięty. Tak naprawdę nie mam do czynienia z ludźmi, którzy takich macro używają, więc najlepiej będzie jak sprawdzisz(cie) u siebie jak to wygląda i dacie znać tutaj w temacie, najwyżej będziemy mysleć dalej. Moim zdaniem całkiem spoko rozwiązanie. goAFK.spHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 17 Listopada 2019 Kolejny update, dodano funkcję sprawdzającą przemieszczenie się gracza w czasie względem respawnu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel Napisano 25 Stycznia 2020 (edytowane) Chyba zapomniałeś usunąć: PrintToChat(client, "%f, %f", fEyePosition, EyePosition[client]); PrintToChat(client, "sprawdzam po elsie polozenie oczu") Edytowane 25 Stycznia 2020 przez Angel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aBarteK Napisano 30 Marca 2020 Mógłby ktoś edytować i mi podrzucić gotowy plugin? Chce aby admini byli przerzucani do specta i nie byli kickowani, niestety mój kompilator wykrywa jakiś błąd z colors. sm_afk_admins_immune - Should admins be immune to the AFK Manager? [0 = DISABLED, 1 = COMPLETE IMMUNITY, 2 = KICK IMMUNITY, 3 = MOVE IMMUNITY] sm_afk_admins_flag - Admin Flag for immunity? Leave Blank for any flag. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 4 Kwietnia 2020 @update Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pelikan Napisano 15 Kwietnia 2020 No to teraz się zgubiłem, która wersja jest nowsza? 1.1? I dlaczego ona ma wycięte te cvary: goAFK_spawnMove = 1, jeśli chcesz, aby plugin działał na ludzi, którzy nie ruszają się z respawnu na określoną odległość. 0, jeśli nie chcesz. goAFK_spawnRadius = minimalna odległość, którą gracz musi pokonać ze spawnu, jeśli goAFK_spawnMove = 1. goAFK_spawnMoveTime = czas, w którym gracz musi opuścić respawn, jeśli goAFK_spawnMove = 1. (zalecane max ~15 sekund) uwaga! do tego czasu doliczamy Wersja 1.1 nadaje się do serwerów Deathmatch? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 15 Kwietnia 2020 (edytowane) Nie Ty się pogubiłeś, tylko ja 😛 To do poprawy, przez przypadek zaktualizowałem.. poprzednią wersję, która nie miała tej funkcjonalności. Wrzucę poprawkę jeszcze dzisiaj, sory 😛 // ewentualnie jutro 😛 Edytowane 15 Kwietnia 2020 przez Gość Cytuj Przez MAGNET, 15 Kwietnia 2020 To dlatego wyrzucało mnie z gry jak normalnie grałem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 16 Kwietnia 2020 @MAGNET nie, ta brakująca część to dodatkowe sprawdzanie czy że spawna sie ktoś rusza. W jakich okolicznościach Cię wyrzucało? Coś więcej?:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET Napisano 16 Kwietnia 2020 Nwm, wgralem i do specta przerzucało randomowo. Nie potrzebowałem afk managera tak bardzo, to usualem 😜 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 16 Kwietnia 2020 Ale mówisz o 1.1? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET Napisano 16 Kwietnia 2020 Kompletnie nie patrzylem którą wersje pobieralem - ale zapewne najnowszą. Było to ze 2 tyg temu, może 1.5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 16 Kwietnia 2020 W zasadzie, to skończyłem.. ale to kompletnie bez sensu, bo doszedłem do wniosku, że dwie funkcje sprawdzające położenie gracza oraz jego myszkę w zupełności wystarczą i tak zostanie. Gdyby ktoś miał potrzebę, aby dodać ten feature .. z jakiegoś powodu, dajcie znać. Mam gotową wersję, ale nie będę jej tu publikował, żeby nie zaśmiecać. Co do błędu MAGNET'a - nie wiem, nie przydarzyło mi się. Gdyby komuś się tak stało jeszcze, dajcie znać (y) i korzystajcie z 1.1 😉 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel Napisano 26 Kwietnia 2020 W momencie gdy jest 1 vs 1 i jeden z graczy zostanie wyrzucony za AFK'a to runda trwa aż do zakończenia czasu (rundy) mam nadzieję że zrozumiesz o co chodzi 😉 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siedem dni Napisano 2 Maja 2020 Po 1.2 (wgrałem 1.1 i wszystko git, ale dalej ten od Angela jest) powstał nowy błąd tzn. gdy tt podłoży bombę, a następnie zginie to runda kończy się wygraną ct bez nawet dotknięcia paki. @SUPER TIMOR jeśli się da to proszę o fixa. Pozderki 😛 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Czerwca 2020 Uwaga! Wydałem wersję 2.0, w której zmieniło się kilka rzeczy. Pobierzcie, przetestujcie, dajcie feedback. Wszystko jest w 1 poście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thommen Napisano 31 Lipca 2020 Prośba: jest opcja poprawy działania ochrony adminów na stealth? Mimo poprawnej flagi (b) w cfg oraz ustawienia całkowitego immunity (1) wyrzuca adminów podczas obserwowania graczy na stealthie. Jeśli jest możliwość, proszę o łatkę czy update goAFK i naprawę tego 🙂 Pozdrawiam, Thommen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 31 Lipca 2020 @Thommen w kodzie wydaje mi się, że wszystko jest OK. Mógłbyś na serwerze wpisać : !cvar g_cvAdminImmunity !cvar g_cvAdminImmunityFlag i wysłać mi odpowiedź z serwera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
y0ung Napisano 16 Sierpnia 2020 albo ja jestem głupi albo plugin nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach