Skocz do zawartości
terrorist0p

[Rozwiązane] Przerowbienie ws pluginu

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoże ktoś mi przerobić plugin od !ws i !knife? 

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=298770
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

Szukałem i nie znalazłem sposobu jak zrobić tak, aby dla VIP'a były poszczególne kosy, przykładowo nwm, karambit,gut .

Proszę o jakąś pomoc z jakimś małym naprowadzeniem resztę sobie już ogarnę 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś się wchodziło w configs/weapons

 

otwierało się plik weapons_polish.cfg

 

i wpisywało sie to tak

 

    "Wildfire"
    {
        "index"        "917"
        "classes"    "weapon_awp;"

        "flag"          "tutaj flaga na jaką masz vipa"
    }

 

nie wiem czy teraz też tak jest ale mi kiedyś tak to działało :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Menu CreateKnifeMenu(int client)
{
	Menu menu = new Menu(KnifeMenuHandler);
	menu.SetTitle("%T", "KnifeMenuTitle", client);
	
	char buffer[60];
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "OwnKnife", client);
	menu.AddItem("0", buffer, g_iKnife[client] != 0 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_ursus", client);
	menu.AddItem("43", buffer, g_iKnife[client] != 43 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_gypsy_jackknife", client);
	menu.AddItem("44", buffer, g_iKnife[client] != 44 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_stiletto", client);
	menu.AddItem("45", buffer, g_iKnife[client] != 45 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_widowmaker", client);
	menu.AddItem("46", buffer, g_iKnife[client] != 46 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_karambit", client);
	menu.AddItem("33", buffer, g_iKnife[client] != 33 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_m9_bayonet", client);
	menu.AddItem("34", buffer, g_iKnife[client] != 34 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_bayonet", client);
	menu.AddItem("35", buffer, g_iKnife[client] != 35 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_survival_bowie", client);
	menu.AddItem("36", buffer, g_iKnife[client] != 36 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_butterfly", client);
	menu.AddItem("37", buffer, g_iKnife[client] != 37 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_flip", client);
	menu.AddItem("38", buffer, g_iKnife[client] != 38 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_push", client);
	menu.AddItem("39", buffer, g_iKnife[client] != 39 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_tactical", client);
	menu.AddItem("40", buffer, g_iKnife[client] != 40 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_falchion", client);
	menu.AddItem("41", buffer, g_iKnife[client] != 41 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_gut", client);
	menu.AddItem("42", buffer, g_iKnife[client] != 42 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
	return menu;
}

 

To jest czysty kod, nie edytowany.
Po edycji mam takie błędy:

2031411715_Beztytuu.thumb.png.85d138c311830e90ed942dd3d4857357.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy napewno kompilujesz plik weapons.sp ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Yamakashi napisał:

Czy napewno kompilujesz plik weapons.sp ?

 

Mniejsza o to, nie powinno się kompilować menus.sp 😄 

ale zmieniając menus.sp po co mam kompilować weapons.sp skoro tam nic nie zmieniam, no i jak zrobić to na VIP'a?

Bo dalej nie wiem 😄 

 

Dla wzoru:

9FnzSFW.jpg

Edytowane przez terrorist0p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, terrorist0p napisał:

no i jak zrobić to na VIP'a?

W tym temacie na samym końcu masz podany w spoilerze przykład na karambicie, jak ustawić kosę dla VIP'a.


Zamień to:
 

Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_karambit", client);
menu.AddItem("33", buffer, g_iKnife[client] != 33 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);

 

Na:

   Format(buffer, sizeof(buffer), "☆ VIP | Karambit", client);

    if (GetUserFlagBits(client) & (ADMFLAG_CUSTOM3) == (ADMFLAG_CUSTOM3))
    {
        menu.AddItem("33", buffer, g_iKnife[client] != 33 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
    }
    else
    {
        menu.AddItem("33", buffer, g_iKnife[client] != 33 ? ITEMDRAW_DISABLED : ITEMDRAW_DISABLED);
    }

 

Tak samo z M9:

To:

Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_m9_bayonet", client); 
menu.AddItem("34", buffer, g_iKnife[client] != 34 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);

Na:

   Format(buffer, sizeof(buffer), "☆ VIP | M9", client);

    if (GetUserFlagBits(client) & (ADMFLAG_CUSTOM3) == (ADMFLAG_CUSTOM3))
    {
        menu.AddItem("34", buffer, g_iKnife[client] != 34 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);
    }
    else
    {
        menu.AddItem("34", buffer, g_iKnife[client] != 34 ? ITEMDRAW_DISABLED : ITEMDRAW_DISABLED);
    }

 

ADMFLAG_CUSTOM3 -> Zmieniasz pod swoją flagą.

Edytowane przez Nikita Chruszczow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każda zmiana w kodzie pluginu wymaga ona kompilacji pomimo że nie robisz zmian na głównym pliku 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, szogun napisał:

Każda zmiana w kodzie pluginu wymaga ona kompilacji pomimo że nie robisz zmian na głównym pliku 🙂

Po co mam kompilować menus.sp skoro nie ma menus.smx tylko czyta z menus.sp? 

13 minut temu, Nikita Chruszczow napisał:

W tym temacie na samym końcu masz podany w spoilerze przykład na karambicie, jak ustawić kosę dla VIP'a.

Karambit + M9:

 

 
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Pokaż ukrytą zawartość

 

 


Zamień to:

Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_karambit", client); menu.AddItem("33", buffer, g_iKnife[client] != 33 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);

 

Na:

Format(buffer, sizeof(buffer), "☆ VIP | Karambit", client); if (GetUserFlagBits(client) & (ADMFLAG_CUSTOM3) == (ADMFLAG_CUSTOM3)) { menu.AddItem("33", buffer, g_iKnife[client] != 33 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED); } else { menu.AddItem("33", buffer, g_iKnife[client] != 33 ? ITEMDRAW_DISABLED : ITEMDRAW_DISABLED); }

Tak samo z M9:

To:

Format(buffer, sizeof(buffer), "%T", "weapon_knife_m9_bayonet", client); menu.AddItem("34", buffer, g_iKnife[client] != 34 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);

Na:

Format(buffer, sizeof(buffer), "☆ VIP | M9", client); if (GetUserFlagBits(client) & (ADMFLAG_CUSTOM3) == (ADMFLAG_CUSTOM3)) { menu.AddItem("34", buffer, g_iKnife[client] != 34 ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED); } else { menu.AddItem("34", buffer, g_iKnife[client] != 34 ? ITEMDRAW_DISABLED : ITEMDRAW_DISABLED); }

 

 

ADMFLAG_CUSTOM3 -> Zmieniasz pod swoją flagą.

Po zrobieniu tego i wrzuceniu na serwer, restarcie itd. nadal nie mam tego, tylko domyślne menu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kompilujesz menu.sp tylko sam plugin. Twoja zawartość kompilatora ma wyglądać podobnie jak na ss, po czym wchodzisz do katalogu weapons i w pliku menu.sp wprowadzasz zmiany po wprowadzonych zmianach, kompilujesz ponowne plugin , wgrywasz na serwer plik weapons.smx oraz katalog weapons do katalogu scripting, robisz reload serwera i wszystko działa

Bez tytułu.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, terrorist0p napisał:

Temat do zamknięcia, tak banalny błąd... aż wstyd..

 

po zmianach w menus.sp trzeba skompilować weapons.sp 😄

Tłumaczyli ci to od początku 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, Nikita Chruszczow napisał:

Tłumaczyli ci to od początku 😜

Dokładnie 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Problem został rozwiązany

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...